2014-01-23 01:01

Asmeniniai duomenys – mainais už nuolaidas

Vartotojai sutinka dalintis savo asmenine informacija su prekybininkais, jei mainais gauna vertingų pasiūlymų, rodo IBM pasaulinis vartotojų tyrimas. Tačiau verslui dar reikia išmokti pasinaudoti šiais duomenimis.
Vartotojų piniginės plyšta nuo duomenis verslui kaupiančių lojalumo kortelių, tačiau šiuos ir kitus įrankius išnaudoti ir kurti didesnę pridėtinę vertę verslas dar mokosi. Vladimiro Ivanovo nuotr. Pirkėjų, sutinkančių, kad GPS technologija atskleistų jų buvimo vietą, procentinė dalis per metus beveik padvigubėjo ir siekia 36%. Tiek pat vartotojų sutinka mažmenininkams pasakyti savo mobiliojo telefono numerį, kad gautų tekstinius pranešimus, o dar 32% sutinka pasidalinti savo socialinių tinklų adresais, rodo IBM tyrimas. Šio tyrimo metu apklausta daugiau nei 30.000 žmonių iš skirtingų pasaulio šalių. „Vartotojai noriai dalinasi informacija apie save, jei iš prekybininkų ar paslaugų teikėjų tikisi būtent jiems skirtų individualių nuolaidų“, – tokias išvadas daro Jill Puleri, IBM mažmeninės prekybos vadovė. Ši tendencija, pasak jos, turėtų paskatinti prekybininkus naudoti didelių duomenų srautų analizės įrankius, tai leistų jiems įgyti klientų pasitikėjimą ir lojalumą.
52795
130817
52791