Vairuotojams teks susitaikyti su duobėmis

Publikuota: 2009-05-14
Atnaujinta 2015-06-03 16:41

Puse milijardo litų apkarpius Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšas, skirtas šalies keliams, iš minėtos programos beliko tik pavadinimas, o vairuotojams teks susitaikyti su duobėmis, praneša asociacija „Lietuvos keliai“.

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} bdquo;Visas planingas darbas, projektuojant ir statant kelius bei tiltus, visos ilgalaikės kelių infrastruktūros plėtros ir priežiūros priemonės atsidūrė aklakelyje ldquo;, - teigė asociacijos bdquo;Lietuvos keliai ldquo; vykdomasis direktorius Sigitas Bublys. bdquo;Valdžia keičia įstatymus, kaip jai patogiau, - sakė S. Bublys. - Susidaro paradoksali padėtis, kai kelių naudotojai, akcizais už kurą susimokantys kelių naudojimo mokestį, jau nebegali tikėtis, kad bus kokybi scaron;kai aptarnauti. Kitaip tariant ndash; kuro akcizo mokestis nebus skiriamas kelių priežiūrai ir tiesimui, o kam scaron;ys nežinia kokias scaron;alies biudžeto skyles ldquo;. Tikslindama scaron;ių metu biudžetą, Vyriausybe siūlė Seimui Keliu priežiūros ir plėtros programai skirtas lė scaron;as scaron;iemet sumažinti 589,9 mln. litu nuo 1,341 mlrd. iki 750 mln. litu. Tiesa, Seimas i scaron;sireikalavo papildomo 25 mln. litu finansavimo.Anot S. Bublio, keliams skiriamų lė scaron;ų nepakaks net elementariausiems kelių priežiūros darbams. Ypatingai problemati scaron;ka padėtis susidarys savivaldybėse, kurios negaus apie 250 milijonų litų rajoninės reik scaron;mės kelių priežiūrai.Asociacijos vadovo teigimu, artimiausiu metu gali tekti atleisti apie 4000 darbuotojų dirbančių kelių įmonėse ar jas aptarnaujančių. Lietuva, kone per pusę sumažinusi scaron;alies kelių biudžetą, yra unikali valstybė Europoje. Net tokios Rytų Europos scaron;alys kaip Lenkija, keliams skirtą finansavimą didina 30 proc., jau nekalbant apie senąsias Europos scaron;alis, kurios infrastruktūriniams projektams, įskaitant kelius, skirtas lė scaron;as didina iki 50 procentų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau