Iš kūrybos „Youtube“ galima uždirbti

Publikuota: 2015-06-13
Nuotrauka: Reuters/Scanpix
„Verslo žinios“

Vos daugiau nei mėnesį Lietuvoje veikianti „Youtube“ Partnerių programa didina kuriančių ir iš to uždirbančių žmonių skaičių. Aktyviausi turinio kūrėjai Lietuvoje jau dabar per mėnesį uždirba iki 1.500 Eur.

Rokas Kondratas, oficialaus „YouTube“ kanalų tinklo „Videostars.lt“ vadovas ir įkūrėjas, teigia, kad pasiūlymą gauti pajamų kuriant turinį „YouTube“ Lietuvos kūrėjams tinklas pateikė jau prieš pusmetį. Skaičiuojama, kad turinio kūrėjai (kiekvienas jų turi vadinamąjį savo kanalą) gauna 55% jame parodytos reklamos pajamų, likę atitenka „Google“, kuriai ir priklauso „YouTube“.„Lietuvoje matome nuolatinį tiek kūrėjų, tiek vartotojų skaičiaus augimą „Youtube“, o parodytas „Youtube“ dėmesys šį procesą dar pagreitins, – kalba p. Kondratas.– Vartotojams tai suteiks daugiau kokybiškesnio turinio, o kanalų savininkai, matydami rezultatus, galės drąsiau kurti.“Jis teigia, kad tokia Partnerystės programa ir kanalų tinklai kaip „Videostars.lt“ Vakarų šalyse veikia jau ne vienus metus ir yra šiuolaikinės interneto ekosistemos palydovai.

Buria jaunus žmones Domas Vyšniauskas, vienas skaitmeninės rinkodaros mokymų „Digital Academy“ iniciatorių, pritaria, kad pristatytoji „Youtube“ programa inicijuoja naujus projektus.Vienas tokių – po „Digital Academy“ sparnu suburtas daugiau nei 200 jaunų turinio kūrėjų klasteris „CreatorHub“.„Tai bendras mūsų, Dizaino kolegijos, VGTU, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ projektas. Norime sukurti erdvę, kurioje kūrėjai galėtų turėti visą reikiamą techninę infrastruktūrą. Vaizdo turinio poreikis internete vis didėja“, – kalba p. Vyšniauskas ir priduria, kad jaunieji kūrėjai jau išbandė savo jėgas kurdami reklamos klipus „Youtube“.„CreatorHub“ turėjo nemažai ambicijų kurti ir serialą „TV3 Play“ televizijai. Studentai jau buvo įdėję nemažai darbo, iš 11 scenarijų buvo atrinktas stipriausias, jie dalyvavo konkurse, tačiau, abiem pusėms nesusiderėjus dėl finansinių sąlygų, derybos nutrūko“, – pasakoja p. Vyšniauskas. Tačiau jaunieji kūrėjai turi ir kitų užsakymų.„Skelbiu.lt“ neseniai pasirašė sutartį su „CretorHub“ ir planuoja naują virusinę kampaniją šiame kanale.

Uždarbis vilioja „Verslas dar neišnaudoja savo galimybių „Youtube“. Kasdien čia užsuka daugybė žmonių ir juos pasiekti tikrai lengva. Kita vertus, lietuviška reklama „Youtube“ skaičiuoja dar tik vienus metus, tad tikrai yra, kur augti ir tobulėti. Neabejoju, kad didieji Lietuvos naujienų portalai, suvokdami vaizdo turinio naudą, taip pat pradės judėti į „Youtube“ platformą, nes vartotojai jau seniai ten yra ir laukia kokybiško, įdomaus turinio“, – tikisi p. Kondratas.Šiuo metu „Videostars.lt“ jungia per 130 turinio kūrėjų – per pusantro mėnesio jų skaičius išaugo 40-ia.„Klientams padedame ne tik monetizuoti savo kanalus, bet ir konsultuojame, kaip auginti prenumeratorių skaičius“, – teigia p. Kondratas. Jis skaičiuoja, kad lietuviškieji kanalai per mėnesį uždirba nuo maždaug 150 iki 1.500 Eur.„Tačiau yra pavyzdžių, kai atskirais mėnesiais jų pajamos siekia ir 3.000–4.300 Eur per mėnesį. Daugiausia atsiriekia tie, kurie turi gausiausiai prenumeratorių ir bent dalį auditorijos pritraukia iš užsienio, – teigia p. Kondratas. – Lietuvoje šiandien matome vis daugiau jaunų žvaigždžių, kurios gimė socialiniuose tinkluose. Ne viena jų sulaukė TV siūlymų, tačiau dažniau interneto žvaigždės lieka karaliauti virtualiojoje erdvėje“, – šypsosi p. Kondratas.

Labiau išnaudoja LRT Iš žiniasklaidos kanalų, anot p. Kondrato, profesionaliausiai „Youtube“ išnaudoja LRT.„Ji kol kas vienintelė tikslingai dirba šia linkme ir gauna duoklę atgal – žiūrovų. Tai būdas neatsilikti šiandieniame pasaulyje. Visos didžiosios užsienio žiniasklaidos priemonės turi „Youtube“ kanalus ir skelbia čia trumpus klipus. Taip jos vilioja žiūrovus į savo interneto platformas, – kalba p. Kondratas. – Tikėtina, kad artimiausiu metu ir Lietuvoje matysime daugiau viešai žinomų žmonių, kurie dabar domisi galimybėmis turėti savo asmenines laidas ir kanalus „Youtube“ platformoje.“Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ birželio 3 d.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Rinkodara
2020.01.23
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
2020.01.23
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
2020.01.23
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau