Apdovanoti geriausi rinkodaros sprendimai

Publikuota: 2015-03-25
„Metų prekės ženklo 2015“ komisija.
„Metų prekės ženklo 2015“ komisija. Nuotrauka: Juditos Grigelytės („Verslo žinios“)
„Verslo žinios“

„Metų prekės ženklas 2015 m.“ apdovanojimas po metų pertraukos sugrįžo į „Vilkyškių“ rankas. Efektyviausios rinkodaros kampanijos laurai šiemet atiteko socialinei Irenos Matijošaitienės fondo kampanijai „Laukiu“, skatinančiai donorystę. Laimėtojai trečiadienį apdovanoti  „Verslo žinių“ rengiamoje kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2015 m.“

„Šie konkursai tapo neatsiejama „Password“ dalis. Mūsų tikslas – įvertinti įmonių rinkodaros skyrių nuopelnus, pastebėti tuos geruosius pavyzdžius, inovatyvius, drąsius, pasiteisinusius sprendimus, kuriais galime didžiuotis ir iš kurių rinka gali pasimokyti“, – sveikindamas konferencijos dalyvius kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.Svarbiausias „Metų prekės ženklo 2015“ apdovanojimas po metų pertraukos – vėl „Vilkyškių“ rankose.„Šis prekės ženklas neužmigo ant laurų, nesudėjo rinkodaros ginklų, toliau plėtė savo produktų krepšelį, skirtingiems produktams taikė skirtingas rinkodaros sprendimus, tad buvo gerai matomas. Vartotojų apklausos taip pat rodo augantį palankumą šiam prekės ženklui. Tai vienas iš tų gerųjų sektinų rinkos pavyzdžių“, – reziumuodamas komisijos sprendimą vėl apdovanoti „Vilkyškių“ prekės ženklą kalbėjo Artūras Urbonavičius, tyrimų bendrovės „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai ir komisijos pirmininkas.NUOTRAUKŲ GALERIJĄ IŠ PIRMOSIOS „PASSWORD 2015“ DIENOS GALITE PAMATYTI ČIA.NUOTRAUKŲ GALERIJĄ IŠ ANTROSIOS „PASSWORD 2015“ DIENOS GALITE PAMATYTI ČIA.Vartotojų lojalumą šiam prekės ženklui įrodo tyrimų bendrovės „Rait“ tyrimas. Per metus „Vilkyškių“ prekės ženklas pasistiepė į viršų pagal daugelį parametrų: vertinant emocinį su vartotojais (apklaustieji turėjo išreikšti savo požiūrį į teiginį „šis prekių ženklas yra skirtas man, mano šeimai“), jis yra trečioje pozicijoje, pagal rekomendacijų indeksą „Vilkyškių“ ženklas per metus pakilo iš 12 pozicijos ant penktojo laiptelio, ir nors pieno sektoriaus senbūviai „Dvaro“ ir „Rokiškio“ dar lenkia šiose lentelėse „Vilkyškių“ prekės ženklą, šis vis stipriau jiems kvėpuoja į nugarą.Už nesenkantį vartotojų lojalumą šiemet apdovanotas ir didžiausius pardavimus tarp finalininkų skaičiuojantis „Dvaro“ prekės ženklas. Užlipti ant aukštesnio apdovanojimų laiptelio šiam ženklui, kaip pabrėžia komisijos nariai, neleidžia rinkodaros ir komunikacijos su vartotojais stoka.

Dėmesys mažesniems

Už pirmuosius rinkodaros žingsnius šiemet buvo apdovanotas „Veri Beri“ prekės ženklas.Du apdovanojimai atiteko „Biok labarotorijos“ prekių ženklams:  už nuoseklų dizaino braižą  – „Rasa“, už drąsą ir inovatyvumą – „Ecodenta“.„Šie lietuviškieji prekių ženklai žavi tuo, kad net ir neturėdami didelių rinkodaros biudžetų sugeba nuosekliai augti, laikytis užsibrėžtos linijos. Jie kilstelėjo lietuvišką kosmetiką į naują, aukštesnę pakopą“, – kalba Edvardas Kavarskas,  Lietuvos grafinio dizaino asociacijos valdybos narys, pakuočių dizaineris, konkurso komisijos narys.Aukščiausią įvertinimą pelnęs tarptautinis prekės ženklas šiemet – „Kinder“. „Šis prekės ženklas paperka nuoseklumu, teigiamomis emocijomis, kurias komunikuoja iš kartos į kartą“, – pažymi Dovilė Radavičiūtė, tyrimų bendrovės „Rait“ projektų vadovė.Tarp šiemetinių finalininkų šis prekės ženklas  – lyderis pagal rinkodarai skiriamas sumas.

Arši kova internete

Itin aktyviai šiemetiniame konkurse prekių ženklai kovėsi dėl „Internautų simpatijų balsų“. Stipriausiųjų dvejetuke likę „Dadu“ ir „Volfas Engelman“ paskutiniajame balsavimo etape kovojo taškas į tašką.Tačiau didesnį internautų ratą pavyko pritraukti „Volfas Engelman“ ir namo pagaliau parsivežti „Daugiausia internautų balsų pelniusio prekės ženklo“ titulą.Beje, „Volfas Engelman“ per paskutiniuosius dvejus metus vis likdavo per plauką nuo internautų simpatijų titulo: 2013 m. jį aplenkė „Baltasis pyragas“, 2014 m. – priešpaskutiniame etape mineralinis vanduo „Vytautas“.Dar vienas konkurso nominacija, kurią atskirai renka tyrimų bendrovė „Nielsen“ – „Sėkmingiausias naujas, 2014 m. į rinką įvestas, produktas Lietuvoje“. Ši nominacija šį kartą atiteko „J.W. Reincke“ alui (UAB „Švyturys-Utenos alus“).

Tarp efektyviausių – kokybiškiausi

Tuo tarpu Efektyviausios rinkodaros konkurse šiemet sulaukta rekordinio skaičiaus – 45 dalyvių. Iš jų šešiose kategorijose į finalininkus pateko 18 stipriausių lietuviškų rinkodaros kampanijų.Iš jų po ilgų ir intensyvių debatų komisija Efektyviausios metų rinkodaros kampanijos titulą skyrė socialinei kampanijai, skatinančiai donorystę „Laukiu“ (Irenos Matijošaitienės fondas).Auditorija taip pat rinko savo favoritą – „Daugiausia „Password 2015 m.“ dalyvių simpatijų pelniusią rinkodaros kampaniją“. Šį titulą laimėjo dvi po lygiai balsų surinkusios kampanijos: Žalia juostelė – ačiū miško broliams“ („Incognito films ir Kino pavasaris) ir „Eurovaistinė“ su kampanija „Marius“.Iš viso apdovanotos buvo 12 stipriausių efektyviausių kampanijų.„Džiugina, jog konkursas kasmet vis stiprėja – rinkos dalyviai teikia vis įdomesnes profesionalesnes paraiškas. Ir šiemet ne taip lengva buvo atsijoti silpnesnius darbus“, – pabrėžia Rūta Gaudiešienė, sociologė, SIC tyrimų strategijų vadovės, ilgametė šio konkurso komisijos narė.Daugiau tarp šiemetinių dalyvių sulaukta ir mažųjų bendrovių – pakeistos šiemetinės kategorijos ir kiekvienos jų suskirstymas į didelio ir mažo biudžeto, suteikė joms daugiau galimybių.„Visų konkursų puošmena – vadinamieji deimančiukai arba mažosios bendrovės. Tarp jų neretai galima rasti dar daugiau kūrybiškesnių, efektyvesnių sprendimų, nes riboti rinkodaros biudžetai priverčia šaudyti tikslesniais šoviniais“, – šypsosi Tomas Bartninkas, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ strategijos vadovas ir komisijos narys.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau