Apdovanoti geriausi rinkodaros sprendimai

Publikuota: 2015-03-25
„Metų prekės ženklo 2015“ komisija.
„Metų prekės ženklo 2015“ komisija. Nuotrauka: Juditos Grigelytės („Verslo žinios“)
„Verslo žinios“

„Metų prekės ženklas 2015 m.“ apdovanojimas po metų pertraukos sugrįžo į „Vilkyškių“ rankas. Efektyviausios rinkodaros kampanijos laurai šiemet atiteko socialinei Irenos Matijošaitienės fondo kampanijai „Laukiu“, skatinančiai donorystę. Laimėtojai trečiadienį apdovanoti  „Verslo žinių“ rengiamoje kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2015 m.“

„Šie konkursai tapo neatsiejama „Password“ dalis. Mūsų tikslas – įvertinti įmonių rinkodaros skyrių nuopelnus, pastebėti tuos geruosius pavyzdžius, inovatyvius, drąsius, pasiteisinusius sprendimus, kuriais galime didžiuotis ir iš kurių rinka gali pasimokyti“, – sveikindamas konferencijos dalyvius kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.Svarbiausias „Metų prekės ženklo 2015“ apdovanojimas po metų pertraukos – vėl „Vilkyškių“ rankose.„Šis prekės ženklas neužmigo ant laurų, nesudėjo rinkodaros ginklų, toliau plėtė savo produktų krepšelį, skirtingiems produktams taikė skirtingas rinkodaros sprendimus, tad buvo gerai matomas. Vartotojų apklausos taip pat rodo augantį palankumą šiam prekės ženklui. Tai vienas iš tų gerųjų sektinų rinkos pavyzdžių“, – reziumuodamas komisijos sprendimą vėl apdovanoti „Vilkyškių“ prekės ženklą kalbėjo Artūras Urbonavičius, tyrimų bendrovės „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai ir komisijos pirmininkas.NUOTRAUKŲ GALERIJĄ IŠ PIRMOSIOS „PASSWORD 2015“ DIENOS GALITE PAMATYTI ČIA.NUOTRAUKŲ GALERIJĄ IŠ ANTROSIOS „PASSWORD 2015“ DIENOS GALITE PAMATYTI ČIA.Vartotojų lojalumą šiam prekės ženklui įrodo tyrimų bendrovės „Rait“ tyrimas. Per metus „Vilkyškių“ prekės ženklas pasistiepė į viršų pagal daugelį parametrų: vertinant emocinį su vartotojais (apklaustieji turėjo išreikšti savo požiūrį į teiginį „šis prekių ženklas yra skirtas man, mano šeimai“), jis yra trečioje pozicijoje, pagal rekomendacijų indeksą „Vilkyškių“ ženklas per metus pakilo iš 12 pozicijos ant penktojo laiptelio, ir nors pieno sektoriaus senbūviai „Dvaro“ ir „Rokiškio“ dar lenkia šiose lentelėse „Vilkyškių“ prekės ženklą, šis vis stipriau jiems kvėpuoja į nugarą.Už nesenkantį vartotojų lojalumą šiemet apdovanotas ir didžiausius pardavimus tarp finalininkų skaičiuojantis „Dvaro“ prekės ženklas. Užlipti ant aukštesnio apdovanojimų laiptelio šiam ženklui, kaip pabrėžia komisijos nariai, neleidžia rinkodaros ir komunikacijos su vartotojais stoka.

Dėmesys mažesniems

Už pirmuosius rinkodaros žingsnius šiemet buvo apdovanotas „Veri Beri“ prekės ženklas.Du apdovanojimai atiteko „Biok labarotorijos“ prekių ženklams:  už nuoseklų dizaino braižą  – „Rasa“, už drąsą ir inovatyvumą – „Ecodenta“.„Šie lietuviškieji prekių ženklai žavi tuo, kad net ir neturėdami didelių rinkodaros biudžetų sugeba nuosekliai augti, laikytis užsibrėžtos linijos. Jie kilstelėjo lietuvišką kosmetiką į naują, aukštesnę pakopą“, – kalba Edvardas Kavarskas,  Lietuvos grafinio dizaino asociacijos valdybos narys, pakuočių dizaineris, konkurso komisijos narys.Aukščiausią įvertinimą pelnęs tarptautinis prekės ženklas šiemet – „Kinder“. „Šis prekės ženklas paperka nuoseklumu, teigiamomis emocijomis, kurias komunikuoja iš kartos į kartą“, – pažymi Dovilė Radavičiūtė, tyrimų bendrovės „Rait“ projektų vadovė.Tarp šiemetinių finalininkų šis prekės ženklas  – lyderis pagal rinkodarai skiriamas sumas.

Arši kova internete

Itin aktyviai šiemetiniame konkurse prekių ženklai kovėsi dėl „Internautų simpatijų balsų“. Stipriausiųjų dvejetuke likę „Dadu“ ir „Volfas Engelman“ paskutiniajame balsavimo etape kovojo taškas į tašką.Tačiau didesnį internautų ratą pavyko pritraukti „Volfas Engelman“ ir namo pagaliau parsivežti „Daugiausia internautų balsų pelniusio prekės ženklo“ titulą.Beje, „Volfas Engelman“ per paskutiniuosius dvejus metus vis likdavo per plauką nuo internautų simpatijų titulo: 2013 m. jį aplenkė „Baltasis pyragas“, 2014 m. – priešpaskutiniame etape mineralinis vanduo „Vytautas“.Dar vienas konkurso nominacija, kurią atskirai renka tyrimų bendrovė „Nielsen“ – „Sėkmingiausias naujas, 2014 m. į rinką įvestas, produktas Lietuvoje“. Ši nominacija šį kartą atiteko „J.W. Reincke“ alui (UAB „Švyturys-Utenos alus“).

Tarp efektyviausių – kokybiškiausi

Tuo tarpu Efektyviausios rinkodaros konkurse šiemet sulaukta rekordinio skaičiaus – 45 dalyvių. Iš jų šešiose kategorijose į finalininkus pateko 18 stipriausių lietuviškų rinkodaros kampanijų.Iš jų po ilgų ir intensyvių debatų komisija Efektyviausios metų rinkodaros kampanijos titulą skyrė socialinei kampanijai, skatinančiai donorystę „Laukiu“ (Irenos Matijošaitienės fondas).Auditorija taip pat rinko savo favoritą – „Daugiausia „Password 2015 m.“ dalyvių simpatijų pelniusią rinkodaros kampaniją“. Šį titulą laimėjo dvi po lygiai balsų surinkusios kampanijos: Žalia juostelė – ačiū miško broliams“ („Incognito films ir Kino pavasaris) ir „Eurovaistinė“ su kampanija „Marius“.Iš viso apdovanotos buvo 12 stipriausių efektyviausių kampanijų.„Džiugina, jog konkursas kasmet vis stiprėja – rinkos dalyviai teikia vis įdomesnes profesionalesnes paraiškas. Ir šiemet ne taip lengva buvo atsijoti silpnesnius darbus“, – pabrėžia Rūta Gaudiešienė, sociologė, SIC tyrimų strategijų vadovės, ilgametė šio konkurso komisijos narė.Daugiau tarp šiemetinių dalyvių sulaukta ir mažųjų bendrovių – pakeistos šiemetinės kategorijos ir kiekvienos jų suskirstymas į didelio ir mažo biudžeto, suteikė joms daugiau galimybių.„Visų konkursų puošmena – vadinamieji deimančiukai arba mažosios bendrovės. Tarp jų neretai galima rasti dar daugiau kūrybiškesnių, efektyvesnių sprendimų, nes riboti rinkodaros biudžetai priverčia šaudyti tikslesniais šoviniais“, – šypsosi Tomas Bartninkas, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ strategijos vadovas ir komisijos narys.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 4

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Sostinės gatvėse – ne tik šventinis traukinukas, bet ir IKEA autobusas

Nuo rytojaus sostinės gatvėmis kursuos IKEA Kalėdų autobusas, keleivius nemokamai vešiantis maršrutu nuo...

Rinkodara
2019.12.01
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
„Pigu.lt“: lankytojų srautas per juodąjį penktadienį išaugo 50%

UAB „Pigu“ valdomų e. parduotuvių rezultatai rodo, kad per dvi savaites iki šios dienos trukusį išpardavimą...

Prekyba
2019.11.29
E. parduotuvėms „Femina Clothes“ ir „Riešutaujam“ skirtos baudos

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė sankcijas MB „Riešutaujam“ ir UAB „Stirna“, valdančiai...

Prekyba
2019.11.29
„Google“ veiklą vėl skundžia dėl nesąžiningos konkurencijos

Daugiau nei 40 Europos prekybos paslaugų įmonių vėl meta šešėlį „Google“ valdančiai „Alphabet“ dėl...

Rinkodara
2019.11.29
Parduodamos viešbučio patalpos pavirto ne butais, o baudomis 3

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas atmetė bendrovių „NT partneriai“ bei „Karolinos turas“...

Rinkodara
2019.11.27
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ su e. prekyba žengia į Kauną 2

Prekybos tinklas „Iki“, spalio viduryje pasiūlęs išbandyti elektroninę prekybą Vilniuje, šią naujovę pristato...

Prekyba
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ renkasi komunikacijos partnerius 1

Prekybos tinklas „Iki“ per šį gruodį tikisi išsirinkti ir žiniasklaidos planavimo, ir komunikacijos...

Rinkodara
2019.11.26
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Emociškai Lietuva patraukliausia – Lenkijai ir Vokietijai 4

Tik 28% užsieniečių žino apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta. Lietuva vertinama...

Rinkodara
2019.11.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau