Vairuotojams teks susitaikyti su duobėmis

Publikuota: 2009-05-14
Atnaujinta 2015-06-03 16:41

Puse milijardo litų apkarpius Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšas, skirtas šalies keliams, iš minėtos programos beliko tik pavadinimas, o vairuotojams teks susitaikyti su duobėmis, praneša asociacija „Lietuvos keliai“.

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} bdquo;Visas planingas darbas, projektuojant ir statant kelius bei tiltus, visos ilgalaikės kelių infrastruktūros plėtros ir priežiūros priemonės atsidūrė aklakelyje ldquo;, - teigė asociacijos bdquo;Lietuvos keliai ldquo; vykdomasis direktorius Sigitas Bublys. bdquo;Valdžia keičia įstatymus, kaip jai patogiau, - sakė S. Bublys. - Susidaro paradoksali padėtis, kai kelių naudotojai, akcizais už kurą susimokantys kelių naudojimo mokestį, jau nebegali tikėtis, kad bus kokybi scaron;kai aptarnauti. Kitaip tariant ndash; kuro akcizo mokestis nebus skiriamas kelių priežiūrai ir tiesimui, o kam scaron;ys nežinia kokias scaron;alies biudžeto skyles ldquo;. Tikslindama scaron;ių metu biudžetą, Vyriausybe siūlė Seimui Keliu priežiūros ir plėtros programai skirtas lė scaron;as scaron;iemet sumažinti 589,9 mln. litu nuo 1,341 mlrd. iki 750 mln. litu. Tiesa, Seimas i scaron;sireikalavo papildomo 25 mln. litu finansavimo.Anot S. Bublio, keliams skiriamų lė scaron;ų nepakaks net elementariausiems kelių priežiūros darbams. Ypatingai problemati scaron;ka padėtis susidarys savivaldybėse, kurios negaus apie 250 milijonų litų rajoninės reik scaron;mės kelių priežiūrai.Asociacijos vadovo teigimu, artimiausiu metu gali tekti atleisti apie 4000 darbuotojų dirbančių kelių įmonėse ar jas aptarnaujančių. Lietuva, kone per pusę sumažinusi scaron;alies kelių biudžetą, yra unikali valstybė Europoje. Net tokios Rytų Europos scaron;alys kaip Lenkija, keliams skirtą finansavimą didina 30 proc., jau nekalbant apie senąsias Europos scaron;alis, kurios infrastruktūriniams projektams, įskaitant kelius, skirtas lė scaron;as didina iki 50 procentų.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau