Naujasis tobulas „Bitės“ partneris – „Not Perfect“

Publikuota: 2009-05-11
Atnaujinta 2015-06-03 16:25

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė“ sukirto rankomis ir bendradarbiaus su kūrybine agentūra „Not Perfect“, kuri bus atsakinga už didžiosios „Bitės“ prekės ženklų dalies plėtojimą Lietuvoje.

Normal 0 19 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Kūrybinė agentūra bdquo;Not Perfect" yra žymi prekės ženklų kūrimo srityje ir pelnė ne vieną apdovanojimą dirbdama su tokiais klientais kaip bdquo;Omnitel", bdquo; Scaron;vyturys-Utenos Alus", bdquo;DnB Nord Bankas", bdquo;Danone" ir kitais.Gary McGuire, bdquo;Bitės" grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas įvaizdžiui ir komunikacijai, teigė, kad bdquo;Not Perfect" tobulai tinka bdquo;Bitei". bdquo;Žaviuosi jų strategine lyderyste, drąsiu kūrybi scaron;kumu ir tikra aistra formuojant prekės ženklus. Nekantrauju imtis naujų i scaron; scaron;ūkių ir pradėti darbą su naujais partneriais", - sakė G. McGuire.bdquo;Džiaugiamės galėdami prisijungti prie bdquo;Bitės" komandos ir dirbti toliau stiprinant grupės prekės ženklą. Scaron;is prekės ženklas visada buvo žinomas dėl jo genuose esančio optimizmo. Nūdienos aplinkoje optimizmas teikia milžini scaron;ką galimybę - juo teisingai pasinaudojus galima eksponenti scaron;kai sustiprinti ženklo trauką ", - sakė Paulius Senūta, bdquo;Not Perfect" direktorius.bdquo;Bitė" taip pat dirba su kūrybine agentūra bdquo;Kubrik".

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau