Apdovanoti geriausi rinkodaros sprendimai

Publikuota: 2015-03-25
Atnaujinta 2015-05-29 12:33
„Metų prekės ženklo 2015“ komisija.
„Metų prekės ženklo 2015“ komisija. Nuotrauka: Juditos Grigelytės („Verslo žinios“)
„Verslo žinios“

„Metų prekės ženklas 2015 m.“ apdovanojimas po metų pertraukos sugrįžo į „Vilkyškių“ rankas. Efektyviausios rinkodaros kampanijos laurai šiemet atiteko socialinei Irenos Matijošaitienės fondo kampanijai „Laukiu“, skatinančiai donorystę. Laimėtojai trečiadienį apdovanoti  „Verslo žinių“ rengiamoje kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2015 m.“

„Šie konkursai tapo neatsiejama „Password“ dalis. Mūsų tikslas – įvertinti įmonių rinkodaros skyrių nuopelnus, pastebėti tuos geruosius pavyzdžius, inovatyvius, drąsius, pasiteisinusius sprendimus, kuriais galime didžiuotis ir iš kurių rinka gali pasimokyti“, – sveikindamas konferencijos dalyvius kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.Svarbiausias „Metų prekės ženklo 2015“ apdovanojimas po metų pertraukos – vėl „Vilkyškių“ rankose.„Šis prekės ženklas neužmigo ant laurų, nesudėjo rinkodaros ginklų, toliau plėtė savo produktų krepšelį, skirtingiems produktams taikė skirtingas rinkodaros sprendimus, tad buvo gerai matomas. Vartotojų apklausos taip pat rodo augantį palankumą šiam prekės ženklui. Tai vienas iš tų gerųjų sektinų rinkos pavyzdžių“, – reziumuodamas komisijos sprendimą vėl apdovanoti „Vilkyškių“ prekės ženklą kalbėjo Artūras Urbonavičius, tyrimų bendrovės „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai ir komisijos pirmininkas.NUOTRAUKŲ GALERIJĄ IŠ PIRMOSIOS „PASSWORD 2015“ DIENOS GALITE PAMATYTI ČIA.NUOTRAUKŲ GALERIJĄ IŠ ANTROSIOS „PASSWORD 2015“ DIENOS GALITE PAMATYTI ČIA.Vartotojų lojalumą šiam prekės ženklui įrodo tyrimų bendrovės „Rait“ tyrimas. Per metus „Vilkyškių“ prekės ženklas pasistiepė į viršų pagal daugelį parametrų: vertinant emocinį su vartotojais (apklaustieji turėjo išreikšti savo požiūrį į teiginį „šis prekių ženklas yra skirtas man, mano šeimai“), jis yra trečioje pozicijoje, pagal rekomendacijų indeksą „Vilkyškių“ ženklas per metus pakilo iš 12 pozicijos ant penktojo laiptelio, ir nors pieno sektoriaus senbūviai „Dvaro“ ir „Rokiškio“ dar lenkia šiose lentelėse „Vilkyškių“ prekės ženklą, šis vis stipriau jiems kvėpuoja į nugarą.Už nesenkantį vartotojų lojalumą šiemet apdovanotas ir didžiausius pardavimus tarp finalininkų skaičiuojantis „Dvaro“ prekės ženklas. Užlipti ant aukštesnio apdovanojimų laiptelio šiam ženklui, kaip pabrėžia komisijos nariai, neleidžia rinkodaros ir komunikacijos su vartotojais stoka.

Dėmesys mažesniems

Už pirmuosius rinkodaros žingsnius šiemet buvo apdovanotas „Veri Beri“ prekės ženklas.Du apdovanojimai atiteko „Biok labarotorijos“ prekių ženklams:  už nuoseklų dizaino braižą  – „Rasa“, už drąsą ir inovatyvumą – „Ecodenta“.„Šie lietuviškieji prekių ženklai žavi tuo, kad net ir neturėdami didelių rinkodaros biudžetų sugeba nuosekliai augti, laikytis užsibrėžtos linijos. Jie kilstelėjo lietuvišką kosmetiką į naują, aukštesnę pakopą“, – kalba Edvardas Kavarskas,  Lietuvos grafinio dizaino asociacijos valdybos narys, pakuočių dizaineris, konkurso komisijos narys.Aukščiausią įvertinimą pelnęs tarptautinis prekės ženklas šiemet – „Kinder“. „Šis prekės ženklas paperka nuoseklumu, teigiamomis emocijomis, kurias komunikuoja iš kartos į kartą“, – pažymi Dovilė Radavičiūtė, tyrimų bendrovės „Rait“ projektų vadovė.Tarp šiemetinių finalininkų šis prekės ženklas  – lyderis pagal rinkodarai skiriamas sumas.

Arši kova internete

Itin aktyviai šiemetiniame konkurse prekių ženklai kovėsi dėl „Internautų simpatijų balsų“. Stipriausiųjų dvejetuke likę „Dadu“ ir „Volfas Engelman“ paskutiniajame balsavimo etape kovojo taškas į tašką.Tačiau didesnį internautų ratą pavyko pritraukti „Volfas Engelman“ ir namo pagaliau parsivežti „Daugiausia internautų balsų pelniusio prekės ženklo“ titulą.Beje, „Volfas Engelman“ per paskutiniuosius dvejus metus vis likdavo per plauką nuo internautų simpatijų titulo: 2013 m. jį aplenkė „Baltasis pyragas“, 2014 m. – priešpaskutiniame etape mineralinis vanduo „Vytautas“.Dar vienas konkurso nominacija, kurią atskirai renka tyrimų bendrovė „Nielsen“ – „Sėkmingiausias naujas, 2014 m. į rinką įvestas, produktas Lietuvoje“. Ši nominacija šį kartą atiteko „J.W. Reincke“ alui (UAB „Švyturys-Utenos alus“).

Tarp efektyviausių – kokybiškiausi

Tuo tarpu Efektyviausios rinkodaros konkurse šiemet sulaukta rekordinio skaičiaus – 45 dalyvių. Iš jų šešiose kategorijose į finalininkus pateko 18 stipriausių lietuviškų rinkodaros kampanijų.Iš jų po ilgų ir intensyvių debatų komisija Efektyviausios metų rinkodaros kampanijos titulą skyrė socialinei kampanijai, skatinančiai donorystę „Laukiu“ (Irenos Matijošaitienės fondas).Auditorija taip pat rinko savo favoritą – „Daugiausia „Password 2015 m.“ dalyvių simpatijų pelniusią rinkodaros kampaniją“. Šį titulą laimėjo dvi po lygiai balsų surinkusios kampanijos: Žalia juostelė – ačiū miško broliams“ („Incognito films ir Kino pavasaris) ir „Eurovaistinė“ su kampanija „Marius“.Iš viso apdovanotos buvo 12 stipriausių efektyviausių kampanijų.„Džiugina, jog konkursas kasmet vis stiprėja – rinkos dalyviai teikia vis įdomesnes profesionalesnes paraiškas. Ir šiemet ne taip lengva buvo atsijoti silpnesnius darbus“, – pabrėžia Rūta Gaudiešienė, sociologė, SIC tyrimų strategijų vadovės, ilgametė šio konkurso komisijos narė.Daugiau tarp šiemetinių dalyvių sulaukta ir mažųjų bendrovių – pakeistos šiemetinės kategorijos ir kiekvienos jų suskirstymas į didelio ir mažo biudžeto, suteikė joms daugiau galimybių.„Visų konkursų puošmena – vadinamieji deimančiukai arba mažosios bendrovės. Tarp jų neretai galima rasti dar daugiau kūrybiškesnių, efektyvesnių sprendimų, nes riboti rinkodaros biudžetai priverčia šaudyti tikslesniais šoviniais“, – šypsosi Tomas Bartninkas, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ strategijos vadovas ir komisijos narys.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 6

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 1

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 9

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau