Apdovanoti geriausi rinkodaros sprendimai

Publikuota: 2015-03-25
„Metų prekės ženklo 2015“ komisija.
„Metų prekės ženklo 2015“ komisija. Nuotrauka: Juditos Grigelytės („Verslo žinios“)
„Verslo žinios“

„Metų prekės ženklas 2015 m.“ apdovanojimas po metų pertraukos sugrįžo į „Vilkyškių“ rankas. Efektyviausios rinkodaros kampanijos laurai šiemet atiteko socialinei Irenos Matijošaitienės fondo kampanijai „Laukiu“, skatinančiai donorystę. Laimėtojai trečiadienį apdovanoti  „Verslo žinių“ rengiamoje kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2015 m.“

„Šie konkursai tapo neatsiejama „Password“ dalis. Mūsų tikslas – įvertinti įmonių rinkodaros skyrių nuopelnus, pastebėti tuos geruosius pavyzdžius, inovatyvius, drąsius, pasiteisinusius sprendimus, kuriais galime didžiuotis ir iš kurių rinka gali pasimokyti“, – sveikindamas konferencijos dalyvius kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.Svarbiausias „Metų prekės ženklo 2015“ apdovanojimas po metų pertraukos – vėl „Vilkyškių“ rankose.„Šis prekės ženklas neužmigo ant laurų, nesudėjo rinkodaros ginklų, toliau plėtė savo produktų krepšelį, skirtingiems produktams taikė skirtingas rinkodaros sprendimus, tad buvo gerai matomas. Vartotojų apklausos taip pat rodo augantį palankumą šiam prekės ženklui. Tai vienas iš tų gerųjų sektinų rinkos pavyzdžių“, – reziumuodamas komisijos sprendimą vėl apdovanoti „Vilkyškių“ prekės ženklą kalbėjo Artūras Urbonavičius, tyrimų bendrovės „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai ir komisijos pirmininkas.NUOTRAUKŲ GALERIJĄ IŠ PIRMOSIOS „PASSWORD 2015“ DIENOS GALITE PAMATYTI ČIA.NUOTRAUKŲ GALERIJĄ IŠ ANTROSIOS „PASSWORD 2015“ DIENOS GALITE PAMATYTI ČIA.Vartotojų lojalumą šiam prekės ženklui įrodo tyrimų bendrovės „Rait“ tyrimas. Per metus „Vilkyškių“ prekės ženklas pasistiepė į viršų pagal daugelį parametrų: vertinant emocinį su vartotojais (apklaustieji turėjo išreikšti savo požiūrį į teiginį „šis prekių ženklas yra skirtas man, mano šeimai“), jis yra trečioje pozicijoje, pagal rekomendacijų indeksą „Vilkyškių“ ženklas per metus pakilo iš 12 pozicijos ant penktojo laiptelio, ir nors pieno sektoriaus senbūviai „Dvaro“ ir „Rokiškio“ dar lenkia šiose lentelėse „Vilkyškių“ prekės ženklą, šis vis stipriau jiems kvėpuoja į nugarą.Už nesenkantį vartotojų lojalumą šiemet apdovanotas ir didžiausius pardavimus tarp finalininkų skaičiuojantis „Dvaro“ prekės ženklas. Užlipti ant aukštesnio apdovanojimų laiptelio šiam ženklui, kaip pabrėžia komisijos nariai, neleidžia rinkodaros ir komunikacijos su vartotojais stoka.

Dėmesys mažesniems

Už pirmuosius rinkodaros žingsnius šiemet buvo apdovanotas „Veri Beri“ prekės ženklas.Du apdovanojimai atiteko „Biok labarotorijos“ prekių ženklams:  už nuoseklų dizaino braižą  – „Rasa“, už drąsą ir inovatyvumą – „Ecodenta“.„Šie lietuviškieji prekių ženklai žavi tuo, kad net ir neturėdami didelių rinkodaros biudžetų sugeba nuosekliai augti, laikytis užsibrėžtos linijos. Jie kilstelėjo lietuvišką kosmetiką į naują, aukštesnę pakopą“, – kalba Edvardas Kavarskas,  Lietuvos grafinio dizaino asociacijos valdybos narys, pakuočių dizaineris, konkurso komisijos narys.Aukščiausią įvertinimą pelnęs tarptautinis prekės ženklas šiemet – „Kinder“. „Šis prekės ženklas paperka nuoseklumu, teigiamomis emocijomis, kurias komunikuoja iš kartos į kartą“, – pažymi Dovilė Radavičiūtė, tyrimų bendrovės „Rait“ projektų vadovė.Tarp šiemetinių finalininkų šis prekės ženklas  – lyderis pagal rinkodarai skiriamas sumas.

Arši kova internete

Itin aktyviai šiemetiniame konkurse prekių ženklai kovėsi dėl „Internautų simpatijų balsų“. Stipriausiųjų dvejetuke likę „Dadu“ ir „Volfas Engelman“ paskutiniajame balsavimo etape kovojo taškas į tašką.Tačiau didesnį internautų ratą pavyko pritraukti „Volfas Engelman“ ir namo pagaliau parsivežti „Daugiausia internautų balsų pelniusio prekės ženklo“ titulą.Beje, „Volfas Engelman“ per paskutiniuosius dvejus metus vis likdavo per plauką nuo internautų simpatijų titulo: 2013 m. jį aplenkė „Baltasis pyragas“, 2014 m. – priešpaskutiniame etape mineralinis vanduo „Vytautas“.Dar vienas konkurso nominacija, kurią atskirai renka tyrimų bendrovė „Nielsen“ – „Sėkmingiausias naujas, 2014 m. į rinką įvestas, produktas Lietuvoje“. Ši nominacija šį kartą atiteko „J.W. Reincke“ alui (UAB „Švyturys-Utenos alus“).

Tarp efektyviausių – kokybiškiausi

Tuo tarpu Efektyviausios rinkodaros konkurse šiemet sulaukta rekordinio skaičiaus – 45 dalyvių. Iš jų šešiose kategorijose į finalininkus pateko 18 stipriausių lietuviškų rinkodaros kampanijų.Iš jų po ilgų ir intensyvių debatų komisija Efektyviausios metų rinkodaros kampanijos titulą skyrė socialinei kampanijai, skatinančiai donorystę „Laukiu“ (Irenos Matijošaitienės fondas).Auditorija taip pat rinko savo favoritą – „Daugiausia „Password 2015 m.“ dalyvių simpatijų pelniusią rinkodaros kampaniją“. Šį titulą laimėjo dvi po lygiai balsų surinkusios kampanijos: Žalia juostelė – ačiū miško broliams“ („Incognito films ir Kino pavasaris) ir „Eurovaistinė“ su kampanija „Marius“.Iš viso apdovanotos buvo 12 stipriausių efektyviausių kampanijų.„Džiugina, jog konkursas kasmet vis stiprėja – rinkos dalyviai teikia vis įdomesnes profesionalesnes paraiškas. Ir šiemet ne taip lengva buvo atsijoti silpnesnius darbus“, – pabrėžia Rūta Gaudiešienė, sociologė, SIC tyrimų strategijų vadovės, ilgametė šio konkurso komisijos narė.Daugiau tarp šiemetinių dalyvių sulaukta ir mažųjų bendrovių – pakeistos šiemetinės kategorijos ir kiekvienos jų suskirstymas į didelio ir mažo biudžeto, suteikė joms daugiau galimybių.„Visų konkursų puošmena – vadinamieji deimančiukai arba mažosios bendrovės. Tarp jų neretai galima rasti dar daugiau kūrybiškesnių, efektyvesnių sprendimų, nes riboti rinkodaros biudžetai priverčia šaudyti tikslesniais šoviniais“, – šypsosi Tomas Bartninkas, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ strategijos vadovas ir komisijos narys.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
„John Lewis“ vadovė traukiasi po prastos kalėdinės prekybos

Paula Nickolds, Didžiosios Britanijos prekybininkės „John Lewis“ vykdomoji direktorė, traukiasi po...

Prekyba
2020.01.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau