Naujas Meilutytės startas – lietuviškoje reklamoje

Publikuota: 2014-07-04
Atnaujinta 2015-05-29 18:28
Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo („Verslo žinios“)
„Verslo žinios“

Olimpinė ir pasaulio čempionė Rūta Meilutytė, auksinė Lietuvos plaukikė, pirmą kartą nusifilmavo lietuviškoje reklamoje. Iki šiol jos veidą matėme tik matydami tarptautinio profesionalios sportinės aprangos prekės ženklo „Arena“ reklamas.

„Labai norėjome, jog Rūta reklamuotų mūsų produktą – natūralų mineralinį vandenį „Akvilė“. Šio prekės ženklo komunikuojamas natūralumas, švarumas tinka plaukikės įvaizdžiui ir atvirkščiai. Dėl galimybių naudoti Rūtos įvaizdį derinomės labai ilgai, daugiau kaip pusę metų“, – kalba Austė Pranckutė,  UAB „Birštono mineraliniai vandenys“ ir Ko (BMV) rinkodaros projektų vadovė.Naujojoje reklamoje skelbiama, jog vartotojai pirkdami šio prekės ženklo vandenį prisideda prie Rūtos Meilutytės labdaros ir paramos fondo veiklos.„Sąmoningai rinkomės rėmimo kelią, o ne tradicinę reklamą. Tokios formos reklama yra naudingesnė ir patrauklesnė tiek ir mums kaip prekės ženklui, tiek ir p. Meilutytei. Tai įtaigiau ir įtikinamiau nei vien matytume plaukikę, viliojančią gerti mūsų vandenį. Pridėtinė vertė mūsų pasirinktu atveju didesnė, juolab, jog prisidedame prie socialinės veiklos – paramos vaikams“, – savo pasirinkimą grindžia p. Pranckutė.Pasak jos, prie sėkmingų derybų prisidėjo ir tai, jog ne vienerius metus „Akvilė“ jau rėmė Lietuvos Plaukimo federaciją.Su plaukike BMV yra pasirašę metinę sutartį. „Po televizinės kampanijos tolimesniuose planuose reklama spaudoje ir kt. Tikimės, jog mūsų bendravimas tęsis ir toliau“, – kalba p. Pranckutė. Finansinių sutarties aspektų ji neatskleidžia.

Pirmas pasiūlymas iš Lietuvos

Saulius Meilutis, plaukikės tėtis, šypsosi išgirdęs rinkodaros specialistų vertinimus, jog Rūta galėtų mūsų šalyje būti vienu brangiausių reklamos veidų.„Tai yra pirmasis pasiūlymas, ir nesulaukus kitų, vargu ar taip galime teigti. Arba gal Lietuvos verslininkai mano, kad Rūtos reklaminis veidas yra neįperkamas“, – juokiasi p. Meilutis.Jis priduria, jog iki šiol Rūta labai sklandžiai jau pusantrų metų bendradarbiauja su tarptautiniu prekės ženklu „Arena“. „Prieš porą mėnesių Rūta pasirašė su sporto agentu „Profesional Sport Group“, tad tikimės sulaukti ir daugiau pasiūlymų reklamuoti užsienio prekių ženklus“, – viliasi p. Meilutis.

Startui – futbolo čempionatas

„Akvilės“ reklaminis klipas su auksine Lietuvos plaukike startavo prieš savaitę ir dabar yra rodomas futbolo čempionato rungtynių pertraukėlių metu.„Reklamos kaina, palyginti su kitu eterio laiku, čia didžiulė, bet pasiekiama auditorija ją atperka“, – neabejoja p. Pranckutė.Po  BMV sparnu: „Vytauto“, „Birutės“ ir Akvilės“ prekės ženklai. Pastarasis šiemet buvo atnaujintas, pakeista jo pakuotė, dizainas (reklamos agentūra „Superior“).Registrų centrui pateikta 2013 m. ataskaita rodo, jog praėję metai „Birštono mineraliniams vandenims“ buvo sėkmingi. Įmonės apyvarta, palyginti su 2012 m. ūgtelėjo 5% iki 23,3 mln. Lt, pelnas atitinkamai – nuo 1,4 mln. iki 2,1 mln. Lt.Didžiausią pardavimų dalį generuoja šiemet 90-metį švenčiantis svarbiausias bendrovės prekės ženklas „Vytautas“.Šis prekės ženklas šiemetiniame „Verslo žinių“ ir tyrimų bendrovės „Nielsen“ organizuotame „Metų prekės ženklo“ konkurse buvo apdovanotas už drąsiausius rinkodaros sprendimus. Kitą pergalę „Vytautas“ iškovojo savo jėgomis – aktyviai palaikomas socialiniuose tinkluose, šis prekių ženklas džiaugiasi ir „Daugiausia internautų simpatijų pelniusio prekės ženklo“ titulu.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
M. Skuodis: leidinių pristatymo kainas reikia didinti, kartu keisti žiniasklaidos rėmimo modelį

Lietuvos paštui pranešus apie planus nuo kitų metų maždaug du-tris kartus didinti leidinių prenumeratos...

Rinkodara
2022.06.23
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
„Google“ Rusijos padalinys pateikė teismui bankroto pareiškimą 1

JAV technologijų milžinės „Google“ antrinė įmonė Rusijoje Maskvoje arbitražo teismui pateikė bankroto...

Inovacijos
2022.06.17
Architektai darbų turi metams į priekį, bet ramybės nėra Premium

Architektų biurai užsakymų gauna tiek, kad nors vežimu vežk, o ir į vežimą ne visada telpa. Vis dėlto...

Statyba ir NT
2022.06.16
Tautinių bendrijų žiniasklaidai stiprinti skirta 500.000 Eur

Lietuvos informacinei erdvei ir tautinių bendrijų žiniasklaidai stiprinti skirta 500.000 Eur, trečiadienį...

Rinkodara
2022.06.15
Į LRT tarybą Seimas siūlo D. Jastramskį, R. Gudauską, L. Matjošaitytę ir J. Pabrėžą

Seimo Kultūros komitetas trečiadienį pritarė keturių naujų LRT tarybos narių kandidatūroms.

Rinkodara
2022.06.15
D. Radzevičius: žiniasklaida nemoka daryti verslo Premium 5

Lietuvos žurnalistų sąjungos pirmininkas Dainius Radzevičius VŽ podkaste negaili kritikos žiniasklaidos...

Rinkodara
2022.06.15
„Disney+“ įžengė į Lietuvą 10

„Walt Disney Company“ priklausantis transliuotojas „Disney+“ pradeda transliacijas Lietuvoje. Standartinė...

Rinkodara
2022.06.14
Nepriklausoma Rusijos televizija „Dožd“ transliuos iš Rygos

Latvijos nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba (NEPLP) pirmadienį nutarė suteikti licenciją...

Rinkodara
2022.06.06
„Bitės“ pelnas dvigubėjo, bet „Mezon“ kol kas nuostolingas Premium

UAB „Bitė Lietuva“ vertina, kad, nepaisant tebesitęsiančios pandemijos, pavyko pasiekti gerų rezultatų –...

Inovacijos
2022.06.03
Planeta Vilnius ieško Ryšių su žiniasklaida specialisto (-ės)! Verslo tribūna

Jei puikiai supranti žiniasklaidos pasaulį, žinai, kodėl žurnalistams svarbu atsakymus gauti greitai ir...

Rinkodara
2022.06.02
„Delfi“ perka Lietuvos naujienų agentūrą „Elta“

UAB „Delfi“, kurios 100% akcijų priklauso estų žiniasklaidos bendrovei „Ekspress Grupp“, perka naujienų...

Rinkodara
2022.05.31
Rusai prarado prieigą prie „Netflix“

„Netflix“ abonentai Rusijoje prarado prieigą prie srautinės televizijos, Vakarų bendrovei pasitraukus iš...

Verslo aplinka
2022.05.30
Geriausios reputacijos influenceriai „YouTube“ tinkle Premium 4

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „YouTube“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.29
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
Teismas neleido stabdyti prieigos prie „Russia Today“ portalų

Teismas gegužę neleido Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybai stabdyti prieigos prie Rusijos valstybinės...

Rinkodara
2022.05.23
„YouTube“ ištrynė daugiau kaip 70.000 Kremliaus pasakojimų apie karą 6

„YouTube“ pašalino daugiau kaip 70.000 vaizdo įrašų ir 9.000 kanalų, susijusių su Rusijos karu Ukrainoje, nes...

Inovacijos
2022.05.22
Ministerija: didžiųjų pasaulio įmonių apmokestinimo naudos Lietuva sulauktų 2025-aisias

Lietuva palaiko globalaus pelno mokesčio tarptautinėms kompanijoms iniciatyvą įvedant jį nuo 2024-ųjų, o jo...

Finansai
2022.05.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku