Maxima LT skundžia Rimi

Publikuota: 2007-11-16
Atnaujinta 2015-06-04 12:45

Konkurencijos taryba patvirtina gavusi
prekybos tinklo "Maxima LT" skundą dėl konkurentų UAB "Rimi Lietuva" veiksmų.
"Maxima LT" savo skundo komentuoti nenori. (Papildyta "Rimi" ir "Norfos"
komentarais)

"Skundas yra, bet tai nereiškia, kad bus pradėtas tyrimas. Pagal procedūras, per mėnesį turime patikrinti pareiškėjo įvardytus motyvus. Jei jie nebus pagrįsti, tyrimo nepradėsime. Jei pasirodys, kad skundas pagrįstas, privalėsime pradėti tyrimą", - VZ.LT tikina Rimantas Stanikūnas, Konkurencijos tarybos pirmininkas.Anot "Maxima LT", lapkričio 13 d. šalies spaudoje - dienraščiuose "Lietuvos rytas", "Kauno diena", "Verslo žinios" - buvo išspausdinta "Rimi Lietuva" reklama, kurioje prekių kainos "Maxima LT" valdomame prekybos tinkle lyginamos su prekių kainomis prekybos tinkle "Rimi".Reklama iliustruota pirkimo čekių atvaizdais, fotografijomis ir eile teiginių: "Vieni savo kainas pučia ir sprogdina, mes dirbame ištisus metus, kad pas mus galėtumėte apsipirkti pigiau", "Rimi" - jokio kainų pūtimo"; "Rimi" čekyje prekių kainos yra įprastinės, galioja visuose prekybos centruose "Rimi" ir "Rimi Hypermarket"; "Visur gerai - "Rimi" geriausia"."Maxima LT" savo skunde analizuoja šią reklamą ir daro prielaidą, jog ji klaidinanti.

"Maxima", "Rimi" ir "Norfa"

Savo ruožtu Giedrius Juozapavičius, prekybos tinklo "Maxima LT" korporatyvinio marketingo direktorius, tikina, kad negali kol kas nei paneigti, nei patvirtinti šios informacijos."Jeigu bus tokia informacija, tai ją išplatins atitinkamos tarnybos, tada ir žiūrėsime, tada ir komentuosime", - VZ.LT teigia p. Juozapavičius.Tuo tarpu Rasa Juodkienė, "Rimi Lietuva" atstovė ryšiams su visuomene, VZ.LT tvirtina, kad lyginamoji reklama nėra uždrausta, jeigu joje nemeluojama."Rimi Lietuva" savo reklamoje nemeluoja ir nemelavo. Nurodytos kainos pateiktame pirkimo čekyje – realios ir galiojančios mūsų prekybos centruose", - tikina p. Juodkienė."Prieš kelerius metus 'Maxima" naudojo tokią pat reklamą. Tik tuomet ji savo čekius lygino su kito prekybos centro. Daugiau neturiu, ką komentuoti", - sako Dainius Dundulis, UAB "Norfos mažmena" valdybos pirmininkas.Kaip žinia, prieš kelias dienas "Norfa", atsakydama į "Maxima LT" reklamos akciją, taip pat reklamavosi spaudoje. "Norfa" ragino prekybininkus baigti karus ir siūlėsi tapti jų tiekėja.
"Kiekvienas žmogus tegul supranta šią reklamą taip, kaip jam norisi. Man nepriimtina pozicija kur kalbama apie kariavimą, mušimą, pykčius, skriaudimą. Turi būti bendras darbas su tiekėju. O dabar išeina taip, kad prekybininkai nukala tiekėją negyvai ir lieka Lietuvos didvyriais. Tiekėjai irgi žmonės, jeigu sužlugdysime visą pramonę, ką mes patys toliau darysime. Ar turėsime tiekėjų, gamintojų ar liksime tik mes patys - prekybos tinklai. O Lietuvos žmones apsigyvens Londone", – klausia p. Dundulis. Anot jo, joks prekybos centras "nepajėgus valgyti infliacijos"."Galbūt gali pamėginti, tačiau yra tam tikti procesai, kuriems įtakos nepadarysi. Priverskite (nenaudodami šautuvo) grūdų augintoją grūdus parduoti už 600 Lt ir padėti valdyti infliaciją, kai jis gali parduoti už 800 Lt. Su šautuvu, žinoma, galima priversti, tačiau sveikas protas diktuoja ką kita", – svarsto p. Dundulis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau