Ar prisimename prekių ženklų reklaminius šūkius

Kasmet prekių ženklai pasaulyje išleidžia milijonus USD savo reklaminių šūkių kūrimui ir palaikymui. Bet ar vartotojai juos prisimena?
Ar vartotojai tikslingai susieja šūkį su atitinkamu prekės ženklu ir išgirdę vien šūkį identifikuoja, kam jis jis priklauso, išlieka amžinas ir opus klausimas įmonių rinkodaros skyriams, rašo adweek.com.Galite peržiūrėti smagų video klipą, kur Niujorke, Times Square aikštėje vartotojai, spėlioja prekių ženklų šūkius.Video galite peržiūrėti paspaudę ČIA.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti