Naujas Meilutytės startas – lietuviškoje reklamoje

Olimpinė ir pasaulio čempionė Rūta Meilutytė, auksinė Lietuvos plaukikė, pirmą kartą nusifilmavo lietuviškoje reklamoje. Iki šiol jos veidą matėme tik matydami tarptautinio profesionalios sportinės aprangos prekės ženklo Arena reklamas.
Labai norėjome, jog Rūta reklamuotų mūsų produktą natūralų mineralinį vandenį Akvilė. Šio prekės ženklo komunikuojamas natūralumas, švarumas tinka plaukikės įvaizdžiui ir atvirkščiai. Dėl galimybių naudoti Rūtos įvaizdį derinomės labai ilgai, daugiau kaip pusę metų, kalba Austė Pranckutė, UAB Birštono mineraliniai vandenys ir Ko (BMV) rinkodaros projektų vadovė.Naujojoje reklamoje skelbiama, jog vartotojai pirkdami šio prekės ženklo vandenį prisideda prie Rūtos Meilutytės labdaros ir paramos fondo veiklos.Sąmoningai rinkomės rėmimo kelią, o ne tradicinę reklamą. Tokios formos reklama yra naudingesnė ir patrauklesnė tiek ir mums kaip prekės ženklui, tiek ir p. Meilutytei. Tai įtaigiau ir įtikinamiau nei vien matytume plaukikę, viliojančią gerti mūsų vandenį. Pridėtinė vertė mūsų pasirinktu atveju didesnė, juolab, jog prisidedame prie socialinės veiklos paramos vaikams, savo pasirinkimą grindžia p. Pranckutė.Pasak jos, prie sėkmingų derybų prisidėjo ir tai, jog ne vienerius metus Akvilė jau rėmė Lietuvos Plaukimo federaciją.Su plaukike BMV yra pasirašę metinę sutartį. Po televizinės kampanijos tolimesniuose planuose reklama spaudoje ir kt. Tikimės, jog mūsų bendravimas tęsis ir toliau, kalba p. Pranckutė. Finansinių sutarties aspektų ji neatskleidžia.
Pirmas pasiūlymas iš Lietuvos
Saulius Meilutis, plaukikės tėtis, šypsosi išgirdęs rinkodaros specialistų vertinimus, jog Rūta galėtų mūsų šalyje būti vienu brangiausių reklamos veidų.Tai yra pirmasis pasiūlymas, ir nesulaukus kitų, vargu ar taip galime teigti. Arba gal Lietuvos verslininkai mano, kad Rūtos reklaminis veidas yra neįperkamas, juokiasi p. Meilutis.Jis priduria, jog iki šiol Rūta labai sklandžiai jau pusantrų metų bendradarbiauja su tarptautiniu prekės ženklu Arena. Prieš porą mėnesių Rūta pasirašė su sporto agentu Profesional Sport Group, tad tikimės sulaukti ir daugiau pasiūlymų reklamuoti užsienio prekių ženklus, viliasi p. Meilutis.
Startui futbolo čempionatas
Akvilės reklaminis klipas su auksine Lietuvos plaukike startavo prieš savaitę ir dabar yra rodomas futbolo čempionato rungtynių pertraukėlių metu.Reklamos kaina, palyginti su kitu eterio laiku, čia didžiulė, bet pasiekiama auditorija ją atperka, neabejoja p. Pranckutė.Po BMV sparnu: Vytauto, Birutės ir Akvilės prekės ženklai. Pastarasis šiemet buvo atnaujintas, pakeista jo pakuotė, dizainas (reklamos agentūra Superior).Registrų centrui pateikta 2013 m. ataskaita rodo, jog praėję metai Birštono mineraliniams vandenims buvo sėkmingi. Įmonės apyvarta, palyginti su 2012 m. ūgtelėjo 5% iki 23,3 mln. Lt, pelnas atitinkamai nuo 1,4 mln. iki 2,1 mln. Lt.Didžiausią pardavimų dalį generuoja šiemet 90-metį švenčiantis svarbiausias bendrovės prekės ženklas Vytautas.Šis prekės ženklas šiemetiniame Verslo žinių ir tyrimų bendrovės Nielsen organizuotame Metų prekės ženklo konkurse buvo apdovanotas už drąsiausius rinkodaros sprendimus. Kitą pergalę Vytautas iškovojo savo jėgomis aktyviai palaikomas socialiniuose tinkluose, šis prekių ženklas džiaugiasi ir Daugiausia internautų simpatijų pelniusio prekės ženklo titulu.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti