Lietuvos bendrovė „Baltic Ground Services“ pirmoji Europoje gavo ISAGO sertifikatą

Publikuota: 2009-05-25
Atnaujinta 2015-06-03 15:30

Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA) Lietuvos antžeminių aviacijos paslaugų bendrovei „Baltic Ground Services“ (BGS) suteikė ISAGO sertifikatą, taip patvirtindama sėkmingai baigtą jos visų antžeminio aptarnavimo procesų Vilniaus oro uoste auditą.
Lietuvos įmonė yra dešimta pasaulyje ir pirmoji Europoje antžeminio aptarnavimo bendrovė, gavusi ISAGO sertifikatą.

ISAGO (angl. IATA Safety Audit for Ground Operations) ? tai 2008 m. IATA sukurta antžeminio aptarnavimo įmonių audito programa, kurią sudaro tarptautiniu mastu pripažintų reikalavimų rinkinys, įvertinantis antžeminio aptarnavimo įmonės procesų vadybą ir kontrolės sistemą. bdquo;Pastaraisiais metais ypatingą dėmesį skyrėme paslaugų kokybės gerinimui ir gautasis ISAGO sertifikatas patvirtina, kad scaron;iandien jau esame pasiekę auk scaron;čiausią lygį, o mūsų aptarnaujamos oro bendrovės Vilniaus oro uoste gaus visus tarptautinius reikalavimus atitinkančias antžeminio aptarnavimo paslaugas ldquo;, ndash; sakė bdquo;Baltic Ground Services ldquo; direktorius Saulius Batavičius. IATA sprendimą sertifikuoti BGS bendrovę priėmė po scaron;e scaron;ių dienų audito, kurį atlikto IATA sertifikuotos ISAGO audito komandos. Pirmiausiai pagal 126 reikalavimus buvo vertinama BGS organizacinė sistema ir dokumentacijos vadyba. Scaron;io etapo metu auditoriai tikrino, ar antžeminio aptarnavimo paslaugų teikėjas užtikrina tokį saugumo lygį, kuris atitiktų naujausią scaron;ios paslaugų srities praktiką. Vėliau buvo atliktas antžeminio aptarnavimo operacijų Vilniaus oro uoste auditas. Jo metu BGS darbas buvo vertinamas pagal 360 kriterijų. Scaron;i audito dalis vertino procesų vadybos sistemą, keleivių aptarnavimą ir jų bagažo priėmimą oro uoste, bagažo transportavimą, orlaivio pakrovimo kontrolę, orlaivių aptarnavimą ir pakrovimą, antžeminį transporto judėjimą, krovinių ir pa scaron;to pakrovimą bei kitus faktorius. ISAGO standartas suteikia privalumų tiek oro linijoms, antžeminio aptarnavimo įmonėms, kontroliuojančioms institucijoms, tiek oro uostų vadovams. Besilaikant scaron;io standarto, yra užtikrinami saugesni antžeminio aptarnavimo procesai, sumažinamas incidentų skaičius, reikia mažiau papildomo audito operacijų, mažinami ka scaron;tai, unifikuojami standartai, užtikrinama didesnė saugumo kontrolė ir auk scaron;tesni kokybės standartai. Be to, įvertinamos ir padidintos rizikos zonos, teikiant antžeminio aptarnavimo paslaugas. Apie UAB bdquo;Baltic Ground Services ldquo; UAB bdquo;Baltic Ground Services ldquo; įsteigta 2005 metų rugsėjo mėn. ir priklauso Lietuvos aviacijos bendrovių grupei bdquo;Avia Solutions Group ldquo;. Pagrindiniai įmonės klientai yra oro bendrovės ndash; bdquo;Finnair ldquo;, bdquo;LOT ldquo;, bdquo;Aer Lingus ldquo;, bdquo;Brussels Airlines ldquo; ir kitos, taip pat pasaulinė skubių tarptautinių pervežimų ir logistikos lyderė bdquo;DHL ldquo;.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau