Prasideda kova dėl internetinės kvepalų rinkos

Grupinių pirkimų portalas beta.lt mėgins iš didžiausios šalies internetinės parduotuvės pigu.lt atimti kvepalų rinkos kąsnį.
Šis segmentas patrauklus tuo, kad pardavimų apimtis gana didelė, o maržos aukštos. Kvepalų linija mūsų šių metų atradimas. Per pirmą prekybos mėnesį pasiekėme 86.000 Lt apyvartą. Euromonitor duomenimis, kvepalai ir kosmetika viena iš greičiausiai augančių prekių grupių internete. Lietuvoje šios nišos lyderis pigu.lt ir iš jų pasistengsime atimti dalį rinkos, ambicijų neslepia Vilius Juraitis, UAB Beta.lt generalinis direktorius.Ponas Juraitis pigu.lt mėnesinius pradavimus šioje nišoje vertina 350.000500.000 Lt. Grupinių pirkimų portalas aktyviau kosmetika ir kvepalais pradėjo prekiauti, kai rado patikimų tiekėjų ir pats pradėjo vežti kvepalus, o ne tarpininkauti.
Orientuojasi į kosmetiką
Pigu.lt į platesnius komentarus apie rinkos naujoką nesileidžia.Rinkoje yra daug parduotuvių, kurios prekiauja kvepalais ir grožio prekėmis. Beta.lt tapo dar viena iš jų. Konkurencija šioje srityje visada buvo nemaža, tačiau galutinį sprendimą daro klientas. Savo asortimente turime daugiau nei 1.000 skirtingų kvepalų rūšių, sako pigu.lt rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė. Kvepalų pardavimų mastas neatskleidžiamas.Beta.lt kartu su grupinis.lt (jie sujungti į vieną įmonę) 2013 m. apyvarta buvo 49 mln. Lt. Dirbta pelningai.Mūsų tikslas kvepalų ir kosmetikos nišoje pasiekti pigu.lt apyvartą. Tai gali būti vienas didžiausių mūsų pardavimo segmentų, aiškina p. Juraitis.Anot jo, pirkėjai renkasi elektronines parduotuves, nes čia prekės kainuoja kur kas pigiau nei žinomų prekių ženklų prekybos tinkluose. Plėtrą šioje rinkoje stabdo tik tai, kad grupinių pirkimų portalai šioje rinkoje ne pirmieji.Kita kategorija, kuri, manome, taip pat bus perspektyvi, tai vadinamosios vaistinės prekės maisto papildai, kosmetika, grožio palaikymo prekės. Paprastai šiais produktais prekiaujama vaistinėse, tačiau neuždrausta parduoti ir paprastose parduotuvėse, dėlioja p. Juraitis.
Ekologija neatsipirko
Pernai bendrovei nepavyko eksperimentas prekiauti ekologiškais maisto produktais. Nors viltys buvo dėtos gana didelės, tačiau paaiškėjo, kad pirkėjams produktai tiesiog per brangūs.Patys pradėjome vežti prekes ir mūsų maržos padidėjo. Šių metų tikslas bus didinti pelningumą, nesivaikyti beprasmiško apyvartos kilimo. Iki šiol kai kurių kategorijų prekių pardavimai buvo milžiniški, tačiau me turėdavome tik nuostolius, dėsto p. Juraitis ir sako, kad priešpaskutinę gegužės savaitę jie pasiekė apyvartos rekordą 500.000 Lt per parą.Buvo parduota pigių kelionių. Nors prieš metus portalas grupinis.lt mėgino bendrauti su viena Lenkijos įmone, pardavė pigių kelionių ir partneriai bankrutavo. Grupinių pirkimų portalų akcininkai nuostoliams atlyginti skyrė beveik 0,6 mln. Lt. Dabar parduodant keliones bus dirbama su patikimesniais partneriais.Šiandien mūsų tikslas ne parduoti įmones, bet sukurti stabilų ir pelningą verslą, apie verslo modelio pokyčius pasakoja p. Juraitis.Straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti