„Valio“ atnaujina tapatybę ir stiprina pozicijas rinkoje

Publikuota: 2009-04-20
Atnaujinta 2015-06-03 16:27

Tarptautinė pieno perdirbimo kompanija „Valio“ iš Suomijos atnaujina įmonės tapatybę ir prekės ženklą. Pagrindinis modernizavimo tikslas – tobulinti produktų linijas, tausoti aplinką ir stiprinti užimamas pozicijas rinkoje.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Atnaujinant tapatybę keičiamas bdquo;Valio" logotipas, produktų pakuotės ir įmonės atributika. Naujasis bdquo;Valio" logotipas - stilizuotas mėlynas lapas su scaron;viežio balto bdquo;Valio" pieno para scaron;u. Scaron;is para scaron;as užtikrina bdquo;Valio" prekės ženklo pažado - sveikos gyvensenos, malonių potyrių ir džiugių emocijų - tęsėjimą.bdquo;Naujoji Valio tapatybė atspindi kompanijos scaron;aknis ir remiasi pagrindinėmis vertybėmis - Suomijos natūralia gamta, sveika kaimi scaron;ka aplinka ir vienu scaron;variausių Europoje pienu", - sako Laima Padegimienė, bdquo;Valio" atstovybės Lietuvoje vadovė.Pasak jos, su nauja lankstesne ir scaron;iltesne kompanijos tapatybe tikimasi didinti užimamą rinkos dalį Lietuvoje ir Latvijoje. Taip pat siekiama i scaron;laikyti lyderio pozicijas Suomijos ir Estijos pieno perdirbimo rinkose.Kartu su keičiama bdquo;Valio" produktų i scaron;vaizda atnaujinamos ir pakuotės. Nuo scaron;iol jose mažiau aplinkai kenksmingų medžiagų - naudojama 10 proc. mažiau plastiko ir tik perdirbtas popierius.Pasak L. Padegimienės, ekologi scaron;kų i scaron;eičių bdquo;Valio" ie scaron;ko, nes kompanijos darbuotojai ir bdquo;Valio" produktų vartotojai neabejingi aplinkosaugos problemoms. bdquo;Novatori scaron;kas požiūris ir technologijos leidžia atrasti tokius sprendimus, kurie būtų naudingi vartotojams, o kartu tausotų aplinką", - teigia bdquo;Valio" atstovybės Lietuvoje vadovė.Pirmoji produktų linija jau atstovauja naująją bdquo;Valio" tapatybę prekybos centruose - tai bdquo;Valio Alma" jogurtai ir var scaron;kės gaminiai. Populiariausia Lietuvoje bdquo;Valio Gefilus" jogurtų linija su geriausiai pasaulyje i scaron;tirtomis probiotinėmis LGG bakterijomis bus atnaujinta scaron;į rudenį.Tapatybės ir prekės ženklo atnaujinimą bdquo;Valio" vykdo palaipsniui ir ketina užbaigti 2010 m. Taip siekiama sumažinti pasikeitimų ka scaron;tus.Pastarąjį kartą bdquo;Valio" tapatybė ir prekės ženklas buvo keisti prie scaron; mažiau nei dvide scaron;imt metų.Apie bdquo;Valio"bdquo;Valio" yra vienas seniausių ir inovatyviausių pieno produktų gamintojų i scaron; Suomijos. Pieno perdirbimo įmonė veiklą pradėjo 1905 m. Scaron;iuo metu bdquo;Valio" produktų galima įsigyti daugiau nei 60 pasaulio scaron;alių.bdquo;Valio" yra funkcinio maisto kūrimo ir gamybos lyderis. Tai vieninteliai pieno perdirbėjai Baltijos jūros regione, turintys tyrimų padalinį, kuris atlieka vidutini scaron;kai 400 studijų per metus. bdquo;Valio" tyrimų skyriaus mokslininkai už inovacijas pieno produktų perdirbimo srityje buvo apdovanoti Nobelio premija.Daugiau informacijos:Laima Padegimienė, bdquo;Valio" atstovybės Lietuvoje vadovė, tel.: +370 37 20 24 78, mob.: +370 686 47214, laima@valio.lt, www.valio.lt.Rita Saunorytė Norutienė, bdquo;Bosanova" projektų vadovė, tel.: 8 5 216 2354, mob.: 8 655 32 547, rita@bosanova.lt

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau