Į vyrišką parduotuvę atlydi moterys

Publikuota: 2014-05-09
Atnaujinta 2015-06-01 12:55
Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo
„Verslo žinios“

Verslui paranku suvienyti pajėgumą, kai tikslinis klientas vienodas. Taip pirkėjas gauna koncentruotesnę prekių pasiūlą, o verslininkams paprasčiau plėtoti veiklą.

Gvidas Žiūraitis ir Vincas Vaidaugas susipažino socialiniame tinkle „Facebook“. Vienas prekiavo drabužiais, kitas – vinilinėmis plokštelėmis. Vyriškiai nusprendė suvienyti pajėgas ir pritaikyti užsienyje egzistuojantį verslo modelį, kai parduotuvėje galima įsigyti ir muzikos įrangos, ir drabužių.„Turėjau nedidelę vinilinių plokštelių parduotuvę, tačiau norėjosi išplėtoti idėją. Man patiko užsienio interneto puslapiuose matytos parduotuvės, kuriose susisieja muzika, mada. Be to, daugelis didžėjų mėgsta rengtis tam tikrų prekių ženklų drabužiais. Pavyzdžiui, vinilinių plokštelių, muzikos įrangos dėklų prekių ženklai jau yra išleidę keletą įrangos krepšių linijų, su drabužių prekių ženklu. Taigi jei šie prekių ženklai bendradarbiauja tarpusavyje, kodėl gi verslininkai neturėtų bendradarbiauti“, – pažymi p. Vaidaugas, IĮ „Soundium“, valdančios prekių ženklą „Vynilshop.lt“, vadovas.

Ne vieta, o pastatas

Parduotuvė įkurdinta nuošalesnėje sostinės senamiesčio Dysnos gatvėje. Pasak verslininkų, galbūt vieta ir nėra ideali, tačiau patalpos labai tinka sumanytai parduotuvei. „Gal žmogui ne taip paprasta parduotuvę rasti, tačiau patogu, nes šalia yra ir Vokiečių gatvė, ir Rotušė. Šia gatve praeina nedaug žmonių, todėl į parduotuvę ateina jau žinantys, ko ieško ir ką norėtų įsigyti“, – kalba p. Žiūraitis, MB „Rags“, valdančios prekių ženklą „Rugged'n'raw“, vadovas.Dabar vienas pagrindinių dalykų, pasak p. Žiūraičio, – žinomumo apie parduotuvę didinimas. Kadangi nemažai teko investuoti į inventorių, patalpų remontą, todėl rinkodarai stengiamasi išnaudoti nemokamas priemones – socialinį tinklą „Facebook“. Tokia rinkodara pasiteisina, nes bene didžioji dalis pirkėjų nuolatiniai feisbuko vartotojai.„Atrodo, kad patalpų remontas nedidelis, tačiau jam skirti reikėjo apie 10.000 Lt. Teko pakabas graviruoti, stelažus, iškabas, lempas pirkti – taip ir susideda nemaža suma“, – investicijas vardija p. Žiūraitis.

Vyrų valdos

Ponas Žiūraitis aiškiai apibrėžia tikslinį klientą – tai jaunas, turintis stabilių pajamų, besidomintis muzika, keliaujantis vyras.„Šie drabužiai  turi nusistovėjusią kainodarą visame pasaulyje. Mes galime tik šiek tiek ją priderinti prie lietuviškos rinkos. Kadangi Lietuvoje perkamoji galia truputį mažesnė, todėl kai kuriuos gaminius parduodame gerokai pigiau vien tam, kad pirkėjas išmėgintų kokybišką prekę. Tikimės, kad tokia mūsų kainodaros strategija atsipirks ateityje“, – paaiškina verslininkas.Nors prekyba stacionarioje parduotuvėje bent keletą kartų kilstelėjo apyvartą, tačiau ir verslo sąnaudos padidėjo. Tenka mokėti už patalpų nuomą, spręsti prekių sandėliavimo klausimus: ar turėti įvairesnių prekių, bet mažesnes atsargas sandėlyje, ar siauresnį asortimentą, bet gausias atsargas.„Jau randasi klientų, kurie, kartą čia užsukę, nusiperka striukę, o kitą kartą įsigyja vinilinę plokštelę“, – verslų sinergijos naują pastebi p. Vaidaugas.Pirkdamas muzikos įrangą klientas vidutiniškai parduotuvėje išleidžia 500–1.000 Lt. Išlaidų drabužiams skalė įvairesnė. Pasak p. Žiūraičio, labai pamalonina tie klientai, kurie atėję į parduotuvę apsirengia nuo galvos iki kojų.„Parduotuvė skirta vyrams, tačiau dažnai juos čia atveda draugės ar žmonos. Būna, kad pačios padeda vyrams išsirinki drabužius“, – su šypsena pasakoja p. Žiūraitis.Pirkti drabužius internetu jau įprasta, tačiau verslininkas paaiškina, kad parduotuvė ir skirta būtent tiems, kurie mėgsta pirkti internetu, tačiau neranda norimų prekių ženklų Lietuvoje. Mat čia jie gali ateiti ir realiai pasimatuoti norimą drabužį.„Kai vieną kartą pirkdamas internetu nepataikai pasirinkti modelio, kitą kartą dydžio arba drabužis atrodo ne taip, kaip nuotraukoje, – nusivili. Geriau ateiti ir pasimatuoti, išsirinkti“, – kalba p. Žiūraitis.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Gazelė“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Invega“ pristato naujas garantijų priemones: 700 mln. Eur leis skolinti aktyviau

Naujos valstybės teikiamų garantijų priemonės, pasak „Invegos“, skatins finansuotojus aktyviau skolinti...

Gazelė
15:19
Kaip sugalvoti idėją verslui: dažniausiai ji tūno pašonėje Premium

Verslas mėgsta tikslius apskaičiavimus, tačiau pradedantieji, nors ir dėliojasi būsimos veiklos planą, nėra...

Gazelė
10:59
Daugiausia darbo ginčų kilo transporto ir statybos sektoriuose

Pirmąjį šių metų pusmetį Darbo ginčų komisijos gavo beveik 3.000 prašymų išnagrinėti darbo ginčus tarp...

Gazelė
2022.08.14
Dėstytojų patarimai yra gerai, bet verslo realybė – visai kitokia Premium

Vien idėjos verslui sukurti neužtenka – reikia ir plano. Kai kurie jį susidėlioja dar studijų laikais,...

Gazelė
2022.08.14
Nauji ūkio subjektai: kokių veiklų renkamasi mažiau

Šių metų antrąjį ketvirtį įregistruoti 3.659 nauji ūkio subjektai, kai tuo pačiu laikotarpiu 2021-aisiais –...

Gazelė
2022.08.13
Kai prekės ženklas ant prekystalio, bet jau aišku, kas atsiras vietoje jo Premium

Kai įkuri populiarų, gerai apgalvotos koncepcijos, gražų ir dar skanų restoraną, bet paskaičiuoji, kad jo...

Gazelė
2022.08.13
M. Mozūras apie IT specialistų stresą: programuotojo darbas gali būti vienišas Premium

„EqualEngineers“ tyrimas atskleidė, kad informacinių technologijų (IT) srities darbuotojai, kurie dažniau...

Vadyba
2022.08.12
Kaip nepaklysti buhalterijos džiunglėse, kad paskui nereikėtų sumokėti savo turtu Premium

Pradedantieji verslą, ypač tie, kurie nėra sukaupę jam daug pinigų, dažniausiai renkasi dirbti pagal...

Gazelė
2022.08.12
Milžino dominavimas biotechnologijose: leidžia kvėpuoti mažesnėms įmonėms ar jas smaugia? Premium

Didžiosios Lietuvos biotechnologijų įmonės pernai ir vėl didino apsukas, vienvaldžiu lyderiu išliko „Thermo...

Inovacijos
2022.08.11
Verslas lašinius keičia raumenimis 3

Dar nesibaigia vasara, bet dažnas gyventojas jau suka galvą, kaip reikės išgyventi žiemą. O ši žada būti ypač...

Nuomonės
2022.08.11
Kada nebankrutuoti restoranui: istorijos pamokos, pavojingiausias amžius ir Palangos fenomenas Premium

Šiemet restoranų bankrotų užfiksuota daugiau negu per visus 2021 m., tačiau šie skaičiai – ne blogiausi per...

Gazelė
2022.08.11
Kaip „Mobile.de“ nenusipirkti katės maiše ir pašokdinti pajamas nuo 3 iki 13 mln. Eur Premium

Naudoti automobiliai, bet patikimi – tokią automobilių pagal užsakymą paslaugą siūlanti UAB „Kokybiški auto“...

Gazelė
2022.08.10
Moteriški ir vyriški kolektyvai: lyčių įvairovė – būtina, bet komandos stiprybė – iš asmenybių įvairovės Premium

Kolektyvai, kuriuose dominuoja viena iš lyčių, pasak VŽ kalbintų vadovų ir psichologės, vis dar gali...

Vadyba
2022.08.09
Sprendimas pradėti veiklą JAV pasiteisino: lietuvės sukurtą startuolį jau įsigijo investuotojai Premium

UAB „Neorus“, veikiančią 6 metus, už neatskleidžiamą sumą įsigijo kita lietuviška UAB „Orbio World“. Abi jas...

Gazelė
2022.08.09
Kaip sudaryti saugią verslo sutartį, kai į akis žvelgia recesija Premium

Gausėjant ūkio nuosmukio ženklų, verslas turi ruoštis gyvenimui kur kas rizikingesnėmis sąlygomis. Sutartyse...

Finansai
2022.08.08
Kaip skolinasi verslas: atidumas, kitoks sėkmės vertinimas ir rudeninė pagalvė Premium

Verslas atidžiau planuoja investicijas ir atsisako tų projektų, dėl kurių sėkmės suabejoja. Mažėja...

Gazelė
2022.08.08
Nepateikusiems duomenų JANGIS – ne viskas taip baisu, be bankų paslaugų jie kol kas nelieka Premium 1

Apie 110.000 juridinių asmenų – du trečdaliai turėjusių tai padaryti – dar nėra pateikę duomenų apie savo...

Finansai
2022.08.08
Kaip išlaikyti balansą tarp stipraus augimo ir rizikos

Nors verslo plėtra yra kiekvieno įkūrėjo tikslas, tačiau kartais ji gali būti pražūtinga, nes nevaldomas...

Gazelė
2022.08.07
Nereikalingi rūbai pametėjo verslo idėją

Tekstilės atliekos yra vienos taršiausių. Tačiau mada gali būti – tuo neabejoja „Copie“ prekės ženklo kūrėja,...

Gazelė
2022.08.06
„Invega“ verslui per pusmetį skyrė 2.500 įmonių beveik 160 mln. Eur finansavimą 1

Nacionalinė plėtros įstaiga „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) pirmąjį 2022 metų pusmetį skyrė...

Verslo aplinka
2022.08.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku