„Google“ pristatė USB rakto dydžio kompiuterį už 100 USD

JAV interneto paieškos milžinė Google paskelbė prekybai ruošianti naujus nešiojamųjų kompiuterių Chromebook modelius ir naujieną USB rakto dydžio kompiuterį Chromebit, kurį gamins Taivano bendrovė Asus.
Panašius įrenginius, jungiamus prie monitoriaus ar televizoriaus HDMI jungtimi ir paverčiančius šiuos prietaisus kompiuteriais, jau siūlo Intel, Dell, Hannspree ir kelios kitos bendrovės.Tiesa, jie kiek brangesni nei Google Chromebit. Šie nekainuos nė 100 USD ir prekyboje pasirodys dar šių metų pabaigoje. Google atstovai sako, kad tiek nauji nešiojamieji kompiuteriai, tiek Chromebit įrenginiai kurti su mintimi apie mokyklas ir vaikus.Beje, interneto paieškos bendrovė netgi pažadėjo nebrukti mažiesiems reklamų Chromebit ir Chromebook įrenginiuose, kuriuose įdiegta speciali Google siūloma edukacinė programinė įranga, reklamos bus blokuojamos.Kompiuterius Chromebook, kaip ir anksčiau, gamins įvairios bendrovės. Jie kainuos 149 USD.Abu įrenginiai varomi Chrome OS operacine sistema. Konkurentų įrenginiai Windows arba Linux. Chrome OS tai interneto pagrindu veikianti operacinė sistema. Be prieigos prie interneto, ji praktiškai bevertė, kaip ir išmanusis telefonas.
Konkurencija ir reklama
Šių įrenginių pristatymas veikiausiai sustiprins Google konkurenciją su Microsoft, nes ir pastaroji antradienį pristatė žemesnės kainų kategorijos planšetės ir nešiojamojo kompiuterio hibridą Surface 3. Tiesa, jis kainuos 499 USD.Tuo metu analitikai pabrėžia, kad Google, nustačiusi bene žemiausią įmanomą įrenginių kainą, nusitaikė į labai gerą vartotojų segmentą.Šiuo metu tai klestintis rinkos segmentas. Tiek mokyklos, tiek patys tėvai ieško nebrangių, mokymuisi tinkamų įrenginių savo atžaloms. Tai paskatino gamintojus sukurti nebrangius, pradinio lygio nešiojamuosius kompiuterius, kuriais neretai susigundo ir patys tėvai, sako Chrisas Greenas, konsultacijų bendrovės Davies Murphy Group technologijų sektoriaus analitikas.Kiti rinkos stebėtojai užsimena, kad Google, net ir atsisakiusi transliuoti reklamas ir parduodama įrangą už savikainą, gali daug laimėti, nors reklamos ir yra pagrindinis kompanijos pajamų šaltinis.Pagrindinis Google ir Microsoft tikslas yra kuo anksčiau duoti vaikams naudoti savo prekės ženklo įrangą, programas ir paslaugas, nes taip nuo labai ankstyvo amžiaus pradedamas kurti lojalumas. Be to, tai yra geras būdas patikrinti, ar tokie įrenginiai bus populiarūs besivystančiose rinkose, kur gerokai didesnė dalis vartotojų gauna mažesnes pajamas, Ronaną de Renesse, konsultacijų bendrovės Ovum technologijų rinkos ekspertą, cituoja BBC.Abu įrenginiai iš pradžių bus parduodami tik JAV rinkoje. Tačiau Google atstovai patikino planuojantys plėsti pardavimų geografiją.Chromebook:
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti