„Adrenalinas“ ir pavasarį, ir rudenį

Publikuota: 2015-05-13
Atnaujinta 2015-06-22 13:56
„Verslo žinios“

Tradicinis paskutinį gegužės penktadienį vykdavęs lietuviškos reklamos festivalis „Adrenalinas“ šiemet skyla į dvi dalis: konferencija vyks gegužės 29 d., o geriausių reklamos agentūrų darbų rinkimai – rugsėjo 25 d.

„Šiemetiniam „Adrenalinui“ jungiame pajėgas su Lietuvos marketingo asociacija „LiMA“. Tad paskutinį gegužės penktadienį rinkodaros specialistus kviesime į bendrą konferenciją „Adrenalinas / Sinergija, kurianti vertę“, o geriausius lietuviškos reklamos darbus rinksime rugsėjį“, – kalba Gintaras Šeputis, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos „Komaa“ direktorius.„To priežastis paprasta. Dauguma asociacijos narių balsavo už tai, kad festivalio vertinimo komisijos nariai būtų vien užsienio ekspertai, tačiau toks sprendimas priimtas pernelyg vėlai, kad būtų laiku įgyvendintas, tad dabar sukamės iš padėties“, – kalba p. Šeputis.

Susijusios PDF bylos
Parsisiųskite

Bendros nuomonės nėra Kartu jis pripažįsta, kad kol kas nepriimta bendro sprendimo, ar tokia tvarka bus pritaikyta jau šį kartą.„Logiška būtų, kad nusistovėjusią tvarką keistume ne šiame festivalyje, o nuo kitų metų, tačiau dar ieškosime visiems priimtino bendro sprendimo. Kita vertus, jau šiemet komisijoje turėtų būti įvairesnių savo sričių ekspertų: ir Lietuvos grafinio dizaino, ir Reklamos gamintojų asociacijų, ir skaitmeninių sprendimų nepriklausomų ekspertų narių, – vardija p. Šeputis.– Norime sustiprinti konkursą, kartu ir komisiją, pasitelkdami išorinius profesionalus, kurie nėra įsitraukę į atskirų festivalyje dalyvaujančių reklamos agentūrų veiklą. Norime, kad konkursas įgautų daugiau vertės ir svorio rinkoje.“Iki šiol „Adrenalino“ komisiją sudarydavo dalis lietuvių, dalis užsieniečių. Į komisiją patekdavo ir ankstesniais metais festivalyje daugiausia apdovanotų agentūrų penketuko atstovai.Pasak Rimanto Stanevičiaus, reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovo, tokios praktikos, kad komisija būtų suformuota išskirtinai vien iš užsienio ekspertų, nėra matęs.„Paprastai tokiuose konkursuose visada dalis būna ir vietos rinkos dalyvių. Jei komisijos nariai būtų vien užsieniečiai, sudėtingiau būtų teikti ir darbus – jie turėtų būti dar profesionaliau parengti, išversti, kad nežinantiems vietos specifikos užsieniečiams būtų viskas aišku. Tai galėtų lemti ir mažesnį darbų pateikimą, ir organizatoriams atsieitų brangiau, – svarsto p. Stanevičius. – Visada yra ir pliusų, ir minusų.“

Be pavasarinės karštinės „Be didesnių emocijų žiūrime į pokyčius ir nesureikšminame situacijos svarstydami, koks bus priimtas galutinis sprendimas. Kita vertus, gegužės gale vykdavęs „Adrenalinas“ visada būdavo vienas pirmųjų tokių festivalių ir dažnai tekdavo verstis per galvą, kad spėtume čia laiku pateikti darbus. Šį kartą bus atvirkščiai. Daugelis rinkos dalyvių jėgas pasitikrins regioniniuose festivaliuose, o tada grįšime į lietuvišką reklamos šventę – „Adrenaliną“, – neabejoja p. Stanevičius.2014 m. „Adrenalinui“ buvo pateikti 307 darbai, į finalininkų sąrašus tada pakliuvo – 83, apdovanotos buvo 52 reklamos kampanijos.Didysis prizas tada atiteko agentūros „Milk“ kurtai „TransferGo“ spaudos reklamai „Turistai“. „Milk“ 2014 m. buvo pripažinta ir metų kūrybine agentūra – tai per aštuonerius metus buvo jau penktas bendrovei tenkantis Metų agentūros titulas.Metų kliento titulas pernai teko telekomunikacijų bendrovei „Omnitel“, o Metų žiniasklaidos agentūra tapo „Starcom“.„Šiuo atveju pernykščius laimėjimus gavusios agentūros tuo džiaugsis ne metus, o dar papildomus tris mėnesius. O šiemetiniai laimėtojai, jei kitąmet festivalis grįš į pavasarį, apdovanojimais didžiuosis trumpiau. Mes šiuo atveju išlošiame, – šypsosi p. Stanevičius. – Lietuva maža, mes turime vieną tokį festivalį ir kad ir koks būtų, jis yra labai svarbus rinkos dalyviams.“Tam pritaria ir Tomas Bartninkas, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ strategijos vadovas. „Kad festivalis padalintas į dvi dalis, nesureikšminame, svarbiausia, jog festivalis vyktų. Jis svarbus Lietuvos rinkai“, – antrina p. Bartninkas.

Garsūs vardai Ponas Šeputis žada, kad šiemetis „Adrenalinas“ bus stipresnis: jo metu vyks konferencija, forumai, diskusijos, pranešimus skaitys žymūs savo srities pranešėjai, numatyta ir geriausių pernykščių darbų peržiūra.Pagrindiniu pranešėju šiemet pasirinktas rinkodaros profesorius Peteris Leeflangas. Jis, kaip teigia organizatoriai, yra vienas iš reklamos efektyvumo matavimo pradininkų, matematinio rinkodaros modeliavimo specialistas, 2014 m. prestižinio rinkodaros mokslo žurnalo „Marketing Science“ apdovanotas už indėlį į rinkodaros mokslo raidą.Ponas Leeflangas yra Europos universitetų rinkodaros profesorius, įskaitant Groningeno universitetą bei Astono verslo mokyklą, Nyderlandų karališkosios menų ir mokslų akademijos narys.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Jakilaičio vedamas laidas matysime ir „Delfi“, ir „Laisvės TV“  18

Žurnalistas Edmundas Jakilaitis paskelbė, kad vasaros antroje pusėje pradės darbus portale „Delfi“. Nuo...

Rinkodara
2018.06.14
„Viada LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 1

Degalinių tinklo valdytoja „Viada LT“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su skaitmeninės rinkodaros agentūra...

Rinkodara
2018.06.14
Raudonpadžių „Louboutino“ batelių gamintojas apgynė savo prekės ženklą

Europos Teisingumo Teismas priėmė sprendimą Prancūzų dizainerio Christiano Louboutino naudai – nusprendė...

Rinkodara
2018.06.14
„Adidas“ per futbolo čempionatą kalbės savo prekės ženklo ambasadorių lūpomis 1

Sporto prekių gamintoja „Adidas“ po kelių dienų prasidėsiančiam pasaulio futbolo čempionatui pasirinko...

Rinkodara
2018.06.12
Tarp savaitės reklamų: nauji „Tele2“ personažai ir žaisminga „Akvilė“

Tarp naujausių savaitės reklamų: nauji veidai „Tele2“ reklamoje (agentūra „Adell Taivas Ogilvy“), Automobilių...

Rinkodara
2018.06.12
„Maxima“ laimi pigiausio tinklo vardą, „Lidl“ lipa ant kulnų Premium 2

Dėl augančių kainų kasmet Lietuvos vartotojai tampa vis jautresni akcijoms, vis mažiau lojalūs vienam tinklui...

Rinkodara
2018.06.12
„Media bitės“ rankose – kino teatras „Pasaka“

Žurnalą „Žmonės“ ir kitus leidinius valdanti UAB „Media bitės“ nuo šiol valdys kino teatrą „Pasaka“ Vilniuje.

Rinkodara
2018.06.12
Lietuviškais ledais mėgaujasi ir Azijos gyventojai Rėmėjo turinys 8

Žinomo lietuviško prekės ženklo „Dione“ ledų asortimentą Lietuvos šimtmečio proga papildė naujas unikalus...

Sėkmė reklamoje – drąsa išlipti iš nusistovėjusių rinkos klišių 1

Verslai neretai žengia jau pramintais takais – pasiremia konkurentų įdirbiu reklamoje ir komunikacijoje.

Rinkodara
2018.06.10
Didžiausią šuolį lietuvių širdyse demonstruoja „Lidl“ ir „Apple“ 2

Mėgstamiausių prekių ženklų tyrime šiemet didžiausią šuolį Lietuvoje į viršų skaičiuoja į antrąją poziciją...

Rinkodara
2018.06.09
Tobula kopija reklamoje: atsitiktinumas ar strategija Premium 1

Su komunikacijos ir rinkodaros veiksmais verslai neretai žengia jau pramintais takais – pasiremia konkurentų...

Rinkodara
2018.06.07

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau