Tai jau lyg ir galima kilti

Publikuota: 2009-04-20
 
Tarptautiniam Vilniaus oro uostui nusprendus nebebūti brangiu, daugėja ir norinčiųjų skraidyti.
Herkaus Milaševičiaus nuotr.

Komentarai
Evaldas Tylas, UAB „Interneto partneris“, administruojančios lėktuvų bilietų pardavimo tinklalapį Greitai.lt, :
Mano nuomone, naujos kryptys parinktos teisingai ir bus patrauklios tiek keliaujantiems į Skandinaviją, tiek į tolimesnes šalis, nes Amsterdamas ir Kopenhaga tranzitiniai oro uostai. Tačiau vis dar trūksta daugiau maršrutų į kitus miestus. Vis dar pasigendam tiesioginio skrydžio iš Vilniaus į Londoną, nors ir matome, kad keleivių į šį miestą iš Kauno oro uosto daugėja. Nors skrendančiųjų iš Lietuvos sumažėjo, dėl sudėtingesnių kelionių praktiškai dingo savaitgalinės kelionės, tačiau pardavimų kritimas nėra toks drastiškas, kaip bijojome prasidėjus sunkmečiui.
Ar naujokų skrydžių kainos patrauklios dar negaliu spręsti, nes apie jas turiu per mažai informacijos, tačiau pagal paieškos statistiką mūsų tinklalapyje matome, kad skrydžiai į Skandinaviją bus paklausūs.

Rasa Barisienė, UAB „Kaleva Travel“ direktorė:
Kuo daugiau skrydžių tuo geriau. Mūsų verslui tai tikrai bus naudinga, nes specializuojamės verslo kelionėse ir matome, kad kelionių į įvairius renginius Lietuvoje per I šių metų ketvirtį, lyginant su 2008 m. sumažėjo 35%. Aiški tendencija, kad vien dėl pablogėjusio susisiekimo, kai iš TVOU sumažėjo skrydžių, suplanuoti renginiai buvo perkelti į kitas valstybes. Jei žmonių grupei į Vilnių atskristi su persėdimu reikia pusės dienos ir tiek pat sugrįžti namo, vietoj to kad, ryte atskristų, pabūtų konferencijoje ir vakare parskristų, parduoti tokią verslo kelionę sudėtinga. Iš kitos pusės neverta stengtis, kad skrydžių būtų tiek pat, kiek rudenį. Keleivių dėl sunkmečio sumažėjo. Žmonės poilsiauti skraido mažiau, pagrindinis klientas verslininkas, kuriam tenka keliauti verslo reikalais. Mano nuomone, kol į Lietuvą nebus paprasta atvykti, nepadės jokios įvaizdžio strategijos. Kalbu ne tik apie skrydžius. Pavyzdžiui, traukiniu iš Varšuvos į Vilnių be persėdimo atvažiuoti nepavyks, nes Šeštokuose teks persėsti į kitą traukinį.
„Skyways“ planuojami skrydžiai iš Vilniaus
Stokholmas 6 val. išskridimas iš Vilniaus, sugrįžimas 18-19 val. (12 kartų per savaitę) Amsterdamas 6 val. išskridimas iš Vilniaus, sugrįžimas 18-19 val. (10 kartų per savaitę)
Berlynas išskridimas dieną, 3 kartai per savaitę dieną, (3 kartai per savaitę ), Kopenhaga išskridimas dieną, nes ryte ir vakare skrenda „airBaltic“, (5 kartai per savaitę)
Šaltinis: Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Aptarnauta keleivių,
Vilniaus oro uoste, vnt. Kovas 91.000
Vasaris 76.000
Sausis 93.000
Šaltinis: Tarptautinis Vilniaus oro uostas
svg

Išbandykite dabar

Dabar 30 dienų prenumerata tik 5 Eur (vietoj 24,20 Eur)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Briuselio ir Varšuvos aklavietėje progreso nėra Premium

Briuselis pirmadienį bandė paskutinį kartą įkalbėti Varšuvą sustabdyti teisinės sistemos reformas, kurios...

Nauja biržos žvaigždė kelia likvidumą visoje biržoje Premium

Baltijos biržose iš investuotojų akiračio nedingsta „Tallinna Sadam” akcijos, tačiau tai į naudą išeina ir...

Rinkos
18:00
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
15:55
„Barboros“ ir „Assorti“ prekių išvežiojimo sprendimų palyginimas Premium

Elektroninės prekybos maisto produktais versle reikšmingą kaštų dalį sudaro prekių pristatymas. Šio verslo...

Statybų sąnaudos turės progą sumažėti: ministerija peržiūri energinius reikalavimus Premium 4

Aplinkos ministerija planuoja šiemet peržiūrėti ir, tikėtina, kiek sumažinti kai kuriuos energinio naudingumo...

„Snoro“ ir Ūkio bankų administratoriui – 9 kilometrų dokumentų iššūkis Premium 2

„Snoro“ ir Ūkio banko bankrotų administratorių beveik tiesiogine to žodžio reikšme užslėgė popieriai – jų...

Rinkos
10:20
„Freda“ Kauno LEZ išsinuomojo antrą sklypą plėtrai Premium

Baldų AB „Freda“ akcininkai baigia statyti gamybos pastatą Kauno LEZ, tačiau, be 4,6 ha sklypo, išsinuomoto...

Pramonė
08:58
Šeimos verslo dalybos: joms ruoštis nesmagu, bet verta Premium

Šeimos verslas turi ne vieną pranašumą, tačiau tol, kol viskas sekasi. Jei tarpusavio santykiai pašlyja,...

Vadyba
06:00
Dviejų valiutų galvosūkis, arba Kaip nepermokėti užsienyje Premium 6

Dažną apima erzelis, kai užsienyje įsigyjant prekę ar gryninant pinigus prašoma pasirinkti, kuria valiuta...

Finansai
06:00
Premjeras balansuoja ant atsistatydinimo ribos Premium 20

Seime darkoma mokesčių ir pensijų sistemų reforma suerzino premjerą Saulių Skvernelį – jis jau leido...

Nuo garažo išaugę iki gamyklos, kalviai smulkių užsakymų vis tiek neatsisako Premium 1

Net kai verslas įsibėgėja, o gamyba ir užsakovai stambėja, nederėtų atsisakyti smulkių pavienių klientų...

Pramonė
00:01
Informacija apie bendrovę tapo neprieinama ir stambiems akcininkams Premium

Dabar akcininkai yra atskirti nuo neviešos informacijos apie bendrovės veiklą – prie jos negali prieiti nei...

Finansai
00:01
Kitokių sėdmaišių autorė Darbo biržoje motyvavo kitus, kol atrado savo verslą Premium

Kai nedidelis šeimos verslas auga lyg savaime, nauji siekiai ir užduotys vis nukeliami į ateitį. Bet...

Fotoreportažai
2018.06.17
Kaip Gianni Agnelli gelbėjo Italiją nuo komunizmo Premium

 „FIAT yra Italija. Italija yra FIAT. O FIAT ir Italija – tai aš“, – kadaise sakė Gianni Agnelli.

Verslo klasė
2018.06.17
„Compensos“ vežėjų draudimo portfelį perėmusi „Balcia“ ruošia naujas paslaugas Premium

Latvijos kapitalo draudimo bendrovė „Balcia“, pernai vasarą perėmusi „Compensos“ tarptautinių vežėjų...

Transportas
2018.06.16
Būdas lietuvio po šimto metų Premium

Vasario 16-ąją pasitikdami atkurtos Lietuvos šimtmetį rašėme apie lietuvio kodą prieš šimtą metų. Gediminas...

Verslo klasė
2018.06.16
Keli paprasti sprendimai, ir įmonės pardavimai išauga Premium 1

Kuo įmonė ilgiau veikia, tuo labiau pasineria į rutiną. Praktika rodo, kad net nedideli pokyčiai gali...

Pramonė
2018.06.16
Interviu su „Telios“ vadovu: nuo ego sistemos – prie ekosistemos Premium

„Telios“ vadovas 49-erių Johanas Dennelindas atvažiavo į Vilnių atidaryti pirmojo „Telios“ paslaugų centro,...

Verslo klasė
2018.06.16
„Novaturo“ pardavimuose – besikeičiančio sezono atspindys Premium

Baltijos biržose penktadienį dar tebebuvo aktyviai ryškinama Talino jūrų uosto rinkos vertė ir standartinė...

Rinkos
2018.06.15
EK atstovas: vien didesnės tiesioginės išmokos Lietuvos ūkininkų neišgelbės Premium 6

Tiesioginės išmokos nėra viskas, įsitikinęs Tassas Haniotis, Europos Komisijos Žemės ūkio ir kaimo plėtros...

Agroverslas
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau