Vežėjai: rusai daugiau anuliavo užsakymų, nei grąžino vilkikų

Publikuota: 2014-08-11
svg svg
Nuotrauka: Juditos Grigelytės („Verslo žinios“)
„Verslo žinios“

Apskaičiuoti Rusijos įvestų sankcijų kirtį Lietuvos vežėjams neužteks kelių dienų, nes dar yra daug neaiškumų. Tačiau transporto verslo atstovai viliasi, kad nebus palikti vieni su naujais iššūkiais.

Algimantas Kondrusevičius, asociacijos „Linava“ prezidentas, sako, kad iš Rusijos grįžusių transporto priemonių, kurios nebuvo iškrautos dėl įvestų apribojimų yra, tačiau nelabai daug.„Gerokai daugiau buvo anuliuotų užsakymų, atšauktų prekių krovimų. Šie kiekiai ženkliai didesni, nei tų gražinimų“, – teigia jis.Vis tik kol kas padėtis dar nėra aiški, nes aiškinamasi kokios prekės negali būti įvežtos. Neaišku, kokius nurodymus gaus Baltarusijos muitinė, kuriai Rusijos muitinė yra delegavusi dalį savo funkcijų, akcentuoja p. Kondrusevičius.„Politinis pareiškimas yra viena, o jo įgyvendinimas – kas kita. Todėl dar neturime to aiškaus vaizdo, kontaktuojame su vežėjais, renkame informaciją, kad turėtume tikrą vaizdą ir galėtume ruošti tam tikrą priemonių planą“, – sako p. Kondrusevičius.Jis tikisi, kad problemos bus sprendžiamos bendrai, o vežėjai nebus palikti vieni. Kita vertus, jis nesiima kol kas svarstyti, kokios galėtų būti Lietuvos, ES galimybės pagelbėti vežėjams, nes dabar svarbiausia surinkti informaciją, viską apskaičiuoti, o tai neatliekama per dieną.„Siūlydami arba kažko prašydami, turime matyti tam tikrą vaizdą, o šiandien jo dar neturime, reiks geros savaitės jam susidaryti. Šįryt kalbėjausi su vežėjais, įmonėmis, kuriuos valdo didelius parkus, ir jie sako, kad kol kas anksti apie tai kalbėti.Be abejo, jie bendrauja su savo klientais ES eksportuotojais, Rusijos importuotojais, ieško atsakymų. Kai turėsime visą reikalinga informaciją ja dalinsimės su kompetetingomis Lietuvos valdžios institucijomis“, – sako p. Kondrusevičius.

Šalia naujos grandinės

Apribojusi prekių įvežimą iš ES, Rusija planuoja padidinti maisto produktų importą iš Pietų Amerikos žemyno, tad dalį tų prekių galėtų vežti ir lietuviai. Tačiau p. Kondrusevičius kol kas nesiima spėlioti, ar taip nutiktų.„Gali pasireikšti Rusijos protekcionizmas prekes vežti per savo uostus, naudotis savo paslaugų teikėjų sistema. Anksčiau jau ir buvo Rusijos iniciatyvų, kad iš trečiųjų šalių gabenamos prekės butų kraunamos tik per Rusijos uostus, todėl tie srautai gali eiti ne būtinai per mus“, – sako p. Kondrusevičius.Anot p. Kondrusevičiaus, dabar be dalies užsakymų liekantiems vežėjams nebus lengva surasti alternatyvų, nes Europos transporto rinkoje didelė konkurencija, kuri turės dar paaštrėti.„Tikrai bus tam tikras didesnis rinkos persigrupavimas, tendencijos nėra geros, juolab, kad tai specifinis ūkis, tai greitai gendantys kroviniai, o tie šaldytuvais krovinius vežantys vežėjai turi staiga surasti sau darbų. Tai nėra taip paprasta“, – teigia p. Kondrusevičius.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Logistika“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Keleivių Rygos oro uoste šiemet sumažėjo daugiau negu trečdaliu 1

Rygos oro uostas per aštuonis šių metų mėnesius aptarnavo apytikriai 1,1 mln. keleivių – 36% mažiau nei per...

Logistika
2021.09.16
JK kritiškai trūkstant darbuotojų, perspėja – maisto deficitas taps kasdieniu reiškiniu Premium 12

Ištuštėjusios lentynos Jungtinės Karalystės (JK) prekybos centruose ir veiklą stabdyti priversti arba...

Verslo aplinka
2021.09.16
ES naujų automobilių registracijų apimtys grįžta į 2013-ųjų lygį

Lustų krizei ribojant gamybą, paskutinieji du vasaros mėnesiai atvedė prie paskutiniosios krizės žemumų.

Automobiliai
2021.09.16
„Tata Group“ vėl nori įsigyti Indijos nacionalinę oro bendrovę „Air India“ 

Indijos konglomeratas „Tata Group“ patvirtino pateikęs pasiūlymą įsigyti skolų slegiamą nacionalinį oro...

Logistika
2021.09.16
Sparčiai daugėja užsieniečiams išduodamų leidimų dirbti

Daugiau nei 9.000 – tiek leidimų dirbti ir sprendimų dėl darbo atitikties užsieniečiams buvo išduota vien per...

Vadyba
2021.09.16
Konteinerių srautas uoste auga, bet geopolitinės rizikos grasina viską nubraukti Premium

Įtampa pasaulinėse tiekimo grandinėse atsirita ir iki Klaipėdos uosto, tačiau tai kol kas netrukdo...

Logistika
2021.09.16
„CityBee“ žada per nuotolį valdomus automobilius 1

Trumpalaikės automobilių nuomos platformą „CityBee“ valdanti „Prime Leasing“ žada į Lietuvą jau kitą savaitę...

Logistika
2021.09.15
VVT darbuotojai pradėjo piketą, R. Šimašius tai vadina politikavimu 3

„Vilniaus viešojo transporto“ profesinės sąjungos prie Vilniaus savivaldybės surengė neterminuotą piketą,...

Logistika
2021.09.15
Vyriausybė įteisino KET naujoves 3

Vyriausybė trečiadienį patvirtino Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimus, kitąmet leisiančius skirti atskiras...

Logistika
2021.09.15
Investicija išryškino G. Žiemelio imperijos milijardinį įvertį, buvusių akcininkų apmaudą Premium 16

Rinkos dalyviams neprireikė užlenkti daug pirštų sumuojant, kad „Certares Management“ atėjimas su 300 mln.

Rinkos
2021.09.15
Lietuvos paštas į nepatikimų tiekėjų sąrašą įtraukė „Cargo Vilnius“

Vilniaus krovinių vežimo įmonė įtraukta į nepatikimų tiekėjų sąrašą, savininkas neketina skųsti sprendimo.

Logistika
2021.09.15
„Amazon“ JAV įdarbins 125.000 žmonių 1

Elektroninės prekybos milžinė „Amazon“, siekianti pasinaudoti sparčiu elektroninės prekybos augimu per...

Vadyba
2021.09.15
Pokyčiai Lenkijos keliuose mažiausiai galvos skausmo suteiks pasirengusiems vežėjams Verslo tribūna 1

Pasibaigus sutarčiai su ankstesnės kelių mokesčių rinkliavos paslaugos „viaToll“ rengėjais, Lenkijos...

Logistika
2021.09.15
Logistikos krizė: kol pabaigos nematyti – reikia prisitaikyti  Premium

Visame pasaulyje esantys įvairiausios produkcijos – nuo baldų iki buitinės technikos ar automobilių –...

Logistika
2021.09.15
„Boeing“ pagerino prognozes dėl komercinių skrydžių rinkos atsigavimo

Visiškai atsigauti po pandemijos išprovokuoto nuosmukio pasaulio komercinės aviacijos rinka turėtų iki 2024...

Logistika
2021.09.14
Kinijos savivaldžių automobilių startuolis pritraukė 300 mln. USD investiciją

„DeepRoute.ai“, Kinijos savivaldžių automobilių technologijų startuolis, pritraukė daugiau nei 300 mln. USD...

Inovacijos
2021.09.14
Vokietijos autopramonė laukia rinkimų: sektoriui kandidatai paišo skirtingą ateitį Premium

Vokietijos automobilių pramonės atstovai šiemet federaliniuose rinkimuose, ko gero, bus aktyvūs – nuo...

Pramonė
2021.09.14
M. Skuodis: per trejus metus elektromobilių įkrovimo prieigų skaičius didės 11 kartų  8

Iki 2024 m. pabaigos viešųjų ir pusiau viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų skaičių planuojama padidinti...

Automobiliai
2021.09.14
Kinijoje Lietuvos verslininkai susiduria su netikėtais barjerais  Premium 13

Į Kiniją skraidžiusios lietuviškos aviacijos bendrovės „Getjet Airlines“ tolimiems nuotoliams pritaikytas...

Logistika
2021.09.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku