Vizija NULIS – jokių aukų Lietuvos keliuose

Publikuota: 2009-04-24
Atnaujinta 2015-06-03 16:20

Š.m. balandžio 24 d. Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis ir VšĮ „Demos“ kritinės minties institutas pristatė saugaus eismo „Viziją NULIS“ bei paragino plėsti valstybės ir visuomenės bendradarbiavimą ugdant žmonių moralinę ir socialinę atsakomybę už kiekvieną keliuose nukentėjusį žmogų. Pasiūlyta Nacionalinėje saugaus eismo programoje bei Kelių eismo taisyklėse suteikti prioritetą pėsčiajam eismo dalyviui.

bdquo;Asmeninė atsakomybė ir sąmoningumas - svarbiausi faktoriai, kurie realiai padės pagerinti eismo saugą mūsų scaron;alyje. Todėl laikas keisti bdquo;karo keliuose" retoriką, laikas siekti, kad keliuose nenukentėtų ne vienas vaikas ar suaugęs, - pasakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis sveikindamas V scaron;Į bdquo;Demos" kritinės minties instituto iniciatyvą diegti Lietuvoje bdquo;Viziją NULIS".bdquo;Vizija NULIS" numato valstybės ir visuomenės moralinius įsipareigojimus ir siekius, kad nė vienas žmogus nebūtų sužalotas ar žūtų keliuose. Scaron;i iniciatyva jau pasiteisino Skandinavijos scaron;alyse ir padėjo i scaron; esmės pagerinti eismo saugumą.Susisiekimo ministras pažymėjo, kad jau dabar Lietuvoje moraliniai aspektai įtraukti į teisės aktus, reglamentuojančius eismo saugą keliuose. bdquo;Pavyzdžiui, vairuotojai, pažeidę kelių eismo taisykles ir padarę avariją, turės lankyti papildomus vairavimo kursus, - sakė E.Masiulis.bdquo;Į eismo įvykį, kuriame nukentėjo žmogus, mes raginame žiūrėti ne kaip į statistinį vienetą, o kaip į didžiulę nelaimę vienam i scaron; mūsų aplinkos nariui", - sakė V scaron;Į bdquo;Demos" kritinės minties instituto direktorė Jolanta Bielskienė. Jos nuomone, būtina kuo greičiau diegti bdquo;Vizijos NULIS" principus ir rekomendacijas - kurti saugią vie scaron;ąją erdvę, suteikti prioritetą ne vairuojančiam žmogui, o pėsčiajam arba dviratininkui, kaip silpniausiai eismo grandžiai, diegti pozityvią socialinių vertybių strategiją.V scaron;Į bdquo;Demos" kritinės minties instituto mokslininkas dr. Linas Eriksonas pristatė Kelių eismo saugos Lietuvoje tyrimą. Paai scaron;kėjo, kad 16 proc. jaunų vairuotojų, norėdami pasirodyti bdquo;ereliais" savo bendraamžių tarpe, sąmoningai pažeidinėja eismo taisykles, vir scaron;ija leistiną greitį. Negalima toleruoti tokio požiūrio. Būtina įtraukti jaunimą į bendras saugaus eismo akcijas, prisibelsti iki jų scaron;irdies.bdquo; Scaron;vedijoje bdquo;Vizija NULIS" buvo inicijuota ir palaiminta parlamente, jai suteiktas auk scaron;čiausias politinis lygi"s, - pasakė L. Eriksonas. Jis paragino kurti socialiai saugią vie scaron;ąją erdvę, siekti, kad į bdquo;Vizijos NULIS" įgyvendinimą įsitrauktų kuo daugiau visuomeninių organizacijų.V scaron;Į bdquo;Demos" kritinės minties instituto mokslininkai sukūrė interneto svetainę www.vizija0.lt, kurioje vie scaron;inama informacija apie instituto rengiamas saugaus eismo akcijas, kiekvienas svetainės lankytojas galės apra scaron;yti savo i scaron;gyvenimus eismo įvykių metu į bei pasiūlyti būdus, kaip gerinti saugą keliuose ir keisti situaciją. Taip pat interneto svetainėje galima susipažinti su pačiu bdquo;Vizijos NULIS" dokumentu.Regina SklepovičSusisiekimo ministerijos Ry scaron;ių su visuomene skyriaus vedėjatel. 2393866

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau