Koordinuota Lietuvos viešinimo užsienyje kampanija – pirmą kartą per 20 metų

Publikuota: 2009-02-11
Atnaujinta 2015-06-03 16:35

2008-ųjų metų lapkričio ir gruodžio mėnesiais penkiolikoje Europos šalių buvo įgyvendinta nacionalinės programos „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ (toliau – VEKS programa) pristatymo kampanija. Didžiausi Europos šalių leidiniai, radijo, TV kanalai bei interneto portalai informavo apie 2009-ųjų metų išskirtinumą Vilniui ir Lietuvai.

Vos per porą mėnesių 15 Europos scaron;alių žiniasklaidoje pasirodžiusios 265 publikacijos bei reportažai apie Vilnių, tapsiantį Europos kultūros sostine 2009 ndash; tai vie scaron;osios įstaigos bdquo;Vilnius ndash; Europos kultūros sostinė 2009 ldquo; inicijuotos vie scaron;inimo kampanijos užsienyje rezultatai. Daugelyje scaron;ių scaron;alių tuo pačiu metu V scaron;Į bdquo;Vilnius ndash; Europos kultūros sostinė 2009 ldquo; organizavo Lietuvos ir VEKS programos TV ir lauko reklamos kampaniją. Specialistų vertinimu, tai buvo pirmoji per 20 metų tokio masto koordinuota Lietuvos vie scaron;inimo kampanija užsienyje. Ry scaron;ių su visuomene kampanijai užsienio scaron;alyse finansavimą (794 623 Lt, įskaitant PVM) 2008 m. rugsėjį skyrė Kultūros ministerija, kampaniją įgyvendino atvirą konkursą laimėjusi ry scaron;ių su visuomene agentūra bdquo;PR Service / Edelman Affiliate ldquo;, kuri yra tarptautinio ry scaron;ių su visuomene agentūrų tinklo bdquo;Edelman ldquo; narė. bdquo;Pažintinių publikacijų apie Vilnių ir Lietuvą VEKS programos kontekste pastebimai padaugėjo praėjusių metų pabaigoje, kai vyko vie scaron;inimo kampanija, - sakė V scaron;Į bdquo;Vilnius ndash; Europos kultūros sostinė 2009 ldquo; direktorė Elona Bajorinienė. ndash; Kartu su Vilniumi visa Lietuva atsidūrė Europos dėmesio centre, rekomenduojamų aplankyti scaron;alių sąra scaron;uose. ldquo; Vie scaron;inimo projektui buvo pasitelktas ry scaron;ių su visuomene agentūrų tinklas bdquo;Edelman ldquo;. bdquo;Vilniaus ndash; Europos kultūros sostinės 2009 ldquo; ir Lietuvos, mininčios tūkstantmetį vie scaron;inimo kampanija 2008-ųjų spalio ndash; gruodžio mėnesiais vyko Didžiojoje Britanijoje, Airijoje, Norvegijoje, Scaron;vedijoje, Suomijoje, Danijoje, Vokietijoje, Italijoje, Portugalijoje, Belgijoje, Liuksemburge, Latvijoje, Estijoje, Rusijoje ir Ukrainoje. Pasak bdquo;PR Service/ Edelman Affiliate ldquo; direktoriaus Lino Kontrimo, scaron;is vie scaron;inimo projektas buvo i scaron;skirtinis tiek dėl savo apimties, tiek dėl atsakomybės tinkamai pristatyti savo scaron;alį užsienyje. bdquo; Scaron;iuo sudėtingu laikotarpiu, kai scaron;alyje vyksta įtemptos vidinės diskusijos, per trumpą laiką parengėme ir įgyvendinome intensyvią Lietuvai svarbaus tarptautinio projekto pristatymo kampaniją. Mūsų patirtis parodė, kad turint ai scaron;kų tikslą, terminus ir gerai parengtą strategiją galima pasiekti efektyvių rezultatų net ir su nedideliu biudžetu ldquo;, - sakė L. Kontrimas. Anot jo, vie scaron;inimo kampanijos dėka Vilnius tapo vienu labiausiai rekomenduojamų aplankyti miestų 2009-aisiais Europoje, įdomiausi programos renginiai bei Vilniaus miestas buvo pristatyti didžiausiuose Europos scaron;alių leidiniuose. Apie Vilnių ndash; Europos kultūros sostinę bei Lietuvą, mininčią tūkstantmetį informavo tokie didieji nacionaliniai užsienio scaron;alių leidiniai kaip Didžiosios Britanijos bdquo;Observer ldquo;, Vokietijos bdquo;Frankfurter Allgemeine Zeitung ldquo;, Estijos bdquo;Postimees ldquo;, Suomijos bdquo;Helsingin Sanomat ldquo;, Danijos bdquo;Jyllands Posten ldquo;, Scaron;vedijos bdquo;Aftonbladet ldquo;, bdquo;Dagens Nyheter ldquo;, Norvegijos bdquo;Aftenposten ldquo;, bdquo;VG ldquo;, Airijos bdquo;Irish Independent ldquo;, Lenkijos bdquo;Dziennik ldquo;, bdquo;Gazeta Wyborcza ldquo;, Rusijos bdquo;Nezavysimaya gazeta ldquo; ir daugelis kitų. bdquo;Vilniaus vie scaron;inimo kampanija ndash; tai sėkmingas ilgalaikės bdquo;Edelman ldquo; ry scaron;ių su visuomene strategijos ir patirties scaron;ioje srityje rezultatas, - sakė Sabrina Larese, koordinuojanti bdquo;Edelman ldquo; atstovybių veiklą Europoje, Viduriniųjų Rytų ir Afrikos scaron;alyse. ndash; bdquo;Edelman ldquo; tinklo agentūrų darbas kartu, siekiant padidinti Vilniaus ir Lietuvos žinomumą, davė puikių rezultatų ndash; auk scaron;čiausios kokybės publikacijas, padedančias pozicionuoti Vilnių kaip kultūros sostinę. Visoms Europos agentūroms, dirbusioms su scaron;iuo projektu, tai buvo įkvepianti ir įdomi patirtis, ir esame tikri, kad tai taps vienu pavyzdinių projektų pana scaron;ioms užduotims ateityje. ldquo;

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau