TOP 10 virusinių klipų: ne futbolo himnas, o Shakira užbūrė pasaulį

Publikuota: 2014-07-11
Atnaujinta 2015-05-29 17:15
svg svg
Nuotrauka: Adam Berry („Bloomberg“)
„Verslo žinios“

Vaizdo klipų rinkodaros technologijų „Unruly Media“ skelbia TOP dešimtuką 2014 m. reklaminių klipų, kuriais vartotojai dažniausiai dalijosi. Pirmojoje pozicijoje karaliauja Pasaulio futbolo čempionatui dainininkės Shakiros kartu su „Activia“ šiai pasaulinei futbolo šventei skirta daina „La La La“. TOP 10 net 4 keturi virusiniai reklaminiai klipai, startavę per Pasaulio futbolo čempionatą Brazilijoje.

Shakiros klipu dalinosi net 4,5 mln. pasaulio gyventojų („Youtube“ peržiūrų skaičius jau viršija 210 mln.). Tad šis virusinis klipas peržiūromis, dalijimusi ir populiarumu nuginklavo oficialųjį čempionato himną, kurį sukūrė reperis Pitbull – „We are one“, ir kartais dar vadinamas neoficialiuoju čempionato himnu.„Unruly Media“ skelbiame TOP dešimtuke iš keturių per futbolo čempionatą startavusių reklaminių klipų, du priklauso „Nike“. Įdomu, jog pastaroji net nėra čempionato rėmėja, tačiau „Nike“ ir „Adidas“ (oficiali čempionato rėmėja) reklamų kova baigėsi „Nike“ naudai.„Abu sporto gigantai naudojo būrius futbolo žvaigždžių, abu negailėjo apvalių sumų, tačiau „Nike“ laimėjo dėl to, nes viską darė su humoru“, – vertina Jonas Valatkevičius, reklamos agentūros „DDB Vilnius“ kūrybos direktorius.Tiesa, futbolo aikštėje šių sporto aprangos milžinių „Nike“ ir „Adidas“ neakivaizdžią dvikovą pasaulio futbolo čempionate laimėjo „Adidas“. Šiai vokiečių bendrovei išankstinę pergalę užtikrino „Adidas“ aprangą vilkintys Argentinos futbolininkai, pusfinalyje palaužę Olandijos futbolininkus su „Nike“.


Tad dėl pasaulio pirmenybių aukso sekmadienį grumsis dvi „Adidas“ partnerės – Argentina ir Vokietija, o „Nike“ produkcija matysis tik kovoje dėl trečiosios vietos šeštadienį, kai susitiks Brazilijos ir Olandijos komandos.

Pasaulio futbolo čempionatas - svaresnis

Be to, kaip pažymi „Unruly Media“ tik ką paskelbtame TOP dešimtuke yra net keturi per futbolo čempionatui startavę klipai, tuo tarpu iš vasarį JAV karaliaujančios brangiausios pasaulio reklamos fiestos – amerikietiškojo futbolo finalo „Super Bowl“ tik vienas – jausmingas ir švelnus „Budweiser: Pupy Love“ klipas. Juo dalinosi 1,9 mln. žmonių visame pasaulyje.Žinoma, šis skelbiamas TOP 10 nėra pats tiksliausias vieno ir kito renginio palyginimo matas, tad „Unruly Media“ įvertino peržiūrų ir pasidalijimų skaičių imdamas po TOP 40 Pasaulio futbolo čempionato ir  „Super Bowl“ reklamų.Skirtumas akivaizdus: Pasaulio futbolo čempionato reklamomis vidutiniškai pasidalinta 320.000 kartų kiekviena, tuo tarpu „Super Bowl“ reklamomis – tik 126.000. Pasaulio futbolo čempionato reklamos buvo peržiūrėtos per 665 mln. kartų, „Super Bowl“ – 256 mln. kartų.TOP dešimtuką 2014 m. reklaminių klipų, kuriais vartotojai dažniausiai dalijosi, rasite čia.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Maxima LT“ nebėra vienintelė pelningiausia tarp TOP 5 lyderių Premium

Didžiausią Lietuvoje mažmeninės prekybos maisto produktais tinklą valdanti „Maxima LT“ visuomet pasižymėjo ne...

Prekyba
2022.08.18
D. Dundulis: kiekviena krizė kaip reikiant išjudina smegenis, o šiuo metu ir yra krizė Premium 4

Dainiaus Dundulio, „Norfos“ įmonių grupės pagrindinio akcininko, vertinimu, visos tinklo parduotuvės,...

Prekyba
2022.08.18
C. Eastwoodo advokatai dėl žalos atlyginimo kreipėsi į „Mediatono“ likvidatorių Premium

Klaipėdos apygardos teisme tęsiasi aktoriaus Clinto Eastwoodo atstovų ir UAB „Mediatono“ likvidatorių...

Rinkodara
2022.08.17
IKEA likviduoja antrinę įmonę Rusijoje

Švedijos baldų milžinė IKEA nusprendė likviduoti savo antrinę įmonę Rusijoje „Ikea Dom“, kuriai priklauso...

Prekyba
2022.08.17
Siekdama valdžios dėmesio „Norfa“ valandai išjungs šviesas 37

Trečiadienį 18.00 val. visose šalies „Norfose“ valandai bus stipriai sumažintas apšvietimas, prekybos salėse...

Prekyba
2022.08.17
Į eterį grįžta žurnalistas Edmundas Jakilaitis 19

Didžiausia TV3 sezono naujiena – laida „Dėmesio centre su Edmundu Jakilaičiu“, į žurnalistiką po dviejų metų...

Rinkodara
2022.08.16
„Baltika“ rado investuotoją prekės ženklui „Ivo Nikkolo“ 2

Drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, kurios pardavimo pajamos 2021 m. sudarė 2,303 mln. Eur ir,...

Prekyba
2022.08.16
Pakeisti nepopuliarią technologiją: interneto slapukų galas Premium 1

Slapukai (angl. cookies) yra nedidelis teksto blokas, kurią svetainė siunčia į lankytojo naršyklę ir išsaugo...

Inovacijos
2022.08.15
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles Premium

Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba,...

Rinkodara
2022.08.13
„Stiprūs kartu“ kviečia padėti sunkumų Lietuvoje patiriančioms ukrainiečių šeimoms 1

Iniciatyva „Stiprūs kartu“ kviečia gyventojus remti sunkumų Lietuvoje patiriančias nuo karo pabėgusias...

Verslo aplinka
2022.08.12
Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių...

Rinkodara
2022.08.12
Didmenininkė „Norameda“ viršijo augimo prognozę, bet pelnas sumažėjo Premium

Didžia dalimi lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“, daugiausia užsiimanti didmenine vaistų...

Prekyba
2022.08.12
„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje auga, bet „Aprangos“ neaplenkė Premium

Tarptautinių elektroninės prekybos įmonių „About You“, „Zalando“, „eavalyne.lt“ valdančios „Modivo“, drąsiai...

Prekyba
2022.08.11
Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį...

Rinkodara
2022.08.10
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė...

Prekyba
2022.08.09
Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su...

Prekyba
2022.08.09
Grūdų supirkimo kainos liepos pabaigoje mažėjo

Lietuvos grūdų supirkimo įmonėse liepos 25–31 dienomis kviečiai buvo superkami vidutiniškai po 316,8 Eur už...

Prekyba
2022.08.08
A. Dulkio atstovu spaudai tapo T. Bagdonas

Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio atstovo žiniasklaidai pareigas nuo pirmadienio pradeda eiti...

Vadyba
2022.08.08
TOP 50 didžiausių mokesčių mokėtojų prekyboje: vartojimas pradeda šlubuoti Premium 1

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos mažmeninės prekybos įmonės į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sąskaitą...

Prekyba
2022.08.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku