Tyrelių užsienio vaikams patieks kitąmet

Lietuviško maistelio kūdikiams Marmaluzi gamintoja UAB Kaniu ne vienus metus beldžiasi į užsienio rinkas ir bando pradėti eksportą. Padarytas įdirbis jau leidžia optimistiškai planuoti, kad kitąmet bendrovė eksportuos beveik antra tiek, kiek parduoda Lietuvoje.
Neseniai grįžome iš parodos Kinijoje, vėl vyksime į parodą kitame Kinijos regione. Buvome parodoje Dubajuje, užmezgėme kontaktų su Omanu, tolimas rinkas, į kurias beldžiasi bendrovė, vardija Gintaras Didžiokas, UAB Kaniu direktorius.Konsultacijos ir derybos, pasak jo, vyksta ir su daugiau Rytų rinkų. Į kai kurias jau išvežta ir bandomosios produkcijos siuntų. Taip pat gamintoja bando gauti reikiamus sertifikatus eksportuoti į Rusiją.Prisistatome prekiaujantieji sveikais, ekologiškais, Europoje pagamintais produktais. Panaudojame ir Europos gamintojų patikimumą, ir Lietuvos, kaip švarios, žemės ūkio produkciją gaminančios šalies, įvaizdį. Šie argumentai, panašu, veikia, susidomėjimas yra, produkcijos patrauklumą Rytuose mato p. Didžiokas. Bendrovė nepaleidžia ir Vakarų Europos rinkos žvalgosi į Vokietiją, Daniją, jau kelerius metus bando patekti į Jungtinę Karalystę.Šiuo metu į užsienį išvežama menka dalis Kaniu produkcijos, šiek tiek jos iškeliauja tik į Estiją, Latviją. Prieš dvejus metus bendrovė buvo rimtai užsibrėžusi pasiekti Ukrainos rinką, gavo reikiamus sertifikatus eksportuoti ir rado platintojų, tačiau po Krymo įvykių susiklosčiusi politinė padėtis šalyje įšaldė planus.
Numatė augti
Planuojama, kad pirmos rimtos Marmaluzi maistelio siuntos į kai kurias šalis bus išsiųstos dar šiemet, o 2015 m. pardavimai užsienio vartotojams jau pastebimai ūgtels.Lietuvos rinkoje liks maža pagamintos produkcijos dalis, eksportas užims mažiausiai 80% pardavimų, tokį planą 2015 m. numatė p. Didžiokas.Gamintoja tikisi dar augti ir vietos rinkoje, per kelerius metus čia 23 kartus padidinti pardavimą. Pastaraisiais metais vaikiško maistelio indeliais pardavimas Lietuvoje pastebimai traukėsi (iki beveik 20% per metus). Artūras Urbonavičius, Nielsen prekybos analitikos vadovas Rytų Europai, anksčiau VŽ komentavo, kad tai gali būti susiję su recesijos sukeltu vartojimo pokyčiu: dalis mamų tiesiog pradėjo ruošti maistelį namuose.Šiemet, Nielsen duomenimis, rinkos kritimas kiek sumažėjo. Per metus (kovą) maisto indeliuose pardavimas kiekiu traukėsi 2%, o pagal vertę ūgtelėjo 2,8%.Lietuvoje Kaniu tenka stoti į vieną lentyną su didžiaisiais maisto kūdikiams gamintojais, kaip Hipp ar Semper.Didieji turi didelį reklaminį biudžetą, mes bandome rinktis kiek kitą būdą, parodyti, kad mūsų produktas kitoks, kaip namuose paruoštas, sako p. Didžiokas.Lietuvoje bendrovė taip pat negali pasiūlyti tokių žemų kainų, kaip kai kurie importuojami gaminiai, tačiau kokybiško maisto ieškančių pirkėjų esą pavyksta rasti daugiau, tad auga ir pardavimai. Vadovas skaičiuoja, kad dabar Kaniu produktai Lietuvoje užima apie 45% rinkos savo segmente, per artimiausius metus tikimasi šią dalį padidinti iki 10%.xxx60.000 - maždaug tiek indelių maisto ir tyrių kūdikiams per mėnesį vidutiniškai pagamina Kaniu (bendrovės duomenys).Straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti