Futbolo čempionate susirungė ir sporto aprangos milžinės

Rytoj Brazilijoje prasidėsiantis Pasaulio futbolo čempionatas kaitins aistras ne tik stadione ir prie ekranų, bet ir kompanijų, remiančių išskirtinės reikšmės renginį, valdybų kambariuose. Vienos rimčiausių rinkodaros rungtynių vyks tarp sporto aprangos milžinių Nike ir Adidas. O Puma tikisi pralaukti didžiausių aistrų etapą ir nusigriebti grietinėlę vėliau.
Nike (JAV) ir Adidas (Vokietija), aprengusios daugiausia čempionato dalyvių, renginio metu planuoja ir didžiausias reklamos kampanijas. Vokietijos Puma apsisprendė kitaip: savo Forever Faster (Amžinai greitesnis) kampaniją gamintoja atidėjo naujųjų mokslo metų išvakarėms, rugpjūčiui ir rugsėjui, kai moksleiviai, iki soties prisižiūrėję rungtynių, pradės kvaršinti tėvams galvas dėl naujų sportbačių ar aprangos. Forever Faster žinią pirkėjams neš tokios garsenybės kaip italas futbolininkas Mario Balotelli ir bėgikas Usainas Boltas.Pasaulio čempionatas labai, labai perpildytas, kalbant apie informacijos sklaidą, nuo kredito kortelių bendrovių, automobilių gamintojų iki Dievas žino ko. Automobilių ir kortelių kompanijų kišenės gilesnės nei mūsų, savo pasirinkimą aiškina Bjornas Guldenas, Pumos vykdomasis vadovas, buvęs Vokietijos nacionalinės futbolo lygos žaidėjas. Nuo praėjusių metų, kai pradėjo vadovauti bendrovei, jis siekia ją sugrąžinti į pardavimų ir pelno augimo kelią.Tikriausiai tai turi pagrindo, Pumos pasirinkimą komentuoja Julianas Easthopeas, Barclays Capital analitikas Londone. Čempionatas užkimštas. Nors ji (Puma VŽ) remia nemažai komandų, geriausios komandos atiteko ne jai.
Dvikova
Nike ir Adidas savo dvikovos neatidėlioja. Tai Pasaulio čempionatas. Padaryk tai arba mirk. Laimėk arba važiuok namo, portalas news.au.com cituoja Peterį Hongą, Adidas prekybos vadybininką. Adidas patirtis, susijusi su futbolo rėmimu ir iš to uždirbamomis pajamomis, siekia 66 metus. Būtent Adidas sugalvojo mokėti atletams už tai, kad jie avėtų kompanijos sportbačiais, komandoms kad dėvėtų jos sukurtą aprangą ir futbolo lygoms, kad varžybose būtų naudojamas Adidas kamuolys.Nike į futbolo pasaulį įsiveržė tik 1994 m., tačiau bendrovės pajamos iš šio sektoriaus pernai pasiekė 1,9 mlrd. USD. Nike šiuo metu yra didžiausia sportinės aprangos gamintoja pasaulyje, pasiekianti 25 mlrd. USD pardavimus per metus ir užimanti 17% rinkos.Adidas tikslių pajamų, gaunamų iš futbolo, neįvardija, bet, analitikų vertinimu, jos gali siekti 2,4 mlrd. USD per metus. Bendras metinių Adidas pardavimų rodiklis siekia 20 mlrd. USD, kompanijai tenka 12% rinkos. Turint galvoje, kad Adidas pastaraisiais metais prarado pranašumą kitose sporto srityse, išsilaikyti aukščiausioje futbolo lygoje kompanijai bemaž gyvybės ar mirties klausimas.Jos varžovė Nike šiemet remia čempionato šeimininkus ir favoritus brazilus, be to, vienas Nike veidų populiariausias pasaulyje, tyrimų bendrovės Repucom duomenimis, futbolininkas portugalas Cristiano Ronaldo. Adidas atiteko antras pagal populiarumą argentinietis Lionelis Messi.Futbolas yra mūsų kompanijos DNR. Norime aiškiai parodyti, kad esame futbolo Nr. 1, kartoja Herbertas Heineris, Adidas vykdomasis vadovas.Jam teks atlaikyti aršų Nike pasipriešinimą. Jau vien tai, kad Nike remia šeimininkų komandą, suteikia didžiulį konkurencinį pranašumą, Reuters cituoja Magdaleną Kondej, Euromonitor analitikę.Straipsnis publikuotas dienraštyje Verslo žinios.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti