Užsakymai skatina investuoti

Užsienio klientų užsakymai paskatino lanksčių pakuočių ir etikečių gamybos UAB Aurika įsigyti naują spaudos mašiną. Bendrovė taip pat planuoja netrukus pasigaminti dalį gamybai reikalingų žaliavų.
Bendrovės pajamas pernai labiausiai padidino užsakovai iš Vokietijos ir Švedijos.Pardavimai Vokietijos užsakovams sudaro ketvirtadalį visų eksporto pajamų ir 12% visų mūsų pajamų, pažymi Lina Kvietkauskaitė, įmonės pardavimo vadovė.Esami Aurikos partneriai Vokietijoje pernai Kauno spaustuvei pateikė daugiau ir stambesnių užsakymų, o prieš keletą metų pradėtas eksportas į Švediją pernai subrandino vaisius šiuo metu vis daugiau etikečių ir pakuočių gamybos užsakymų pateikia ne tik mažesnės, bet ir stambesnės šios šalies kompanijos. Dabar dėmesį esame nukreipę į Šiaurės šalis, siekiame jose įsitvirtinti, pabrėžia p. Kvietkauskaitė. Aurika šiuo metu eksportuoja 56% produkcijos.Anot Arūno Akstino, Aurikos direktoriaus ir akcininko, didėjant eksporto užsakymų ir kai kurių kitų stambiųjų pakuočių užsakovų reikalavimų reikėjo naujos spaudos mašinos.Nauja spaudos mašina Aurikos lanksčios pakuotės gamykloje bus sumontuota lapkritį. Tai didžiausia 10 mln. Lt įmonės investicija šiemet. Darbui su nauja įranga bus sukurta 20 naujų darbo vietų.
Pati gamins žaliavas
Kauno pakuočių gamintoja imasi dar vieno projekto planuoja pradėti gaminti kai kurias žaliavas, kurias šiuo metu perka iš Europos gamintojų. Aurikos planuose polietileno su barjerinėmis savybėms (nepraleidžiančio deguonies, riebalų, skysčių) gamyba. Į žaliavų gamybą įmonė numačiusi 15 mln. Lt investicijas. Nauja įranga bus pradėta montuoti 2015 m. Polietilenas bus gaminamas įmonei priklausančiuose gamybos pastatuose. Atliekame projekto skaičiavimus, reikia pritaikyti patalpas, kad jos atitiktų higienos ir technologijos reikalavimus. Taip pat renkamės įrangą, vardija p. Akstinas.Kiek sumažėtų įmonės sąnaudos, pradėjus patiems gaminti vieną iš žaliavų, p. Akstinas kol kas nedetalizuoja. Anot jo, Lietuvos etikečių rinkoje pernai išliko tos pačios tendencijos, kaip ir užpernai, Lietuvos maisto pramonės įmonės etiketes ir lanksčias pakuotes užsako pagaminti dažniau, bet mažesnėmis partijomis. Taip šalies įmonės derinasi prie rinkos poreikių, pirkėjams vis dažniau pristatydamos naujų gaminių, aktyviau atnaujindamos pakuotes.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti