Į vyrišką parduotuvę atlydi moterys

Verslui paranku suvienyti pajėgumą, kai tikslinis klientas vienodas. Taip pirkėjas gauna koncentruotesnę prekių pasiūlą, o verslininkams paprasčiau plėtoti veiklą.
Gvidas Žiūraitis ir Vincas Vaidaugas susipažino socialiniame tinkle Facebook. Vienas prekiavo drabužiais, kitas vinilinėmis plokštelėmis. Vyriškiai nusprendė suvienyti pajėgas ir pritaikyti užsienyje egzistuojantį verslo modelį, kai parduotuvėje galima įsigyti ir muzikos įrangos, ir drabužių.Turėjau nedidelę vinilinių plokštelių parduotuvę, tačiau norėjosi išplėtoti idėją. Man patiko užsienio interneto puslapiuose matytos parduotuvės, kuriose susisieja muzika, mada. Be to, daugelis didžėjų mėgsta rengtis tam tikrų prekių ženklų drabužiais. Pavyzdžiui, vinilinių plokštelių, muzikos įrangos dėklų prekių ženklai jau yra išleidę keletą įrangos krepšių linijų, su drabužių prekių ženklu. Taigi jei šie prekių ženklai bendradarbiauja tarpusavyje, kodėl gi verslininkai neturėtų bendradarbiauti, pažymi p. Vaidaugas, IĮ Soundium, valdančios prekių ženklą Vynilshop.lt, vadovas.
Ne vieta, o pastatas
Parduotuvė įkurdinta nuošalesnėje sostinės senamiesčio Dysnos gatvėje. Pasak verslininkų, galbūt vieta ir nėra ideali, tačiau patalpos labai tinka sumanytai parduotuvei. Gal žmogui ne taip paprasta parduotuvę rasti, tačiau patogu, nes šalia yra ir Vokiečių gatvė, ir Rotušė. Šia gatve praeina nedaug žmonių, todėl į parduotuvę ateina jau žinantys, ko ieško ir ką norėtų įsigyti, kalba p. Žiūraitis, MB Rags, valdančios prekių ženklą Rugged'n'raw, vadovas.Dabar vienas pagrindinių dalykų, pasak p. Žiūraičio, žinomumo apie parduotuvę didinimas. Kadangi nemažai teko investuoti į inventorių, patalpų remontą, todėl rinkodarai stengiamasi išnaudoti nemokamas priemones socialinį tinklą Facebook. Tokia rinkodara pasiteisina, nes bene didžioji dalis pirkėjų nuolatiniai feisbuko vartotojai.Atrodo, kad patalpų remontas nedidelis, tačiau jam skirti reikėjo apie 10.000 Lt. Teko pakabas graviruoti, stelažus, iškabas, lempas pirkti taip ir susideda nemaža suma, investicijas vardija p. Žiūraitis.
Vyrų valdos
Ponas Žiūraitis aiškiai apibrėžia tikslinį klientą tai jaunas, turintis stabilių pajamų, besidomintis muzika, keliaujantis vyras.Šie drabužiai turi nusistovėjusią kainodarą visame pasaulyje. Mes galime tik šiek tiek ją priderinti prie lietuviškos rinkos. Kadangi Lietuvoje perkamoji galia truputį mažesnė, todėl kai kuriuos gaminius parduodame gerokai pigiau vien tam, kad pirkėjas išmėgintų kokybišką prekę. Tikimės, kad tokia mūsų kainodaros strategija atsipirks ateityje, paaiškina verslininkas.Nors prekyba stacionarioje parduotuvėje bent keletą kartų kilstelėjo apyvartą, tačiau ir verslo sąnaudos padidėjo. Tenka mokėti už patalpų nuomą, spręsti prekių sandėliavimo klausimus: ar turėti įvairesnių prekių, bet mažesnes atsargas sandėlyje, ar siauresnį asortimentą, bet gausias atsargas.Jau randasi klientų, kurie, kartą čia užsukę, nusiperka striukę, o kitą kartą įsigyja vinilinę plokštelę, verslų sinergijos naują pastebi p. Vaidaugas.Pirkdamas muzikos įrangą klientas vidutiniškai parduotuvėje išleidžia 5001.000 Lt. Išlaidų drabužiams skalė įvairesnė. Pasak p. Žiūraičio, labai pamalonina tie klientai, kurie atėję į parduotuvę apsirengia nuo galvos iki kojų.Parduotuvė skirta vyrams, tačiau dažnai juos čia atveda draugės ar žmonos. Būna, kad pačios padeda vyrams išsirinki drabužius, su šypsena pasakoja p. Žiūraitis.Pirkti drabužius internetu jau įprasta, tačiau verslininkas paaiškina, kad parduotuvė ir skirta būtent tiems, kurie mėgsta pirkti internetu, tačiau neranda norimų prekių ženklų Lietuvoje. Mat čia jie gali ateiti ir realiai pasimatuoti norimą drabužį.Kai vieną kartą pirkdamas internetu nepataikai pasirinkti modelio, kitą kartą dydžio arba drabužis atrodo ne taip, kaip nuotraukoje, nusivili. Geriau ateiti ir pasimatuoti, išsirinkti, kalba p. Žiūraitis.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti