Maxima pradeda nuo sklypo

Publikuota: 2007-02-19
Atnaujinta 2015-06-04 12:51

Gintaras Marcinkevičius, Maxima LT, UAB,
valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius, prognozuoja, kad naujų prekybos
tinklų artimiausiu metu Lietuvoje neatsiras. "Greičiausiai tuoksis ir skirsis
tie patys tinklai – iš dviejų pasidarys vienas, galbūt pasikeis kurio nors
tinklo mama arba tėtis, bet iš principo turėtų likti panaši tinklų struktūra ir
kiekvienas sieks didinti savo rinkos dalį. Dabar prekybos tinklams tenka apie
60% mažmeninės prekybos rinkos, manau, ji augs iki 80%", – svarsto metų
pabaigoje "VP Market" pavadinimą į Maxima LT pakeitusios bendrovės vadovas,
pirmadienį rašo "Verslo žinios".

"Maximos" parduotuvių yra kone kiekviename Lietuvos miestelyje, kaip planuojate tolesnę plėtrą?
Gintaras Marcinkevičius: Dirbdami gana mažose rinkose, tokiose kaip Latvijos, Lietuvos, Estijos, sugebėjome išmokti ir prisitaikyti prie tos rinkos specifikos. Čia galima turėti gerą verslą, jeigu jis didelių apimčių. Keletą darinių valdome kaip vieną įmonę. Kur yra žmonių, ten gali būti mažiausia "Maximos" parduotuvė. Anksčiau statydavome parduotuvę, kur gyvena apie 10.000 žmonių. Šiandien drąsiai statome ten, kur yra 3.000–4.000 gyventojų.
Faktas, kad Vilnius nusipelnęs dar daugiau didžiulių prekybos centrų. Kad ir Kalėdos rodo, kaip pirkėjams nepatogu apsipirkti "Akropolio" "Maximoje", privažiuoti sudėtinga, nepatogu būti parduotuvėje dėl pirkėjų gausos. Dar vienas stambus prekybos centras tuos srautus atskiestų.Jeigu lygintume Lietuvą su Vakarų šalimis, tai mes toli gražu nesiekiame jose skaičiuojamų prekybos plotų vienam gyventojui.Jūsų plėtrą, naujų parduotuvių atidarymus neretai lydi skandalai. Kodėl?
Mūsų plėtra yra didelė, sykiu agresyvi bei greita. Kai kada einame devynmyliais žingsniais.

Pastatome daug parduotuvių, apie kurias niekas net nesužino. Tačiau iškyla tokie projektai kaip Utenos, kur statėme ir bažnyčią, ir "Maximą". Kada susiklostė tokia padėtis, kai miestas turėjo vieną nuomonę, Katalikų bažnyčia – kitą, o Maxima LT – trečią, įvyko diskusija, o jos padarinys – vadinamasis skandalas. Tačiau nežinau, ar daug Lietuvoje verslo organizacijų, kurios būtų pastačiusios bažnyčią. Mes ją pastatėme, kaip žadėjome. Pastatėme ir "Maxima", ir šis kompleksas puikiai veikia. Katalikų bažnyčia yra visiškai patenkinta. Panašų projektą mes žadame vykdyti ir Šiauliuose. Skandalų jau buvo.Daugiau klausimų ir p. Marcinkevičiaus atsakymų:http://www.vz.lt/press (tik prenumeratoriams)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Korupciniai žaidimai, kurie vyksta už akcininkų nugaros Premium 7

Apie korupciją privačiame versle viešai retai kalbama, bet jos mastas gali būti ne mažesnis nei viešajame...

FM prognozuoja mažesnę infliacija ir 5% pigesnius degalus Premium 2

Finansų ministerija prognozuoja, kad vidutinė metinė infliacija Lietuvoje bus dar maženės nei pernai – 2,2%.

Finansai
05:45
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Priekabiavimo skandalas „Ted Baker“ metinį pelną nurėžė ketvirtadaliu  

JK drabužių gamintojo „Ted Baker“ ikimokestinis pelnas praėjusiais finansiniais metais, kurie baigėsi sausio...

Prekyba
2019.03.21
„Maxima grupė“ nebeturi Ispanijos tinklo „Supersol“ valdymo sutarties  Premium

Ispanijoje veikiančio mažmeninės prekybos tinklo „Supersol“ valdymas perleistas Liuksemburgo bendrovei...

Prekyba
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
Įmonių laukia baudos už 2018 m. nesutvarkytas pakuotes Premium

Pildosi prognozės, kad dalies pakuočių tvarkymo užduočių šiemet nepavyks įveikti ir Lietuvos gamintojams bei...

Paslaugos
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium 1

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

Statyba ir NT
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 1

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 9

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
2019.03.20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau