„Google“ keičia rezultatų rikiavimo algoritmą mobiliesiems telefonams

Populiariausias pasaulyje paieškos variklis Google šią savaitę keis algoritmą, rikiuojantį paieškos rezultatus, naudojantis mobiliaisiais telefonais. Tikėtina, kad šis žingsnis į rezultatų sąrašo pabaigą perkels daugybę internetinių puslapių, įskaitant ir Microsoft ir ES, rašo Financial Times.
Google antradienį pradeda savo algoritmo atnaujinimą. Nuo šiol viršuje atsidurs tos svetainės, kurios turi mobiliąją versiją. Prognozuojama, kad tokiam pokyčiui nepasiruošusios bendrovės patirs daug nuostolių.Ironiška atrodo tai, jog iš TOP rezultatų gali pradingti ir praėjusią savaitę Google dominuojančia padėtimi apkaltinusi ES atlikus kompanijos testą, matyti, kad europa.eu svetainė neturi mobiliosios versijos. Teigiama, kad joje esantis tekstas yra per smulkus, nuorodos per arti viena kitos ir turinio plotis didesnis nei mobiliojo įrenginio ekranas.Neturintys mobiliosios svetainės versijos atsidurs antrame rezultatų puslapyje, prognozuoja Gabrio Linari, internetinės rinkodaros kompanos The Search Agency UK atstovas. Vartotojai retai kada peržiūri daugiau nei vieną rezultatų lapą.Mobiliosios rinkodaros Somo atliktas tyrimas parodė, jog dėl naujo algoritmo taikymo nukentės didelės ir gerai žinomos bendrovės. Pavyzdžiui, Versace, Microsoft Windows Phone, Legal and General.Algoritmas nebus taikomas nei planšetėms, nei kompiuteriams, tačiau turint omenyje, kad pusę paieškų yra atliekama mobiliaisiais telefonais, neturintieji mobiliosios versijos tikrai pajus pasekmes.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti