Turinio rinkodara – auganti kryptis B2B segmente

Kokie yra svarbiausi aspektai, kalbant apie turinio rinkodarą, verslas verslui (B2B) segmente? Didžioji dalis verslo savo laiką ir pinigus visame pasaulyje investuoja į rinkodaros automatizavimą, turinio ir aktyvią rinkodarą bei vartotojų elgsenos ekonometrinius tyrimus. Turinio rinkodara yra turbūt pati svarbiausia sritis šiandien. Čia slypi idėja, kad galima su savo auditorija ir būsimais klientais kalbėti visiškai kitu būdu nei iki to.Nors turinio rinkodara nėra naujas reiškinys, tačiau čia šiandien investuojama vis daugiau ir daugiau pinigų bei laiko. Vietoj to, kad garsiai kalbėtų apie nuolatinius specialius pasiūlymus, vis dažniau prekių ženklų savo pagrindinei žinutei ir komunikacija pasitelkia dėmesį traukiančias istorijas, ir kartu taip bando susikurti tvaresnius ryšius su savo klientais. Laikantis tokios ilgalaikės strategijos galop produkto pardavimai turėtų didėti.
Kokie būtų sėkmingesni pavyzdžiai B2B įmonių, kurios sėkmingai pritaikė turinio rinkodarą? Geras pavyzdys yra Motorola, kuri anksčiau savo pardavimus skatindavo labiau tradiciniais būdais. Dabar jie dažniau pasitelkia gerą turinio rinkodarą paremtą pardavimų ciklu ir šią informaciją platina socialiniuose tinkluose ir paieškos sistemose. Tai pritraukia auditoriją, kuri gal ir nėra ypatingai suinteresuota produktu, bet mielai dalijasi mintimis apie rinkos tendencijas ir galimybes.Kitas pavyzdys ShoreTel, telekomunikacijų bendrovė dirbanti visoje Europoje. Ji sėkmingai apjungė tradicinę, pasyvią ir aktyvią, turinio rinkodarą. Aktyvios, turinio rinkodaros kūrimas yra ilgalaikis procesas gali praeiti keli mėnesiai kol pamatysite pirmuosius rezultatus. Be to, tuo pat metu vis tiek privalu naudotis ir tradiciniais rinkodaros būdais.ShoreTel puikiai supynė šias dvi rinkodaros sritis, aktyviąją ir pasyviąją, ir dabar matome puikius pavyzdžius to, ką gali padaryti tikslingos iniciatyvos skirtingose rinkose.Labai svarbu suprasti skirtingų rinkų savitumą. Ir daugelis organizacijų, ypač JAV, dar tik bando prisitaikyti prie šio fakto.
Kodėl rinkodaros procesų automatizavimas tampa vis svarbesnis? Per pastaruosius 20 m. technologijos rinkodaroje, kaip ir kitose srityse, tapo kur kas svarbesnės, o jų įtaka vis svaresnė. Naujausios technologija padeda išsaugoti vertingus duomenis ir, pasitelkiant jais, priimti sumanesnius sprendimus.Tikslinei auditorijai pateikti tinkamą turinį reikiamu metu nuostabi teorija, tačiau, kaip žinome,praktika ne visada sutampa su realybe, kad ir kaip mums to norėtųsi.Rinkodaros technologijų procesų automatizavimui skiriama daug laiko ir pinigų, ir kai kurie sprendimai puikiai veikia. Tačiau dalis verslo susiduria su sunkumais, nes technologijos ne visada yra atsakymas į visas rinkodaros problemas. Tai tik sudedamoji dalis.Anksčiau, kuriant turinio rinkodarą, didžioji dalis pastangų būdavo skiriama pačioms istorijoms, šiandien daugiau pastangų tenka atiduoti ir jų paskirstymui, platinimui.
Vienas iš iššūkių dirbant su turinio rinkodara yra ir kūrybiškumo stoka, ir organizacijos dažnai neturi tam vidinių resursų. Turinio rinkodara formuoja artimesnius ryšius tarp kliento ir agentūros, nes tai nuolatinis procesas. Koks būtų tinkamiausias modelis prekės ženklams dirbant su turinio rinkodaros agentūromis? Pirmiausia reikia suprasti, kad tai nėra tik rinkodaros kampanija, tai ilgalaikis procesas. Tai lyg variklio užvedimas. Jei jums pavyksta įgauti pagreitį ir nuolat generuoti įdomų, vartotojus įtraukiantį turinį, tuomet galima tikėtis palankių rezultatų. Antra, tai tikrai brangus ir ilgas procesas.Esu matęs daugelį pavyzdžių, kai bendrovės daug jėgų įdeda ieškodamos, kurdamos naują turinį, tačiau galop grįžta prie ankstesnių metodų.Informaciją apie konferenciją Best Internet 2014 rasite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti