Griebk frančizę ir bus atlyginta

Publikuota: 2004-12-06
 
Sąlygų frančizei pirkti pavyzdžiai

Frančizės pardavėjasUAB "Kemi" UAB "Čilija" UAB "Alnos biuro sistemos" UAB "Elektromarktas" UAB "Lietuva Statoil"

Mokestis Nėra Pradinis – 10.000 Lt Konsultacinis Frančizės – iki 9% pardavimo Rinkodaros – iki 4% pardavimo Konfidencialu Nuo parduotų prekių savikainos – iki 3% Konfidencialu

Specialūs reikalavimai "Kemi" vadybos standartų laikymasis Privalomas atsarginių detalių pirkimas iš "Kemi" Dalyvavimas reklamos akcijose, mokymuose Teikti informaciją frančizės pardavėjui Pageidaujama viešojo maitinimo darbo patirtis Picerijos plotas – 150-250 m2 Judri, žmonių lankoma vieta Automobilių stovėjimo aikštelė Patogus privažiavimas Galimybė įrengti vasaros terasą Prekybos plotas – 70–90 m2 I aukštas Patogus privažiavimas Automobilių stovėjimo aikštelė "Navision" apskaitos sistema Patirtis Garantijos iš paskolų draudimo, lizingo bendrovių Patalpų plotas – nuo 150–200 m2 Vykdyti nustatytą minimalią apyvartą Degalinės vieta Abipusis pasitikėjimas Vadovavimo kokybė

Pirkėjo investicijos, išlaidos Atsargų sandėliui Pastatui Darbuotojų aprangai IT programoms Iš viso: 25.000-50.000 Interjerui projektuoti Įrangai įsigyti ir įdiegti Indams, priemonėms, kt. Darbuotojams mokyti Rinkodarai – reklamai, meniu, iškaboms Iš viso: 200.000–500.000 Lt Patalpoms Prekybos įrangai Apskaitos sistemai Prekėms Darbo vietoms Personalui parengti Darbo priemonėms Iš viso: 80.000-300.000 Lt Priemonėms parduotuvei apipavidalinti – prekių aprašymai, nuorodos, apranga Dalinė investicija į iškabą – iki 5.000 Lt Jei netenkina esama įranga, reikalaujama įsigyti standartinę (200 m2 parduotuvei – apie 20.000 Lt) POS kasos aparatai, reikalingi klientų skatinimo programoms Paslaugoms (automobilis prekėms pristatyti ir pan.) Derybų klausimas

Minimalus pirkėjo kapitalas, Lt Nėra Nėra 100.000 Priklauso nuo banko ar draudimo bendrovių reikalavimų Nėra

Privalumai* Sumažėja reklamos sąnaudos Mokymai Palankios atsiskaitymo sąlygos, mokėjimų atidėjimai Pasidalijimas projektais, idėjomis, naujovėmis Suteikiamos teisės į nuolaidas (iki 30%) įrangai pirkti, maisto produktams ir gėrimams Bendra reklama Gamybos technologijų perėmimas Darbuotojų mokymai Receptų naudojimas Padeda išsirinkti parduotuvės vietą Patarimai dėl asortimento ir kainodaros Pagalba prekybos centrui dekoruoti Patarimai dėl katalogo leidybos Personalo mokymai Galimybė 50% mokesčio frančizės pirkėjui išleisti reklamai savo regione Palankesnės kainos Aprūpinimas prekių pristatymu, servisu Pirkėjo degalinių modernizavimas IT ir parduotuvių įrangos, sistemų atnaujinimas Degalinių valdymo patirties perdavimas Konsultacijos darbuotojams

Esami pirkėjai UAB "Šiaulių Kemi", UAB "Kemi ir Daisotra", UAB "Karoliniškių Kemi ir Martonas", UAB "Kemi Marijampolė", UAB "Svirplys", IĮ "Panevėžio Kemi" Dvi picerijos Liepojoje (Latvija) AB "Lėvuo", AB "Žemaitijos agroprekyba", UAB "Bostemus", UAB "Gumta", UAB "Info-Tec", UAB "Fileda", UAB "Evasa", UAB "Raidžių lanka", IĮ "Onija", IĮ "Alapus", E. Stasiulaičio IĮ UAB "Sugardas", UAB "Raidžių lanka", UAB "Rakaras", UAB "Morita", UAB "Ladaro prekyba", UAB "Optita", UAB "Dagmina", IĮ "Radaras", IĮ "Armelina", A. Goštauto IĮ, AB "Alytaus prekyba", KB "Šilutės prekyba" UAB "Abromika"

* Leidimas pirkėjui naudoti prekės ženklą ir sėkmingo verslo koncepciją – pagrindinis visų frančizės pardavėjų minimas privalumas
Šaltinis: bendrovių duomenys


Frančizės pranašumai:
1. Frančizės pardavėjas suteikia frančizės pirkėjui žinių apie verslo vadybą bei organizavimą.
2. Pirkėjas, veikdamas pagal frančizę, lieka teisiškai nepriklausomas verslininkas. 3. Frančizės pirkėjas, įgijęs teisę naudotis pripažintais prekių ženklais, greitai pajunta jos poveikį rinkai.
4. Frančizės pirkėjui reikia daug mažiau kapitalo negu plėtojant savo verslą.
5. Frančizės pardavėjas teikia daugelį paslaugų pirkėjui, kurios paskatina pastarąjį pasiekti ne mažesnių laimėjimų negu jų pasiekė pats pardavėjas: atrenka kriterijus pirkėjui nustatyti; padeda frančizės pirkėjui įsigyti reikiamus prekybos leidimus, atidaryti parduotuves, jas įrengti, remontuoti, apskaičiuoti reikiamas atsargas ir pan.; moko frančizės pirkėją bei kitą personalą, aprūpina darbo instrukcijomis bei metodikomis, kuriose smulkiai pateikiama frančizės veikla; moko pirkėją teisingai tvarkyti apskaitą, kontrolę, rinkodarą, organizuoti pardavim`; aprūpina įranga. 6. Frančizės pirkėjas naudojasi pardavėjo reklamos rezultatais.
7. Frančizės pirkėjas naudojasi pardavėjo sukurtu tiekimo tinklu ir taip sumažina savo išlaidas.
8. Frančizės pirkėjo verslo rizika gerokai sumažėja. Tačiau tai nereiškia, jog garsios firmos vėliava išgelbės jį nuo kitos rizikos.
9. Frančizės pirkėjas įgyja privilegiją naudotis pardavėjo patentais, prekių ženklais, verslo valdymo patirtimi bei kita konfidencialia informacija. 10. Frančizės pirkėjas įgyja teisę naudotis pardavėjo atliktų tyrimų duomenimis, dalyvauti įvairiose verslo plėtojimo programose, o tai padeda konkurencinėje kovoje. 11. Frančizės pardavėjas suteikia galimybę visam frančizės pirkėjų tinklui naudotis jo sukaupta informacija apie rinkas bei jo patirtimi veikiant jose. 12. Frančizės pirkėjas įgyja didesnį bankų pasitikėjimą ir tai suteikia jam galimybę lengviau gauti finansinę paramą.
Frančizės trūkumai:
1. Neišvengiamai frančizės pardavėjas bus suinteresuotas, jog pirkėjo teikiamas paslaugas bei prekes kas nors kontroliuotų. Tuo tikslu pardavėjas įveda kokybės kontrolę ir griežtai reikalauja laikytis standartų. Tokie griežti reikalavimai lyg ir riboja paties frančizės pirkėjo iniciatyvą, pvz., dažnai frančizę teikianti bendrovė reikalauja, kad pirkėjas įsigytų įrengimus, žaliavas ir prekes iš jos nurodytų tiekėjų. Kartais jų kainos gali pasirodyti didesnės nei vietos rinkos tiekėjų. Tai gali sumažinti gaunamo pelno normą, tačiau tuo siekiama išlaikyti kokybės standartus.
2. Frančizės pirkėjas privalo sumokėti pardavėjui stojimo bei metinį mokestį. Steigimo išlaidos esti gana didelės, nes frančizės pirkėjas turi vadovautis tam tikromis frančizės pardavėjo taisyklėmis. Stojimo mokestis – tai išankstinis vienkartinis atlyginimas frančizės pardavėjui už jo pastangas ir išlaidas; juk jis perleidžia kitam savo sukurtą technologiją, metodus, kuriuos daug metų tobulino atlikdamas tyrimus. Šis mokestis yra sutartinis ir sumokamas iki sutarties įsigaliojimo dienos. Gautos apyvartos mokestį verslininkas moka per visą sutarties galiojimo laiką. Jo dydis yra sutartinis – tai bendros metinės apyvartos procentas (5-15%). Šis dydis kinta, atsižvelgiant į frančizės pardavėjo investicijas. Gali būti mokamas vienkartinis ar periodiškas mokestis už naudojimąsi patentu ir autorinės teisės objektais: išradimais, pramonės pavyzdžiais, prekių ar paslaugų ženklais ir kt. Be to, paprastai dar sudaromas reklamos fondas. Mokesčio į šį fondą dydis nurodomas sutartyje ir gali būti apie 5% apyvartos. Dalį šio mokesčio, vadinamo rinkodaros mokesčiu, gali būti leista frančizės pirkėjui išleisti vietos reklamai.
3. Potencialiam frančizės pirkėjui gali būti sunku įvertinti frančizės pardavėją, jo patikimumą. 4. Frančizės pardavėjas diktuoja sąlygas frančizės pirkėjui. Pirkėjas gali ilgainiui pajausti, jog tampa pernelyg priklausomas nuo frančizės pardavėjo ir todėl prarasti savo iniciatyvą bei perspektyvos jausmą. 5. Frančizės pirkėjo sėkmė labai priklauso nuo frančizės pardavėjo sėkmės. Įvairios nacionalinės problemos, kurių kyla frančizės pardavėjui, gali turėti neigiamos įtakos frančizės pirkėjui. Šaltinis: VŽ, "Novakopa"
svg

Pasinaudokite išskirtiniu pasiūlymu

Dabar - iki 40% nuolaida

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Atidaro pirmą „Apollo“ kino teatrą, lyderė „Forum Cinemas“ – rami Premium 2

Kino teatrų verslas reikalauja didelių, daugiamečių investicijų, o plėtra tiesiogiai priklauso nuo prekybos...

Prekyba
17:52
Lėtėjantis Kinijos ekonomikos augimas biržų negąsdina Premium

Europos ir Azijos biržose žinia apie lėčiausią per 27 metus Kinijos ekonomikos augimą korekcijos neiššaukė.

Rinkos
17:22
„Genus AI“ pusę iš 3 mln. USD investicijos išleis Lietuvoje Premium 4

Lietuvių su partneriais Amerikoje įkurtas ir neseniai dar vieną milijoninę investiciją pritraukęs startuolis...

Paslaugos
14:40
LRT veiklos strategija: daugiau struktūros, mažiau improvizacijos Premium 2

Nacionalinio transliuotojo LRT naujoji administracija patvirtino įmonės veiklos strategiją iki 2022 m.,...

Rinkodara
13:13
Lukas investuoja: labai geras ketvirtis Premium 12

Oi, praėjusią savaitę buvau taip susirūpinęs dėl tos stichinės sausros, kad pamiršau įsivertinti, koks mano...

Televizijose dirbusi M. Žvinklytė tapo „Vilandros“ direktore Premium 4

Didmeninės prekybos bendrovė „Vilandra“ atsirinko naują vadovę Moniką Žvinklytę, kuri iki šiol daugiausia...

Prekyba
10:41
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 29

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
09:37
Kiek skolintis būstui yra protinga Premium 45

Būsto įperkamumui viršijant rekordus, o palūkanoms dar ilgai žadant būti rekordiškai žemoms, gyventojams gali...

Rinkos
09:12
Per dešimtmetį aktyviausia būsto rinka kol kas nerodo išsikvėpimo ženklų  Premium 14

Pirmasis šių metų pusmetis Lietuvos būsto rinkoje buvo aktyviausias nuo pat 2007 m. – niekada po to per...

„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
05:45
Lietuvos oro uostų patirtis: kaip tris VĮ paversti vienu šiuolaikišku verslu Premium 3

Prieš 5 metus Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus valdžiusios įmonės buvo sujungtos į vieną. Naujai...

Vadyba
05:45
Kaip slovėnai prisiviliojo Kanados „Magną“ Premium 3

Viena didžiausių JAV ir Europoje automobilių dalių ir komponentų gamintojų bei tiekėjų „Magna“ į naują dažų...

Pramonė
05:45
Aukščiausia elektros lyga: XXI a. lenktynių formato aktyvistai sunkiai laužia tradicijų ledus Premium

Elektra varomų automobilių „Formulės E“ lenktynės – nuo 2014 m. plėtojamas projektas, kurį siekiama paversti...

Verslo klasė
2019.07.14
„Inhus Group“ ikimokestinio pelno šuolis – 65% Premium 2

Statybinių konstrukcijų gamybos bei montavimo įmonių grupė „Inhus Group“ pernai apyvartą išaugino 29,7%,...

Statyba ir NT
2019.07.14
Buriuodamas katamaranu, kavos neišsivirsi Premium 1

Jeigu perskaitę žodį „katamaranas“ pagalvojote apie vandens dviratį, nieko tokio. Daugelis juos asocijuoja ir...

Laisvalaikis
2019.07.14
„Inreal“ patirtis keičiant detalųjį planą Nidoje: 4 metai ir 150.000 Eur Premium 1

Teritorijų planavimas nekilnojamojo turto (NT) plėtotojams – ilgas ir brangus procesas, todėl to nenorintis...

Statyba ir NT
2019.07.13
P. Jurkevičius: noriu prezidento, pietaujančio prie balta staltiese uždengto stalo! Premium

Žiniasklaidos iškeltas klausimas – reikia, o gal nelabai Daukanto aikštės rūmuose restorano arba kavinės,...

Verslo klasė
2019.07.13
A. Puklevičius: krizė skambina du kartus Premium 8

Neseniai teko prisėsti kompanijoje, kur keli iš pažiūros protingi žmonės, visi turintys aukštąjį...

Verslo klasė
2019.07.13
Rinkose rekordai tęsiasi, pablogintas „Silvano“ vertinimas Premium

Penktadienį akcijų rinkos toliau stiebėsi nuo rekordinių aukštumų, tęsiantis didžiųjų centrinių bankų...

Rinkos
2019.07.12
Teismo žodis e. parašo istorijoje: „EME solution“ turi atlyginti žalą RC Premium

Vilniaus apygardos teismas konstatavo, kad valstybės įmonė Registrų centras (RC) patyrė apie 141.000 Eur žalą...

Paslaugos
2019.07.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau