„Facebook“ rezultatai pranoko lūkesčius

Socialinio tinklo pajamos antrą šių metų ketvirtį siekė 2,91 mlrd. USD ir buvo 61% didesnės nei tuo pačiu periodu 2013 m. (buvo 1,81 mlrd. USD). Reklamos pajamos išaugo 67% iki 2,68 mlrd. USD. Be to, mobilioji Facebook versija generuoja jau net 62% visų reklamos pajamų. Šie rezultatai pranoko ekspertų lūkesčius, rašo theguardian.com.
Antrasis metų ketvirtis buvo ypatingai palankus. Mūsų bendruomenė ir toliau sėkmingai auga. Ir mes matome tolimesnių veiklos perspektyvų, skelbdamas rezultatus teigė Markas Zuckerbergas, Facebook įkūrėjas ir generalinis direktorius.Facebook pajamos antrojo ketvirčio pabaigoje siekė 2,91 mlrd. USD, ir buvo 61% nei atitinkamai prieš metus. Socialinio tinklo grynasis pelnas birželio 30 d. siekė 791 mln. USD ir buvo 138% didesnis nei ankstesniais metais.Facebook aktyvių vartotojų skaičius per mėnesį pasiekė 1,32 mlrd. ir buvo 14% didesnis nei prieš metus. Aktyvių kasdienių vartotojų Facebook skaičiuoja 829 mln., maždaug 19% daugiau nei prieš metus. Tuo tarpu mobiliųjų Facebook vartotojų skaičius jau perkopė 1,07 mlrd.Vartotojai JAV per parą skiria 9 val. skaitmeninei žiniasklaidai, ir tik mažiau nei valandą Facebook, tad tikrai turime, kur augti, teigia korporacijos analitikai.Reklamos pajamos išaugo 67% iki 2,68 mlrd. USD, palyginti su antruoju ketvirčiu 2013 m. Mobilioji reklama generuoja 62% visų reklamos pajamų, tai 41% daugiau nei per tą patį ketvirtį pernai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti