Autonominius automobilius „Volvo“ bandys su klientais

Švedijos automobilių gamintojas Volvo ketvirtadienio vakarą paskelbė, kad jau po poros metų į Švedijos kelius išleis 100 Volvo XC90, kurie, vairuotojui panorus, galės kelionės tikslą pasiekti savarankiškai.
Kompanija sukūrė sistemą, pavadintą Drive me. Ši leidžia automobilį valdyti žmogui, kaip įprasta, tačiau atvažiavus į teritoriją, kur leidžiami savivaldžiai automobiliai, transporto priemonė vairuotojo paklaus, ar šis norįs vairuoti pats, ar leis tą daryti automobilio sistemoms.Aplinką stebės mažiausiai 7 automobilyje esantys sensoriai, kelios kameros ir jutikliai. Šie matys ne tik tai, kas arti, bet ir toliau esančius objektus. Bendrovė skelbia, kad iškilus reikalui, Drive me sistema ne tik pastebės pėsčiuosius, dviratininkus, gyvūnus, kitus automobilius, bet ir nejudančius objektus esančius ant kelio ar krentančius ant jo. Taip pat, teigia Volvo, Drive me turėtų išmokti apvažiuoti ir duobes, atpažinti plikledį, važiuoti esant nepalankioms oro sąlygoms.Skelbiama, kad autonominių visureigių bandymai prasidės nuo 2017 m. Kaip teigia kompanija, pirmaisiais bandytojais taps ne kas kita, o realūs Volvo klientai. Kompanija kol kas neskelbia, kaip atsirinks autonominio automobilio bandytojus, tačiau vienas reikalavimų greičiausiai bus tas, kad bandytojai gyventojų netoli Geteborgo.Internetinėje spaudos konferencijoje sulaukę klausimo, ar šiandien Volvo ryšys tarp automobilio ir vairuotojo tebėra sunkus, kompanijos atstovai patikino, jog jų nuomone vairuoti bus ne ką mažiau smagu ir ateityje, tačiau gamintojai vairuojantiems suteiks galimybę nevairuoti ten ir tada, kai vairavimas ar jo sąlygos žmogui kels įtampą, ir atvirkščiai, vairuoti pačiam tuomet, kai bus smagu.Kompanija taip pat pasirūpino atsarginėmis sistemomis, galėsiančiomis sustabdyti autonominį automobilį tuomet, jei kažkas sugestų. Pavyzdžiui, sprogus ratui Drive Me sistemą turintis Volvo XC90 sustos saugioje vietoje. Tą patį automobilis padarys ir tuo atveju, jei vairuotojui pasidarys bloga. Volvo skelbia dirbantys su specialiosiomis tarnybomis, kad šios išmoktų išgirsti privalomą pagalbos skambutį iš automobilio.Atsarginių stabdžių, vairavimo mechanizmų sistemų reikia tam, sako Volvo inžinieriai, kad būtų užtikrintas maksimalus autonominės transporto priemonės saugumas. 99% siekiantis saugumo lygis kompanijos netenkina, aiškina specialistai, norisi daugiau.Norisi, kad atsarginės sistemos būtų tarsi vairuotojas, pasirengęs bet kuriuo metu numinti stabdį sako Erikas Coelinghas, Volvo aktvyiųjų saugos sistemų specialistas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti