Restruktūrizuojama „Dvarčionių keramika“ pasiūlė išsigelbėjimo planą

Reorganizuojama plytelių gamintoja Dvarčionių keramika žada ir toliau vykdyti savo pagrindinę veiklą, tačiau ketina ją optimizuoti. Bendrovė trečiadienį paskelbė savo restruktūrizavimo plano projektą.
Teigiama, kad nekilnojamojo turto rinka atsigauna, nors situacija statybų sektoriuje išlieka įtempta. Šiuo metu pardavimų apimtys Lietuvoje sudaro 48%. Pasak bendrovės, optimistiškai nuteikia tai, kad veiklos sritis yra tarp perspektyviausių pasaulyje.Projekte teigiama, kad įmonei koją kiša sustiprėjusi Lenkijos ir Pietų Europos bendrovių veikla Lietuvoje. Visgi įmonė tikisi iki 2016 m. išlaikyti ketvirtadalį rinkos dalies Lietuvoje.Visą restruktūrizavimo projektą galite rasti ČIA.Įmonės produkcija taip pat parduodama Belgijoje, Danijoje, Švedijoje, Suomijoje, Norvegijoje, Čekijoje, Slovakijoje, Rusijoje, Baltarusijoje. Toliau planuoja plėstis Skandinavijoje ir Čekijoje.VŽ primena, kad bendrovės 2014 m. I ketv. pardavimo pajamos siekė 1,1 mln. Lt ir buvo 4,6 karto mažesnės nei pernai šiuo laiku, kai siekė 5,3 mln. Lt. Bendrovės nuostolis prieš mokesčius siekė 1,8 mln. Lt, pernai jis buvo 2,6 mln. Lt. Pagrindinė Dvarčionių keramikos pajamų mažėjimo priežastis įmonė nevykdė gamybos.
Uždarys parduotuvę
Pasak bendrovės, siekiant atsisakyti nuostolingos veiklos bendrovė jau yra sumažinusi nepaklausių plytelių gamybą ir padidinusi turinčių paklausą ir didesnę pardavimo kainą plytelių gamybą. Dar iki restruktūrizavimo bylos atleido nemažai darbuotojų ir peržiūrėjo jų atlyginimus.Optimizuodama veiklą, Dvarčionių keramika planuoja uždaryti Kauno mažmeninio tinklo parduotuvę, veikiančią jai priklausančiose patalpose. Pačias patalpas bus siekiama parduoti, siekiant sumažinti skolas kreditoriams, o dalį lėšų skirti paskolų grąžinimui. Įmonė turi septynių parduotuvių mažmeninį prekybos tinklą.Teigiama, kad sumažinus mažmeninį prekybos tinklą įmonės gaminamos produkcijos realizacija stipriai nenukentėtų, nes prekyba būtų vykdoma per didmenininkus. Skaičiuojama, kad jau šiemet 20% pajamų bus gauta iš perparduodamų produktų, t.y. neglazūruotų akmens masės plytelių ir dekoruotų elementų, pardavimų.Bendrovė tikisi, kad pelningą veiklą užtikrins ir pardavimų plėtra į Rusiją ir Ukrainą. Per 2014-2015 m. pardavimų apimtis Rytų Europos rinkose planuojama išauginti ne mažiau nei 40%.Vykdant restruktūrizacijos planą, ketinama panaikinti ir bendrovės remontinį padalinį, kurio išlaikymo sąnaudos pernai sudarė 532.000 Lt. Patalpas ir jose esančią įrangą planuojama išnuomoti.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Vadyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti