Pasaulio finansų žiniasklaida pasikinkė žodį „burbulas“

Pasaulio žiniasklaida sprangsta nuo žodžio "burbulas" kartojimo temose, kuriose kalbama apie finansų rinkas, teigia specialistai.
Lawrence McDonaldas, žinomas finansų rinkų komentatorius ir JAV banko "Morgan Stanley" padalinio "Convertbond.com" bendrasavininkas, suskaičiavo, kad, jei išsilaikys dabartiniai tempai, žodis "burbulas" pasaulio finansų žiniasklaidoje iki metų pabaigos bus paminėtas 7.900 kartų.Palyginimui, 2007 m., prieš ankstesnę finansų krizę, žodis "burbulas" žiniasklaidoje buvo pavartotas 6.850 kartų. O 1999 m., prieš vadinamojo technologijų burbulo sprogimą, šis žodis buvo pavartotas 6.800 kartų.Evanas Lucasas, IG strategas, CNBC teigia, kad vien kalbos apie rinkoje susiformavusi kainų burbulą gali sukelti akcijų griūtį."Vis daugiau ir daugiau laikraščių koncentruojasi į temas, kuriose minimi žodžiai ar frazės "burbulas", "pervertinta", "būtinas perkrovimas", "kainos premija" ir t.t. Tai gali sukelti sniego gniūžtės efektą, mat meškų (besitikinčių akcijų kainų kritimo red.past.) poziciją užėmę šių straipsnių herojai patys laukia kainų kritimo ir savo klientams pataria daryti tą patį. Galų gale rinkos buliai (besitikintys rinkų kilimo red.past.) gali pavargti ir užleisti kelią meškoms", komentuoja p. Lucasas.Plačiau apie finansų rinkose galimai susiformavusį kainų burbulą ir skeptiškai nuteikusių analitikų pranašystes skaitykite trečiadienį "Verslo žiniose".
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti