Teismo sprendimas palankus „JCDecaux Lietuva“

Publikuota: 2015-05-12
Atnaujinta 2015-06-22 13:59
„Verslo žinios“

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas priėmė galutinę ir neskundžiamą „JCDecaux Lietuva“ palankią nutartį Kauno miesto viešojo transporto stotelių stoginių koncesijos konkurso byloje. Teismas išaiškino, kad prieš metus tarp savivaldybės ir „Reklamos arkos“ sudaryta sutartis yra neteisėta, nes dvišalėse derybose buvo pakeistos esminės konkursinės sąlygos, tad šią sutartį panaikino.

„Prieš metus kreipėmės į teismą būdami visiškai įsitikinę, kad ankstesnės kadencijos savivaldybės administracija, po konkurso pakeisdama esmines sąlygas vienintelio jo dalyvio-laimėtojo naudai, pažeidė Lietuvos įstatymus“, – bendrovės išplatintame pareiškime teigia Žaneta Fomova, lauko reklamos agentūros „JCDecaux Lietuva“ generalinė direktorė.Konkursą suprojektuoti, įrengti, naudoti ir prižiūrėti 339 viešojo transporto stotelių stogines Kaune savivaldybė paskelbė dar 2013 m.Su konkurso sąlygomis susipažinusi „JCDecaux“ tada įvertino, kad numatyti reikalavimai neužtikrina projekto gyvybingumo. Apie tai bendrovė įspėjo Kauno miesto savivaldybę, kartu nurodydama, jog savivaldybei pakoregavus keliamas sąlygas, bendrovė dalyvautų konkurse ir pateiktų pasiūlymą."Tačiau Kauno savivaldybė į pasiūlymus neatsižvelgė, pratęsė konkurso terminą, o jame dalyvavo ir laimėjo vienintelė bendrovė „Reklamos arka“, iki tol neturėjusi tokios apimties projektų patirties ir įsteigta jau pratęsus konkurso terminą", - stebisi p. Fomova.Pasak jos, ginčas byloje kilo dėl to, kad konkursui pasibaigus miesto savivaldybė su laimėtoja peržiūrėjo būsimą sutartį ir pakeitė esmines joje numatytas finansines sąlygas, suteikė papildomas lengvatas.Lietuvos Aukščiausiasis Teismas savo sprendime išaiškino, kad šiais veiksmais buvo pažeisti Lietuvos įstatymai: atliekant koncesijos procedūras derybų metu negalima iš esmės pakeisti konkurso sąlygose keltų techninių reikalavimų, prisiimamų finansinių įsipareigojimų naštos, ekonominių interesų pusiausvyros ir pan.Be to, Lietuvos Aukščiausiasis Teismas pripažino, kad savivaldybės administracija pažeidė ir Konkurencijos įstatymo reikalavimą dėl sąžiningos konkurencijos užtikrinimo, derybų metu sutikusi neišduoti kitoms įmonėms leidimų įrengti komercinius reklamos įrenginius 50 metrų atstumu nuo viešojo transporto stoginių. Tokia apsauga nuo konkurencijos taip pat nebuvo numatyta pradinėse konkurso sąlygose.Lietuvos Aukščiausiasis Teismas paliko galioti pirmosios instancijos teismo sprendimą, kuriuo buvo panaikinti visi derybų rezultatus su „Reklamos arka“ įforminantys savivaldybės administracijos ir tarybos sprendimai ir panaikinta su „Reklamos arka“ sudaryta koncesijos sutartis.Tiesa, Lietuvos apeliacinis teismas buvo nusprendęs panaikinti pirmosios instancijos teismo nutartį ir teigė, kad Kauno miesto savivaldybė derybas su vienintele viešojo transporto stotelių stoginių projektavimo, įrengimo, valdymo, naudojimo ir priežiūros koncesijos konkurse dalyvavusia bendrove „Reklamos arka“ vedė laikydamasi visų įstatymų ir juose numatytų procedūrų.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 5

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku