Iš kūrybos „Youtube“ galima uždirbti

Publikuota: 2015-06-13
Nuotrauka: Reuters/Scanpix
„Verslo žinios“

Vos daugiau nei mėnesį Lietuvoje veikianti „Youtube“ Partnerių programa didina kuriančių ir iš to uždirbančių žmonių skaičių. Aktyviausi turinio kūrėjai Lietuvoje jau dabar per mėnesį uždirba iki 1.500 Eur.

Rokas Kondratas, oficialaus „YouTube“ kanalų tinklo „Videostars.lt“ vadovas ir įkūrėjas, teigia, kad pasiūlymą gauti pajamų kuriant turinį „YouTube“ Lietuvos kūrėjams tinklas pateikė jau prieš pusmetį. Skaičiuojama, kad turinio kūrėjai (kiekvienas jų turi vadinamąjį savo kanalą) gauna 55% jame parodytos reklamos pajamų, likę atitenka „Google“, kuriai ir priklauso „YouTube“.„Lietuvoje matome nuolatinį tiek kūrėjų, tiek vartotojų skaičiaus augimą „Youtube“, o parodytas „Youtube“ dėmesys šį procesą dar pagreitins, – kalba p. Kondratas.– Vartotojams tai suteiks daugiau kokybiškesnio turinio, o kanalų savininkai, matydami rezultatus, galės drąsiau kurti.“Jis teigia, kad tokia Partnerystės programa ir kanalų tinklai kaip „Videostars.lt“ Vakarų šalyse veikia jau ne vienus metus ir yra šiuolaikinės interneto ekosistemos palydovai.

Buria jaunus žmones Domas Vyšniauskas, vienas skaitmeninės rinkodaros mokymų „Digital Academy“ iniciatorių, pritaria, kad pristatytoji „Youtube“ programa inicijuoja naujus projektus.Vienas tokių – po „Digital Academy“ sparnu suburtas daugiau nei 200 jaunų turinio kūrėjų klasteris „CreatorHub“.„Tai bendras mūsų, Dizaino kolegijos, VGTU, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ projektas. Norime sukurti erdvę, kurioje kūrėjai galėtų turėti visą reikiamą techninę infrastruktūrą. Vaizdo turinio poreikis internete vis didėja“, – kalba p. Vyšniauskas ir priduria, kad jaunieji kūrėjai jau išbandė savo jėgas kurdami reklamos klipus „Youtube“.„CreatorHub“ turėjo nemažai ambicijų kurti ir serialą „TV3 Play“ televizijai. Studentai jau buvo įdėję nemažai darbo, iš 11 scenarijų buvo atrinktas stipriausias, jie dalyvavo konkurse, tačiau, abiem pusėms nesusiderėjus dėl finansinių sąlygų, derybos nutrūko“, – pasakoja p. Vyšniauskas. Tačiau jaunieji kūrėjai turi ir kitų užsakymų.„Skelbiu.lt“ neseniai pasirašė sutartį su „CretorHub“ ir planuoja naują virusinę kampaniją šiame kanale.

Uždarbis vilioja „Verslas dar neišnaudoja savo galimybių „Youtube“. Kasdien čia užsuka daugybė žmonių ir juos pasiekti tikrai lengva. Kita vertus, lietuviška reklama „Youtube“ skaičiuoja dar tik vienus metus, tad tikrai yra, kur augti ir tobulėti. Neabejoju, kad didieji Lietuvos naujienų portalai, suvokdami vaizdo turinio naudą, taip pat pradės judėti į „Youtube“ platformą, nes vartotojai jau seniai ten yra ir laukia kokybiško, įdomaus turinio“, – tikisi p. Kondratas.Šiuo metu „Videostars.lt“ jungia per 130 turinio kūrėjų – per pusantro mėnesio jų skaičius išaugo 40-ia.„Klientams padedame ne tik monetizuoti savo kanalus, bet ir konsultuojame, kaip auginti prenumeratorių skaičius“, – teigia p. Kondratas. Jis skaičiuoja, kad lietuviškieji kanalai per mėnesį uždirba nuo maždaug 150 iki 1.500 Eur.„Tačiau yra pavyzdžių, kai atskirais mėnesiais jų pajamos siekia ir 3.000–4.300 Eur per mėnesį. Daugiausia atsiriekia tie, kurie turi gausiausiai prenumeratorių ir bent dalį auditorijos pritraukia iš užsienio, – teigia p. Kondratas. – Lietuvoje šiandien matome vis daugiau jaunų žvaigždžių, kurios gimė socialiniuose tinkluose. Ne viena jų sulaukė TV siūlymų, tačiau dažniau interneto žvaigždės lieka karaliauti virtualiojoje erdvėje“, – šypsosi p. Kondratas.

Labiau išnaudoja LRT Iš žiniasklaidos kanalų, anot p. Kondrato, profesionaliausiai „Youtube“ išnaudoja LRT.„Ji kol kas vienintelė tikslingai dirba šia linkme ir gauna duoklę atgal – žiūrovų. Tai būdas neatsilikti šiandieniame pasaulyje. Visos didžiosios užsienio žiniasklaidos priemonės turi „Youtube“ kanalus ir skelbia čia trumpus klipus. Taip jos vilioja žiūrovus į savo interneto platformas, – kalba p. Kondratas. – Tikėtina, kad artimiausiu metu ir Lietuvoje matysime daugiau viešai žinomų žmonių, kurie dabar domisi galimybėmis turėti savo asmenines laidas ir kanalus „Youtube“ platformoje.“Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ birželio 3 d.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau