„Password 2015“

Publikuota: 2015-03-24
Atnaujinta 2015-05-29 11:44
Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo („Verslo žinios“)
 

„Rinkodaros skyrių darbuotojai turi degti aistra skaičiams, mokėti paskaičiuoti ir pagrįsti tas kūrybingas, novatoriškas idėjas“, – atidarydama „Verslo žinių“ reklamos ir rinkodaros profesionalų konferenciją „Password 2015“ kalbėjo Irma Verbienė, „Verslo žinių“ vyriausiojo redaktoriaus pavaduotoja.

„Kūrybiškumas ir skaičiai atrodytų sunkiai suderinami dalykai, tačiau šiandien iš rinkodaros skyrių tikimąsi ir rinkotyros, ir rinkodaros, ir reklamos žinių. Nebeužtenka vien tik ypatingai kūrybingų, įdomių rinkodaros idėjų“, – teigė p. Verbienė.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau