Meilė krepšiniui nuosaikesnė

Nors lietuviams krepšinis antroji religija, šį Pasaulio krepšinio čempionatą televizoriaus ekrane kol kas stebi mažiau žiūrovų nei praėjusį 2010 m. Mažiau investuoja ir reklamdaviai.
Didieji reklamdaviai per pirmąsias šiųmečio čempionato kovas, kaip ir pernai, tie patys Birštono mineraliniai vandenys ir Ko, Tonybet ir Top Sport.Iš krepšinio reklamos kovos lauko šiemet pasitraukė Moment Credit, jo vietą pakeitė 4Financ ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti