Renkamas metų rinkodaros vadovas ir efektyviausia kampanija

Publikuota: 2009-01-12
Atnaujinta 2015-06-03 16:35

Jau šeštus metus iš eilės priimamos paraiškos į rinkodaros pasiekimų konkursą PASSWORD, kuriame bus išrinkta efektyviausia 2008 metų Lietuvos rinkodaros kampanija ir metų rinkodaros vadovas. Paraiškos registruojamos iki sausio 30 dienos, jų teikimas yra nemokamas.

Jau scaron;e scaron;tus metus i scaron; eilės priimamos parai scaron;kos į rinkodaros pasiekimų konkursą PASSWORD, kuriame bus i scaron;rinkta efektyviausia 2008 metų Lietuvos rinkodaros kampanija ir metų rinkodaros vadovas. Parai scaron;kos registruojamos iki sausio 30 dienos, jų teikimas yra nemokamas.Visi norintys nominuoti įsimintiną, originalią, o svarbiausia efektyvią 2008 m. rinkodaros kampaniją gali tai daryti www.best-marketing.com. Konkurso organizatoriai susisieks su jų kūrėjais dėl parai scaron;kos teikimo.Metų rinkodaros renginys vyks 2009 m. kovo 4-5 d., Vilniuje. Jo metu bus pristatyti konkurso finalistų prane scaron;imai, apdovanoti nugalėtojai, patirtimi dalinsis penki kviestiniai užsienio prane scaron;ėjai.bdquo; Scaron;ių metų PASSWORD turi dvi svarbias naujoves ndash; rinkodaros vadovo rinkimus ir konferencijos programą, suformuotą apklausus rinkodaros specialistus. Tradici scaron;kai apdovanosime ir efektyviausią rinkodaros kampaniją ldquo;, - teigia projektą organizuojančios įmonės bdquo;Best Marketing LT ldquo; vadovas Artūras Ol scaron;auskas.Apklausos metu rinkos profesionalų i scaron;skirtos aktualiausios temos ndash; rinkodaros efektyvumas, rinkodara su mažu biudžetu, pardavimų didinimas esamiems klientams, rinkodara naudojant netradicinius būdus ir ry scaron;ius su visuomene.Pagrindinis konferencijos užsienio prane scaron;ėjas ndash; amerikietis David Meerman Scott. Jis yra bestselerio bdquo;Naujosios rinkodaros ir vie scaron;ųjų ry scaron;ių taisyklės rdquo; autorius, lyderiavimo internete ir virusinės rinkodaros strategas. Jo seminarus kasmet aplanko per 20 000 specialistų, paskaitos scaron;imtuose renginių daugiau nei 20 scaron;alių.Praėjusiais metais stebint 300 reklamos specialistų i scaron;rinkta ir apdovanota fotografijų albumo bdquo;Neregėta Lietuva ldquo; rinkodaros kampanija. Papildomus prizus gavo efektyviausia mažo biudžeto kampanija bdquo;*****kovo6 ldquo; pristatymas ir publikos favoritas bdquo;Effigy ldquo; įvedimas į rinką. Finale dėl efektyviausios kampanijos titulo dar varžėsi bdquo;Hansabanko ldquo; jaunimo programa ZOOM, MTV KLASĖ ir bdquo;Omni SurfPort ldquo; mobilusis reporteris. I scaron; viso gautos 25 konkursinės parai scaron;kos.Efektyviausia 2006 m. rinkodaros kampanija Lietuvoje buvo pripažinta bdquo;Stumbro ldquo; bdquo;Žalių devynerių ldquo; įvedimas į rinką, 2005 m. ndash; bdquo;Fakto ldquo; autocentro atidarymo kampanija bdquo;Didžiųjų pasirodymas ldquo;, 2004 m. ndash; bdquo;Omnitel ldquo; su bdquo;Ežio ldquo; rinkodaros kampanija bdquo;Kai niekas nevež, vež Ežis ldquo;, 2003 m. ndash; bdquo;Utenos alaus ldquo; kampanija bdquo;Utenos estai ldquo;.Konkursines PASSWORD parai scaron;kas vertina žiuri nariai pagal tris kriterijus: 33% vertinimo sudaro kūrybinė strategija (novatori scaron;kumas, vykdymo kokybė), 33% žiniasklaidos strategija (novatori scaron;kumas, efektyvus žiniasklaidos panaudojimas), 33% rezultatai (lyginant su kampanijos tikslais ir kampanijos ka scaron;tais).Žiuri komisijai bus pateiktos visos parai scaron;kos gautos iki sausio 30 d. Daugiau informacijos apie kovo 4-5 d. PASSWORD programą, konkursines ir registracijos formas galima rasti www.best-marketing.comPapildoma informacija:
Artūras Ol scaron;auskas
"Best Marketing" atstovas Lietuvoje
+370 612 33132
arturas@best-marketing.com
www.best-marketing.com

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau