„Opel“ į vienatūrį „Zafira Tourer“ montuos taupesnį dyzelinį variklį

Opel nusprendė šeimos vienatūrį Zafira Tourer paversti dar taupesniu: automobilis komplektuojamas su taupesniu nei iki šiol dyzeliniu varikliu.
Į automobilį iki šiol buvo montuojamas tik 100 kW (136 AG) galios 1,6 l darbo tūrio dyzelinis variklis. Pasirinkimą papildo mažesnės galios 88 kW (120 AG) 1,6 l darbo tūrio CDTI variklis. Vokietijos automobilių gamintojas šį dyzelinį variklį vadina šnabždančiu, kadangi agregatą kūrę inžinieriai sugebėjo smarkiai sumažinti jo keliamą triukšmą.Opel skelbia, kad 1,6 l darbo tūrio šnabždantis dyzelinis variklis yra vienas iš 17, kuriuos gamintojas žada sukurti iki 2018 m. Per ateinančius 4 metus Opel žada išleisti 27 naujus ir atnaujintus modelius bei jų kartas.Su nauju 1,6 l darbo tūrio dyzeliniu varikliu komplektuojamas Zafira Tourer jau standartinės įrangos pakete turi start&stop sistemą.Papildomai Opel siūlo užsisakyti mažos trinities šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę ir stabdžių energijos rekuperacijos sistemą. Ji regeneruoja dalį kinetinės energijos per generatorių paversdama ją elektros energija ir įkraudama ja akumuliatorių.Su nauju varikliu Zafira Tourer degalų sąnaudos tapo gerokai mažesnės. 100 km kelio automobilis vartoja 4,5 l degalų mišriu ciklu, tarša neviršija 119 g anglies dvideginio kilometrui kelio.Toks taupumas buvo įvertintas Vokietijoje vienatūris žymimas A+ klasės energijos vartojimo efektyvumo ženklu.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti