„Lexus“ autocentro statybas pristabdė kuklūs prabangių automobilių pardavimai

Oficialus Toyota atstovas Lietuvoje UAB Solorina kol kas neketina atnaujinti 5 mln. Lt vertės investicijos dar prieš krizę pradėto statyti Lexus autocentro įmonės teritorijoje. Investiciją stabdo palyginti kuklūs prabangių markių automobilių pardavimai Lietuvoje.
Antanas Bartkėnas, Solorinos generalinis direktorius, dar negali pasakyti, kada pavyks atnaujinti prabangaus Lexus autocentro statybą Klaipėdoje. Greta Toyotos salono statomo Lexus autocentro įrengti pamatai, gelžbetoninės konstrukcijos, perdengimai. Užbaigti pastato statybos darbus reikalingi 3 mln. Lt. Automobiliams įsigyti, darbuotojų mokymams ir kitoms išlaidoms reikėtų dar 2 mln. Lt.Investicijos į pastatą nebūtų didelės, tačiau čia turi būti prabangus interjeras, automobiliai salone, demonstraciniai automobiliai, didelės būtų eksploatavimo išlaidos, o įvertinę prabangių markių automobilių Lietuvoje pardavimus, manome, kad kol kas tokia investicija netikslinga, sako p. Bartkėnas.Verslininkas įsitikinęs, kad šis projektas bus įgyvendintas, bet dar ne šiemet. Dalį lėšų investuotų Solorina, taip pat būtų reikalinga banko paskola.Anksčiau Lexus automobiliais buvo prekiaujama Toyota salonuose, tačiau atskyrusi prabangiąją klasę, gamintoja iškėlė reikalavimą Lexus automobiliams įrengti atskirą saloną. Šiuo metu tokie salonai yra Vilniuje ir Kaune.
Tikslas parduoti 200 automobilių
Praėjusiais metais Solorina gavo 24,7 mln. Lt pardavimo pajamų, 3% mažiau negu užpernai, kai apyvarta sudarė 25,4 mln. Lt. O grynasis pelnas lyginamuoju laikotarpiu išaugo 23%: nuo 166.762 Lt iki 204.753 Lt.Rezultatai panašūs kaip ir užpernai, o šiemet jaučiame pagyvėjimą. Jau pardavėme 92 naujus automobilius, o iki metų pabaigos planuojame parduoti 200 naujų automobilių, skaičiuoja p. Bartkėnas. Populiariausi, anot jo, yra RAV4 modelio automobiliai. Toliau rikiuojasi: Corolla, Avensis, Yaris, Auris, Land Cruiser.Ponas Bartkėnas tikisi, kad pernykštį 170 naujų automobilių pardavimo rezultatą pravyks pranokti, nes 2013 m. RAV4 tekdavo laukti po 6 mėnesius nuo užsakymo, tai stabdė prekybą. Šiemet daugiau automobilių laikoma sandėliuose, o gamykliniai užsakymai įgyvendinami per 4 mėnesius.
Naudoti jau po stogu
Maždaug 60% pajamų Solorina gauna iš automobilių remonto, įskaitant techninį aptarnavimą, kėbulų dažymą, plovyklą ir antikorozinio cecho paslaugas. Neseniai Solorina įsirengė naujas automobilių plovyklas, klientų automobilių ratų sandėliavimo patalpą su daugiaaukščiais stelažais, praplėtė kėbulų remonto cechą, sumontavo naują dažymo kamerą.Baigtas statyti ir naudotų automobilių salonas, kuriame daugiausia prekiaujama 3-5 m. Toyota automobiliais. Tokių mašinų parduodama maždaug tiek pat, kiek ir naujų.Anksčiau dėvėti automobiliai stovėdavo atviroje aikštelėje, tačiau taip laikoma mašina praranda savo prekinę išvaizdą. Salone jos atrodo kaip naujos, švarios, klientui patogiau, sako p. Bartkėnas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti