Dovana su legenda – patrauklesnė

Suvenyrai nebūtinai turi kelti nuobodulį ir rinkti dulkes lentynoje. Sumaniai pritaikyti etnografiniai motyvai, magiškos legendos, pasakojančios apie gaminio paskirtį, gali būti raktas, atrakinantis net skeptiškiausio pirkėjo piniginę.
Linas Ambrasūnas, vienas iš prekių ženklo Etno design įkūrėjų, pasakoja, kad pirmuosius suvenyrus kartu su žmona pagamino kaip Kalėdų dovanas draugams. Sulaukę teigiamų vertinimų, pagamino daugiau suvenyrų ir pamėgino prekiauti Kaziuko mugėje. Lazeriu ant medienos plaušo išpjaustyti etnografiniai motyvai puošia padėkliukus, skirtukus knygoms, užrašines, magnetukus, dėliones.Žmonės suvenyrus ėmė vadinti talismanais, mat žmona apie kiekvieną gaminį papasakodavo po istoriją. Būdavo, kad susirenka keletas žmonių ir pusvalandį klauso pasakojimo. Taigi dabar kreipiame dėmesį ne tik į gaminį, bet ir į jo pakuotę, kurioje išspausdiname savotišką legendą, apie pradėtą prieš ketverius metus suvenyrų su istorija kūrimą pasakoja p. Ambrasūnas.
Ir namams, ir dovanoms
Etno design gaminami suvenyrai praktiškai pritaikomi, todėl namuose dulkių nekaups. Pavyzdžiui, padėkliuką, margintą paukščiais, galima pasidėti po arbatos puodeliu.Mūsų suvenyrų galima įsigyti įvairiose parduotuvėse. Taip pat įmonėms gaminame verslo dovanas. Verslininkai mėgsta šiuos suvenyrus, nes juos lengva transportuoti. Sakykime, vykstant į parodas užsienyje, galima pasiimti keletą dešimčių padėkliukų suvenyrų pakaks, svorio nedaug. Be to, viską gaminame Lietuvoje, taigi užsakymus vykdome greitai ir lanksčiai, pasakoja p. Ambrasūnas.Anot pašnekovo, parduotuvės, norinčios papildyti savo asortimentą etnografiniais suvenyrais, pačios pasiūlė bendradarbiauti. Specialiai belstis į parduotuvių duris nereikėjo.Mūsų interneto svetainėje taip pat galima įsigyti norimų suvenyrų. Turime specialią užsakymo formą, kurią pirkėjams reikia užpildyti ir išsirinkti norimas prekes. Vis dėlto čia prekyba nėra intensyvi, daugiau parduodame partnerių parduotuvėse, kalba pašnekovas.
Prisitaikė prie rinkos
Lietuvybės tema suvenyrams dekoruoti pasirinkta neatsitiktinai. Pono Ambrasūno žmona domisi etnografija, o ir patys rinkoje pasigedo gaminių, šiuolaikiškai pristatančių šalies kultūrą.Kadangi nėra daug analogiškų gaminių, kartais dar tenka pirkėjams paaiškinti, kaip naudoti suvenyrus, kaip jie pagaminti. Į rinkodarą specialiai neinvestuojame, manome, kad pats gaminys yra iškalbingas. Būna, žmonės gauna dovanų ir kitą kartą patys ateina įsigyti, kad sklaida iš lūpų į lūpas veiksminga, patvirtina pašnekovas.Praėjusiais metais suvenyrų su ženklu Etno design buvo pagaminta apie keliolika tūkstančių. Pasak p. Ambrasūno, ateityje apie savos parduotuvės kūrimą negalvojama, tačiau planuojama išplėsti asortimentą ir pasiūlyti naujų gaminių.Idėjų, ką dar galėtume pagaminti, turime. Beje, idėjų dažnai pasiūlo patys pirkėjai. Pavyzdžiui, netrukus imsimės laikrodžių gamybos, kalba verslininkas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti