Su mažu biudžetu – apčiuopiami rezultatai

Pristatome dar vieną Password 2015 m. laimėtoją Efektyviausią mažo biudžeto pardavimų skatinimo rinkodaros kampaniją čia sėkmė lydėjo Moris Public, kūrusią Aleksandro Stulginskio Universitetui kampaniją Studijos ASU.
Ši rinkodaros kampanija padėjo užauginti stojančiųjų skaičių 22%, kai tuo tarpu du trečdaliai aukštųjų ugdymų įstaigų pernai skaičiavo menkesnius studentų srautus.Visi universitetai šiandien susiduria su ta pačia problema mažėjančiu gimstamumu, tad kartu ir su menkstančiais studentų skaičiais, tad yra priversti keisti darbo modelį ir nuo valstybės finansuojamo principo pereiti prie verslo modelio, nes kiekvieno studentas su savimi atsineša vis svarbesnį krepšelio indėlį.
Pavyzdžiui, pernai studentų sumažėjo 4,4%, dauguma aukštųjų mokyklų nesugebėjo pasiekti 2013 m. lygio.
Mums keliami tikslai buvo bent jau išlaikyti ankstesnius, 2013 m. skaičius, tad bet koks augimas jau buvo didelis pasiekimas, sako Aivaras Ventis, socialinių tinklų ir viešųjų ryšių bendrovės Moris Public vadovas. Turėjome ne vieną iššūkį nuo moraliai pasenusio universiteto įvaizdžio, ieškojimų kaip prabilti su tuo jaunu žmogumi ir jį sudominti iki ne mažesnio galvos skausmo, kaip įtikinti ilgamečius universiteto vadovus, jog puslapio sukūrimas Instagram ar Facebook nėra tik tuščias pinigų ar laiko švaistymas.Pasak jo, dažnai įmonės, ieškodamos priežasčių, kodėl menksta jų pardavimai ar vartotojų lojalumas, neįsigilina ir nesuranda tikrųjų priežasčių.Svarbiausia pradiniame etape kuo geriau suprasti savo auditoriją ir tik tada bandyti ieškoti tiesesnių kelių į vartotojo krepšelį, kalba p. Ventis.
Plačiau apie šią kampaniją, komisijos vertinimą, tolesnius planus trečiadienį Verslo žinių Medijų puslapiuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti