Kaip X galėtų sudominti Y ir Z kartas

Dažnai produktus ir paslaugas kuria senesnioji, arba rinkodaros ir komunikacijos specialistų vadinamoji X karta, o dauguma vartotojų, ypač atskiruose sektoriuose, jaunesniosios kartos. Jei norime prisijaukinti jaunąją kartą, turime ieškoti kitų būdų. Jei kalbėsime taip, kaip esame įpratę, jie mūsų neišgirs.
Visi sutinkame, kad gyvename permainų laikotarpiu, kalbame apie drastiškus pokyčius, kuriuos lėmė informacinių technologijų sklaida. Juolab kad Lietuvoje ta praraja tarp senosios ir jaunosios kartos dar ryškesnė, nes ne vieno iš mūsų tėvai dar prikl ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti