Apdovanoti geriausi rinkodaros sprendimai

Publikuota: 2015-03-25
Atnaujinta 2015-05-29 12:33
„Metų prekės ženklo 2015“ komisija.
„Metų prekės ženklo 2015“ komisija. Nuotrauka: Juditos Grigelytės („Verslo žinios“)
„Verslo žinios“

„Metų prekės ženklas 2015 m.“ apdovanojimas po metų pertraukos sugrįžo į „Vilkyškių“ rankas. Efektyviausios rinkodaros kampanijos laurai šiemet atiteko socialinei Irenos Matijošaitienės fondo kampanijai „Laukiu“, skatinančiai donorystę. Laimėtojai trečiadienį apdovanoti  „Verslo žinių“ rengiamoje kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2015 m.“

„Šie konkursai tapo neatsiejama „Password“ dalis. Mūsų tikslas – įvertinti įmonių rinkodaros skyrių nuopelnus, pastebėti tuos geruosius pavyzdžius, inovatyvius, drąsius, pasiteisinusius sprendimus, kuriais galime didžiuotis ir iš kurių rinka gali pasimokyti“, – sveikindamas konferencijos dalyvius kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.Svarbiausias „Metų prekės ženklo 2015“ apdovanojimas po metų pertraukos – vėl „Vilkyškių“ rankose.„Šis prekės ženklas neužmigo ant laurų, nesudėjo rinkodaros ginklų, toliau plėtė savo produktų krepšelį, skirtingiems produktams taikė skirtingas rinkodaros sprendimus, tad buvo gerai matomas. Vartotojų apklausos taip pat rodo augantį palankumą šiam prekės ženklui. Tai vienas iš tų gerųjų sektinų rinkos pavyzdžių“, – reziumuodamas komisijos sprendimą vėl apdovanoti „Vilkyškių“ prekės ženklą kalbėjo Artūras Urbonavičius, tyrimų bendrovės „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai ir komisijos pirmininkas.NUOTRAUKŲ GALERIJĄ IŠ PIRMOSIOS „PASSWORD 2015“ DIENOS GALITE PAMATYTI ČIA.NUOTRAUKŲ GALERIJĄ IŠ ANTROSIOS „PASSWORD 2015“ DIENOS GALITE PAMATYTI ČIA.Vartotojų lojalumą šiam prekės ženklui įrodo tyrimų bendrovės „Rait“ tyrimas. Per metus „Vilkyškių“ prekės ženklas pasistiepė į viršų pagal daugelį parametrų: vertinant emocinį su vartotojais (apklaustieji turėjo išreikšti savo požiūrį į teiginį „šis prekių ženklas yra skirtas man, mano šeimai“), jis yra trečioje pozicijoje, pagal rekomendacijų indeksą „Vilkyškių“ ženklas per metus pakilo iš 12 pozicijos ant penktojo laiptelio, ir nors pieno sektoriaus senbūviai „Dvaro“ ir „Rokiškio“ dar lenkia šiose lentelėse „Vilkyškių“ prekės ženklą, šis vis stipriau jiems kvėpuoja į nugarą.Už nesenkantį vartotojų lojalumą šiemet apdovanotas ir didžiausius pardavimus tarp finalininkų skaičiuojantis „Dvaro“ prekės ženklas. Užlipti ant aukštesnio apdovanojimų laiptelio šiam ženklui, kaip pabrėžia komisijos nariai, neleidžia rinkodaros ir komunikacijos su vartotojais stoka.

Dėmesys mažesniems

Už pirmuosius rinkodaros žingsnius šiemet buvo apdovanotas „Veri Beri“ prekės ženklas.Du apdovanojimai atiteko „Biok labarotorijos“ prekių ženklams:  už nuoseklų dizaino braižą  – „Rasa“, už drąsą ir inovatyvumą – „Ecodenta“.„Šie lietuviškieji prekių ženklai žavi tuo, kad net ir neturėdami didelių rinkodaros biudžetų sugeba nuosekliai augti, laikytis užsibrėžtos linijos. Jie kilstelėjo lietuvišką kosmetiką į naują, aukštesnę pakopą“, – kalba Edvardas Kavarskas,  Lietuvos grafinio dizaino asociacijos valdybos narys, pakuočių dizaineris, konkurso komisijos narys.Aukščiausią įvertinimą pelnęs tarptautinis prekės ženklas šiemet – „Kinder“. „Šis prekės ženklas paperka nuoseklumu, teigiamomis emocijomis, kurias komunikuoja iš kartos į kartą“, – pažymi Dovilė Radavičiūtė, tyrimų bendrovės „Rait“ projektų vadovė.Tarp šiemetinių finalininkų šis prekės ženklas  – lyderis pagal rinkodarai skiriamas sumas.

Arši kova internete

Itin aktyviai šiemetiniame konkurse prekių ženklai kovėsi dėl „Internautų simpatijų balsų“. Stipriausiųjų dvejetuke likę „Dadu“ ir „Volfas Engelman“ paskutiniajame balsavimo etape kovojo taškas į tašką.Tačiau didesnį internautų ratą pavyko pritraukti „Volfas Engelman“ ir namo pagaliau parsivežti „Daugiausia internautų balsų pelniusio prekės ženklo“ titulą.Beje, „Volfas Engelman“ per paskutiniuosius dvejus metus vis likdavo per plauką nuo internautų simpatijų titulo: 2013 m. jį aplenkė „Baltasis pyragas“, 2014 m. – priešpaskutiniame etape mineralinis vanduo „Vytautas“.Dar vienas konkurso nominacija, kurią atskirai renka tyrimų bendrovė „Nielsen“ – „Sėkmingiausias naujas, 2014 m. į rinką įvestas, produktas Lietuvoje“. Ši nominacija šį kartą atiteko „J.W. Reincke“ alui (UAB „Švyturys-Utenos alus“).

Tarp efektyviausių – kokybiškiausi

Tuo tarpu Efektyviausios rinkodaros konkurse šiemet sulaukta rekordinio skaičiaus – 45 dalyvių. Iš jų šešiose kategorijose į finalininkus pateko 18 stipriausių lietuviškų rinkodaros kampanijų.Iš jų po ilgų ir intensyvių debatų komisija Efektyviausios metų rinkodaros kampanijos titulą skyrė socialinei kampanijai, skatinančiai donorystę „Laukiu“ (Irenos Matijošaitienės fondas).Auditorija taip pat rinko savo favoritą – „Daugiausia „Password 2015 m.“ dalyvių simpatijų pelniusią rinkodaros kampaniją“. Šį titulą laimėjo dvi po lygiai balsų surinkusios kampanijos: Žalia juostelė – ačiū miško broliams“ („Incognito films ir Kino pavasaris) ir „Eurovaistinė“ su kampanija „Marius“.Iš viso apdovanotos buvo 12 stipriausių efektyviausių kampanijų.„Džiugina, jog konkursas kasmet vis stiprėja – rinkos dalyviai teikia vis įdomesnes profesionalesnes paraiškas. Ir šiemet ne taip lengva buvo atsijoti silpnesnius darbus“, – pabrėžia Rūta Gaudiešienė, sociologė, SIC tyrimų strategijų vadovės, ilgametė šio konkurso komisijos narė.Daugiau tarp šiemetinių dalyvių sulaukta ir mažųjų bendrovių – pakeistos šiemetinės kategorijos ir kiekvienos jų suskirstymas į didelio ir mažo biudžeto, suteikė joms daugiau galimybių.„Visų konkursų puošmena – vadinamieji deimančiukai arba mažosios bendrovės. Tarp jų neretai galima rasti dar daugiau kūrybiškesnių, efektyvesnių sprendimų, nes riboti rinkodaros biudžetai priverčia šaudyti tikslesniais šoviniais“, – šypsosi Tomas Bartninkas, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ strategijos vadovas ir komisijos narys.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
05:45
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 2

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 8

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15
„Amazon“ rengiasi nupirkti dalį stambaus Indijos prekybos tinklo

JAV elektroninės komercijos ir technologijų bendrovė „Amazon“ ir Indijos antras didžiausias prekybininkas...

Prekyba
2019.08.14
„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos...

Rinkodara
2019.08.14
„Swedbank“ skolina „RD Signs“ 2,8 mln. Eur gamyklos Šiauliuose statybai 4

„Swedbank“ Lietuvoje suteikė 2,8 mln. Eur investicinę paskolą reklamos gamybos ir serviso įmonei „RD Signs“.

Pramonė
2019.08.14
Latvijoje stato išparduotuvių centrą, kuriame lauks pirkėjų iš Lietuvos 15

Latvijoje šalia Rygos baigiamas pirmasis išparduotuvių miestelio „Via Jurmala Outlet Village“ statybų etapas.

Prekyba
2019.08.13
„Uber“ ketina atvežti maisto produktų

Pavežėjimo platforma „Uber“ svarsto galimybę į savo „Uber Eats“ paslaugų krepšelį įtraukti prekių pristatymą...

Prekyba
2019.08.12
„Netto International“ atskleidžia kaip keičiasi žemų kainų prekybos tinklai

Žemų kainų tinklas „Netto International“ galbūt neturi tokių ambicijų kaip Vokietijos prekybininkai „Aldi“ ar...

Prekyba
2019.08.12
Prekybos tinklų lentynų prižiūrėtojai: gamintojams esame ir akys, ir ausys Premium

Didieji prekybos tinklai dažniausiai yra linkę patys prižiūrėti parduotuvių lentynas, nors auga ir...

Rinkodara
2019.08.12
„Barclays“ iškabą pakeitė „Green Hall“ 2

Lietuvoje veiklą stabdančio „Barclays“ logotipo ant 12-os aukštų „Green Hall 1“ pastato nebeliko prieš...

Rinkodara
2019.08.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau