Iš kūrybos „Youtube“ galima uždirbti

Publikuota: 2015-06-13
Atnaujinta 2015-06-22 13:47
Nuotrauka: Reuters/Scanpix
„Verslo žinios“

Vos daugiau nei mėnesį Lietuvoje veikianti „Youtube“ Partnerių programa didina kuriančių ir iš to uždirbančių žmonių skaičių. Aktyviausi turinio kūrėjai Lietuvoje jau dabar per mėnesį uždirba iki 1.500 Eur.

Rokas Kondratas, oficialaus „YouTube“ kanalų tinklo „Videostars.lt“ vadovas ir įkūrėjas, teigia, kad pasiūlymą gauti pajamų kuriant turinį „YouTube“ Lietuvos kūrėjams tinklas pateikė jau prieš pusmetį. Skaičiuojama, kad turinio kūrėjai (kiekvienas jų turi vadinamąjį savo kanalą) gauna 55% jame parodytos reklamos pajamų, likę atitenka „Google“, kuriai ir priklauso „YouTube“.„Lietuvoje matome nuolatinį tiek kūrėjų, tiek vartotojų skaičiaus augimą „Youtube“, o parodytas „Youtube“ dėmesys šį procesą dar pagreitins, – kalba p. Kondratas.– Vartotojams tai suteiks daugiau kokybiškesnio turinio, o kanalų savininkai, matydami rezultatus, galės drąsiau kurti.“Jis teigia, kad tokia Partnerystės programa ir kanalų tinklai kaip „Videostars.lt“ Vakarų šalyse veikia jau ne vienus metus ir yra šiuolaikinės interneto ekosistemos palydovai.

Buria jaunus žmones Domas Vyšniauskas, vienas skaitmeninės rinkodaros mokymų „Digital Academy“ iniciatorių, pritaria, kad pristatytoji „Youtube“ programa inicijuoja naujus projektus.Vienas tokių – po „Digital Academy“ sparnu suburtas daugiau nei 200 jaunų turinio kūrėjų klasteris „CreatorHub“.„Tai bendras mūsų, Dizaino kolegijos, VGTU, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ projektas. Norime sukurti erdvę, kurioje kūrėjai galėtų turėti visą reikiamą techninę infrastruktūrą. Vaizdo turinio poreikis internete vis didėja“, – kalba p. Vyšniauskas ir priduria, kad jaunieji kūrėjai jau išbandė savo jėgas kurdami reklamos klipus „Youtube“.„CreatorHub“ turėjo nemažai ambicijų kurti ir serialą „TV3 Play“ televizijai. Studentai jau buvo įdėję nemažai darbo, iš 11 scenarijų buvo atrinktas stipriausias, jie dalyvavo konkurse, tačiau, abiem pusėms nesusiderėjus dėl finansinių sąlygų, derybos nutrūko“, – pasakoja p. Vyšniauskas. Tačiau jaunieji kūrėjai turi ir kitų užsakymų.„Skelbiu.lt“ neseniai pasirašė sutartį su „CretorHub“ ir planuoja naują virusinę kampaniją šiame kanale.

Uždarbis vilioja „Verslas dar neišnaudoja savo galimybių „Youtube“. Kasdien čia užsuka daugybė žmonių ir juos pasiekti tikrai lengva. Kita vertus, lietuviška reklama „Youtube“ skaičiuoja dar tik vienus metus, tad tikrai yra, kur augti ir tobulėti. Neabejoju, kad didieji Lietuvos naujienų portalai, suvokdami vaizdo turinio naudą, taip pat pradės judėti į „Youtube“ platformą, nes vartotojai jau seniai ten yra ir laukia kokybiško, įdomaus turinio“, – tikisi p. Kondratas.Šiuo metu „Videostars.lt“ jungia per 130 turinio kūrėjų – per pusantro mėnesio jų skaičius išaugo 40-ia.„Klientams padedame ne tik monetizuoti savo kanalus, bet ir konsultuojame, kaip auginti prenumeratorių skaičius“, – teigia p. Kondratas. Jis skaičiuoja, kad lietuviškieji kanalai per mėnesį uždirba nuo maždaug 150 iki 1.500 Eur.„Tačiau yra pavyzdžių, kai atskirais mėnesiais jų pajamos siekia ir 3.000–4.300 Eur per mėnesį. Daugiausia atsiriekia tie, kurie turi gausiausiai prenumeratorių ir bent dalį auditorijos pritraukia iš užsienio, – teigia p. Kondratas. – Lietuvoje šiandien matome vis daugiau jaunų žvaigždžių, kurios gimė socialiniuose tinkluose. Ne viena jų sulaukė TV siūlymų, tačiau dažniau interneto žvaigždės lieka karaliauti virtualiojoje erdvėje“, – šypsosi p. Kondratas.

Labiau išnaudoja LRT Iš žiniasklaidos kanalų, anot p. Kondrato, profesionaliausiai „Youtube“ išnaudoja LRT.„Ji kol kas vienintelė tikslingai dirba šia linkme ir gauna duoklę atgal – žiūrovų. Tai būdas neatsilikti šiandieniame pasaulyje. Visos didžiosios užsienio žiniasklaidos priemonės turi „Youtube“ kanalus ir skelbia čia trumpus klipus. Taip jos vilioja žiūrovus į savo interneto platformas, – kalba p. Kondratas. – Tikėtina, kad artimiausiu metu ir Lietuvoje matysime daugiau viešai žinomų žmonių, kurie dabar domisi galimybėmis turėti savo asmenines laidas ir kanalus „Youtube“ platformoje.“Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ birželio 3 d.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Walmart“ su „Amazon“ susikaus dar vienoje srityje

JAV mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“, konkuruojanti su „Amazon“ įvairiausiose segmentuose nuo e. knygų...

Rinkodara
10:21
Ką reikėtų žinoti dirbant su socialinių tinklų žvaigždėmis 2

Pasak „Google“ paieškos sistemos duomenų, nuo 2015 m. nuolat didėjo visuomenės susidomėjimas nuomonės...

Rinkodara
2018.07.21
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 4

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau