„Tele2” pirmoji Lietuvoje klientų aptarnavimui pasitelkė dirbtinį intelektą

Publikuota: 2009-02-09
Atnaujinta 2015-06-03 16:27

Vilnius, vasario 9 d. Telekomunikacijų bendrovė „Tele2” pirmoji Lietuvoje dirbtinį intelektą pasitelkė klientų aptarnavimui. Dirbtinio intelekto atstovė – virtuali privačių klientų aptarnavimo asistentė Rūta – „Tele2” interneto svetainės lankytojams atsakys į užduodamus klausimus apie bendrovės paslaugas, pateiks reikiamos informacijos ir palengvins jos paiešką.

Vilnius, vasario 9 d. Telekomunikacijų bendrovė bdquo;Tele2" pirmoji Lietuvoje dirbtinį intelektą pasitelkė klientų aptarnavimui. Dirbtinio intelekto atstovė - virtuali privačių klientų aptarnavimo asistentė Rūta - bdquo;Tele2" interneto svetainės lankytojams atsakys į užduodamus klausimus apie bendrovės paslaugas, pateiks reikiamos informacijos ir palengvins jos paie scaron;ką.bdquo;Siekdami i scaron;laikyti auk scaron;tą klientų pasitenkinimo lygį, ie scaron;kome patrauklių naujovių, gerinančių aptarnavimo kokybę. Tikime, kad interaktyvi asistentė Rūta i scaron;plės klientų aptarnavimo galimybes", - sako Irena Petrauskienė, bdquo;Tele2" Klientų aptarnavimo skyriaus direktorė.Privatūs klientai virtualiąją asistentę Rūtą gali rasti bdquo;Tele2" interneto svetainėje www.tele2.lt rubrikoje bdquo;Informacija klientams". Su ja svetainės lankytojai gali bendrauti ra scaron;tu, užduodami klausimus lietuvių kalba. Skaitmeninė asistentė į klausimą atsako pateikdama savo komentarą ir nukreipdama lankytoją į reikiamą bdquo;Tele2" tinklalapio skiltį.Scaron;iandien Rūta pasirengusi atsakyti į klausimus apie bdquo;Tele2" teikiamas paslaugas, klientų sąskaitas, jų mokėjimo bei kredito limitus. Ateityje dirbtinio intelekto sistema bus tobulinama, o virtualioji asistentė teiks dar platesnes konsultacijas klientams.I scaron;skirtinis Rūtos privalumas - ji dirba visą parą, o vartotojams jos patarimai nieko nekainuoja. bdquo;Vartotojams, kurie reikiamą informaciją ras naudodamiesi naująja sistema, nereikės skambinti į klientų aptarnavimo liniją - taip padėsime jiems sutaupyti laiko ir pinigų", - atkreipė dėmesį I.Petrauskienė.Naujasis sprendimas grįstas pažangia dirbtinio intelekto techonologija, kuri naudoja ne tik specialiai parengtą informacijos bazę, bet ir leidžia virtualiajai asistentei savaranki scaron;kai bdquo;mokytis" ir plėsti žinių bagažą. Be to, klausimų priėmimo modulis yra pritaikytas lietuvių kalbai, tad vartotojų užklausas asistentė supranta nepaisant galimų gramatinių klaidų ir naudojamų sinonimų. Dirbtinio intelekto savitarnos sprendimą specialiai Lietuvos rinkai sukūrė Danijos programinės įrangos bendrovė bdquo;Dezide".Rinkos analizės ir tyrimų bendrovės RAIT duomenimis, bdquo;Tele2" vartotojai yra labiausiai patenkinti savo operatoriumi lyginant su kitomis Lietuvoje veikiančiomis mobiliojo ry scaron;io bendrovėmis.Nuolat gerindama klientų aptarnavimo kokybę bendrovė bdquo;Tele2" pirmoji Lietuvoje 2008 m. įdiegė specializuotą nuomonės tyrimo sistemą. Scaron;i sistema leidžia apklausti klientų aptarnavimo centrui skambinančius vartotojus. Pirmieji apklausos rezultatai parodė, kad klientai bdquo;Tele2" aptarnavimą vertina itin palankiai. Patenkinti ir labai patenkinti bendrovės aptarnavimu yra 76 proc. apklaustų klientų, scaron;eimos nariui ar draugui bendrovę rekomenduotų net 79 proc. apklaustųjų. Pasak I.Petrauskienės, tai patvirtina, kad bdquo;Tele2" klientų aptarnavimo kokybė yra viena geriausių Lietuvoje.Ry scaron;ių reguliavimo tarnybos duomenimis, telekomunikacijų bendrovė bdquo;Tele2" 2008 m. trečiąjį ketvirtį buvo sparčiausiai augantis mobiliojo ry scaron;io operatorius. bdquo;Tele2" paslaugomis Lietuvoje naudojasi 1,9 mln. vartotojų. 2008 m. trečiąjį ketvirtį bdquo;Tele2" apyvarta pasiekė 147,2 mln. litų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau