Vien išskirtinumas prekės ženklo negelbėja

Prekių ženklai skęsta didžiulėse parduotuvių lentynose, tačiau neretai vienintelis vartotojui reikšmingas aspektas renkantis vieną ar kitą produktą šiandien yra kaina. Vienintelis būdas ištrūkti iš to užburto rato stiprinti savo prekės ženklą.
Šiandieninė realybė daugelis prekių ženklų yra labai panašūs į konkurentų produktus, gamintojų pelno marža yra labai menka, o vienintelis vartotojui reikšmingas aspektas renkantis vieną ar kitą pirkinį kaina. Ir daugybė įmonių šiandien taip gyve ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti