„Morrisons“: pirkėjai vengia savitarnos kasų

Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos tinklas Morrisons paskelbė, kad šalia automatinių savitarnos kasų į parduotuves gražins greito aptarnavimo kasas su pardavėjais. Tokį sprendimą paskatino tyrimas, parodęs, kad dauguma pirkėjų savitarnos kasose nesujaučia patogiai.
Atsiskaityti prie kasų, kurias aptarnauja sparčiai dirbantys darbuotojai, taip pat galimybė persimesti su kasininku vienu kitu žodžiu, daugumos pirkėjų nuomone, yra patogiausias būdas, rodo Jungtinėje Karalystėje (JK) atlikta apklausa.Ja remiantis, Morrisons į parduotuves šią savaitę ketina gražinti per 1.000 greito apsipirkimo kasų, kuriose dirbs kasininkai, rašo The Telegraph. Šios kasos bus skirtos tiems pirkėjams, kurie perka iki 10 prekių.Apklausa parodė, kad daugiau nei 60% pirkėjų JK pirmenybę teikia atsiskaitymui su asmeniniu aptarnavimu. Kas septintas pirkėjas pažymi, kad jiems labai malonu pasidalinti kokiu nors pokštu su pardavėju.Savo ruožtu savitarnos kasos daugeliui esą kelia nerimą ir net baimes. Apklausa rodo, kad vien automatiniai įspėjimai apie nenumatytą prekę pakavimo vietoje 67% pirkėjų yra užtektina priežastis vengti savitarnos kasų.Dalis apklaustųjų pažymi, kad šios kasos juos paskatina būti vagimis. Kas penktas apklausos dalyvis pripažino, kad yra nesumokęs už kai kurias prekes savitarnos kasose. Dažniausiai minima to priežastis su trikdžiais veikiantys prekių kodų skaitytuvai. Užuot ilgai bandydami nuskenuoti prekę ar ieškoję parduotuvės darbuotojų pirkėjai esą tiesiog pasiimdavo prekę nesumokėję.6% pirkėjų teigia net nesuprasdavę, kad nesumokėjo, kol namuose nepatikrino kasos kvito.Mes labai klausome pirkėjų ir stengiamės kaip įmanoma greičiau reaguoti. Jei pirkėjai karts nuo karto apsiperka gana mažais kiekiais, jie nori ir parduotuvėje užsibūti kuo trumpiau. Šios kasos, taip pat paslaugūs kolegos padės pasiūlyti greitą ir asmeninį aptarnavimą, išlaikyti trumpas eiles ir pagerinti apsipirkimą, sako Davidas Pottsas, Morrisons vadovas.Tinklo sprendimu, kiekvieną parduotuvę pasieks po dvi greito aptarnavimo kasas: viena jų dirbs visą dieną, kita piko metu. Iš viso Morrisons nuo šiol siūlys tris atsiskaitymo būdus: įprastas kasas, savitarnos kasų terminalus ir greito aptarnavimo kasas, kurios bus skirtos mažai prekių perkantiems.Rinkos tyrimas rodo, kad britų pirkėjas šiuo metu per apsipirkimą vidutiniškai įsigyja 11 prekių vienetų, išleidžia 15 GBP ir į parduotuves užsuka maždaug 5 kartus per savaitę.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti