Lietuvos paštas aptarnaus milijonus siuntų iš Kinijos

Valstybės valdoma akcinė bendrovė Lietuvos paštas sudarė partnerystės sutartį su Kinijos rinkoje veikiančia tarptautinės logistikos bei transporto bendrove CLEVY. Iš sutarties naudos turės ir oro uostai, antžeminio aptarnavimo bendrovės ir net geležinkeliai.
CLEVY dirba su tokiomis kompanijomis, kaip Alibaba Group Holding Ltd., viena didžiausių pasaulyje elektroninės prekybos verslo platformų, kurios siuntos sudaro apie 60% Kinijoje pristatomų siuntų.CLEVY ir Lietuvos paštas sutarė bendradarbiauti, pristatant siuntas iš Kinijos į Europos šalis tiek ES nares, tiek Rusiją, Baltarusiją ir kitas valstybes.Pasak Linos Minderienės, Lietuvos pašto generalinės direktorės, ryšių su Kinija stiprinimas ir partnerystė su CLEVY bendrovei atveria unikalių plėtros galimybių. Kiek papildomų pajamų paštui atneš ši sutartis bent jau kol kas nėra paskaičiuota. Tačiau jau aišku, kad didės siuntų srautai."Dėl šios sutarties iki metų pabaigos planuojame papildomai aptarnauti apie 1,5 mln. siuntų. Kitais metais gerokai per 3 mln. siuntų, ir tikimės, kad kiekis kasmet nuosekliai didės", sako p. Minderienė.Naudos iš sutarties su kinais jau kitąmet turės ir Kauno oro uostas bei jame veikiančios antžeminio aptarnavimo bendrovės, nes planuojama, kad siuntos iš Kinijos lėktuvais keliaus į Kauną, o iš ten oro, žemės ir jūrų keliais į paskirties vietas.Tikimasi, kad per savaitę į Kauną atvyks bent po 2 lėktuvus. Kiekviename iš jų, skaičiuojama, gali būti apie 100.000 siuntų, kurių dalis liks Lietuvoje, o dalis tranzitu keliaus toliau į Rytus ir Vakarus.Netolimoje ateityje, anot pašto vadovų, naudos veikiausiai turės ir geležinkeliai, mat siuntų gabenimui, ypač Rytų kryptimi, planuojama pasitelkti "Lietuvos geležinkelių" paslaugas.Kinijos elektroninės komercijos rinka yra viena didžiausių ir sparčiausiai augančių pasaulyje. Prognozuojama, jog e-komercija šiemet sudarys 10% visos Kinijos mažmeninės prekybos apimties. Šiai rinkai plečiantis, auga ir poreikis saugiai ir laiku pristatyti siunčiamas prekes tiek pačioje šalyje, tiek ir už jos ribų. Kadangi Lietuva yra tranzitinė šalis, bendradarbiaudami su partneriais Kinijoje, tampame šios šalies siuntų vartais į Europą Lietuvos paštas aptarnaus siuntas ir užtikrins jų pristatymą į kitas Europos šalis. Bendrovei tai leis gerokai išplėsti teikiamų paslaugų apimtį ir didinti apyvartą, ? komentuoja p. Minderienė.Kitais metais, paštas žada apyvartą padidinti dvigubai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti