Atmintinė vengiantiems rizikos

Versle prekių ir paslaugų tiekėjus tenka rinktis dažnai: reikia nuspręsti, koks bus įmonės ryšio operatorius, aptarnaujantis bankas ar mobili užduočių valdymo sistema. Dažniausiai verslininkų žvilgsnis krypsta į tiekėjo siūlomą kainą, vis dėlto tai turėtų būti paskutinis lygintinas kriterijus. Svarbiau įsigilinti į tiekėjo darbo patirtį ir veiklos patikimumą.
Atkreipkite dėmesį, kiek laiko įmonė dirba. Statistiškai po pirmų egzistavimo metų žlunga apie 40% verslų, o per pirmuosius penkerius net 80% likusiųjų. Pasirinkdami įmonę, kuri veikia ar siūlo paslaugą mažiau nei metus, rizikuojate, kad ji ar siūlomas produktas dings ir prarasite investuotus pinigus bei laiką.
Gamintojas ar platintojas?
Išsiaiškinkite, ar tiekėjo įmonė yra gamintoja, ar platintoja. Geriausia pirkti tiesiogiai iš gamintojų. Tiesiogiai bendraujant su gamintojais, lengviau susitarti ir atlikti norimus pakeitimus, pvz., patobulinti programos kodą.Pakeitimus gamintojai gali atlikti greičiau ir pigiau nei platintojai, tad lengviau gausite norimą rezultatą.
Perkant produktą iš platintojų, pasiekti pageidaujamų pokyčių yra sunkiau. Kilus nesklandumams, atstovai turi atskirai tartis su gamintoju. Tai atima daugiau laiko nei bendraujant tiesiogiai, be to, gali suveikti elementarus sugedusio telefono principas ir gausite ne tai, ko norėjote.
Išsiaiškinkite, koks pagrindinis potencialaus tiekėjo pajamų šaltinis. Būdų yra du. Arba tiekėjo verslas paremtas klientą dominančios paslaugos teikimu, arba ne. Pasirinkite įmonę, kurios svarbiausias pajamų šaltinis yra jus dominanti paslauga. Šiuo atveju kompanija suinteresuota gaminti geriausią įmanomą produktą. Kita vertus, jei kompanijos pagrindinės pajamos nėra susijusios su paslauga, kurią perkate, labai rizikuojate. Jums siūloma paslauga gali būti tik eksperimentinis projektas. Jam nepasiteisinus, jis gali būti nutrauktas. Tad nesėdėkite ant šakų, kurios gali būti nupjautos, skaudžiai krisite.
Klientų patirtis
Sužinokite, kada pirmąkart buvo parduota paslauga, kurią ketinate įsigyti. Žinodami konkrečią datą suprasite, nuo kada įmonė vykdė realius darbus, o ne egzistuoja ant popieriaus. Gaukite pirmojo kliento kontaktus ir paskambinkite jam. Pasidomėkite apie produkto diegimo procesus, sunkumus, kurių teko patirti. Kaip jos buvo pašalintos? Tai leis susidaryti vaizdą apie įmonės vykdomus darbus ir elgesį su klientais.Pasidomėkite ir naujausio kliento patirtimi. Sužinokite kriterijus, pagal kuriuos jis pasirinko įmonę, jo atsiliepimus. Be to, turėdami pirmojo ir paskutinio kliento istorijas galėsite įvertinti įmonės evoliuciją, jos gebėjimą susidoroti su kylančiomis problemomis, prisitaikymą prie naujovių ir individualių kliento poreikių.Pagrindiniai kriterijai, renkantis geriausią tiekėją, turėtų būti šie: įmonės amžius, ar tiekėjas yra gamintojas, ar platintojas, svarbiausias tiekėjo pajamų šaltinis ir buvusių bei esamų klientų patirtis. Tik įvertinę šiuos aspektus galėsite atsižvelgti į siūlomą kainą ir pasirinkti geriausią variantą.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti