Reklamoje labiausiai laukiama specialių pasiūlymų

Publikuota: 2009-03-04
Atnaujinta 2015-06-03 16:21

Dauguma Lietuvos gyventojų reklamose labiausiai tikisi išvysti kokį nors specialų pasiūlymą, parodė žiniasklaidos planavimo agentūros „Phd“ atlikta reprezentatyvi internetinė apklausa „Snapshots“. Praėjusią savaitę buvo apklausta 1000 respondentų, reprezentatyviai atitinkančių Lietuvos gyventojų modelį. Net 65 proc. Lietuvos gyventojų šiemet laukia reklamuojamo pasiūlymo, o 35 proc. iš jų norėtų, kad reklama be to būtų dar ir įdomi bei intriguojanti.

Normal 0 19 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Dauguma Lietuvos gyventojų reklamose labiausiai tikisi i scaron;vysti kokį nors specialų pasiūlymą, parodė žiniasklaidos planavimo agentūros bdquo;Phd" atlikta reprezentatyvi internetinė apklausa bdquo;Snapshots". Praėjusią savaitę buvo apklausta 1000 respondentų, reprezentatyviai atitinkančių Lietuvos gyventojų modelį. Net 65 proc. Lietuvos gyventojų scaron;iemet laukia reklamuojamo pasiūlymo, o 35 proc. i scaron; jų norėtų, kad reklama be to būtų dar ir įdomi bei intriguojanti.28 proc. i scaron; reklamos tikisi sužinoti i scaron;skirtines produkto savybes, o likusieji 7 proc. nori matyti įdomią ir intriguojančią reklamą.bdquo;Apklausos rezultatai dviprasmi scaron;ki - viena vertus žmonės nenori matyti bdquo;pilkų" reklamų, tačiau patys labiausiai tikisi specialių pasiūlymų. Kūrybi scaron;kumui vietos reklamose lieka ne tiek ir daug", - sako UAB bdquo;Phd" direktorius Nerijus Kalinauskas - bdquo;žinant, jog ekonominė situacija ir taip pakoregavo įmonių reklamos biudžetus, tikėtina, kad kūrybi scaron;kumas kuriam laikui pasislinks į antrą planą".Beveik 33 proc. apklaustųjų teigė scaron;iemet ie scaron;kosiantys ekonomi scaron;kai patrauklių akcijų, kuomet du produktus galima įsigyti už vieno kainą. 26 proc. respondentų žada atsisakyti brangių pirkinių, o 15 proc. apklausos dalyvių rečiau lankysis prekybos centruose ir maisto prekių parduotuvėse. Tuo tarpu 26 proc. sakė neketinantys keisti pirkimo įpročių.bdquo;Snapshots" tyrimo rezultatai patvirtino scaron;ių dienų ekonomikos realijas, jog sunki ekonominė situacija žmones skatina mažiau i scaron;laidauti perkant brangius produktus. Tačiau maisto prekės ir plataus vartojimo prekės i scaron; pirkėjų krep scaron;elio tikrai nedings", - mano N.Kalinauskas.***********Internetiniame visuomenės nuomonės tyrime bdquo;Snapshots" dalyvauja daugiau nei 1000 respondentų nuo 15-50 metų. Tai interaktyvi ir patraukli internetu atliekamų tyrimų priemonė, kurios atsakymų rezultatai paskirstomi pagal socialines - demografines charakteristikas (lytis, amžius, i scaron;silavinimas, gyvenamosios vietos dydis, užimtumas, pajamos, tenkančios vienam scaron;eimos nariui).Daugiau informacijos:Nerijus Kalinauskas, bdquo;Phd" vadovas+370 614 81 055

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau