Gera kaimynystė – smulkiųjų koziris

Mandagus aptarnavimas kertinis sėkmingo verslo akmuo, tačiau smulkios įmonės tai gali ypač stipriai išnaudoti. Praktika rodo, kad jei užmezgi su klientais ryšį, šie tau netruks atsidėkoti lojalumu. Ypač tai aktualu su kaimynystėje gyvenančiais ar dirbančiais pirkėjais.
Kai užsukus į krautuvėlę, kavinę ar kepyklėlę, tenykščiai darbuotojai kreipiasi į lankytoją vardu, iš karto aišku, kad šis yra nuolatinis klientas. Už malonų aptarnavimą, kokybę, gal net išskirtinį dėmesį klientai atsidėkoja lojalumu. O kad jį pelnytum, reikia šiek tiek pastangų: pažinti klientą, įsidėmėti jo pirkimo įpročius, galbūt net leisti jam išsišnekėti.Viena mūsų pardavėja žino ne tik klientų, bet ir jų vaikų vardus, gimtadienius. Yra pirkėjų, kurie atneša mums savo kepto pyrago paragauti. Man smagu senamiestyje sutikti klientą, vedžiojantį šuniuką, su juo pasisveikinti, paplepėti, yra sakiusi Gintarė Petkevičiūtė, Vilniaus Senamiesčio krautuvės bendraturtė.
Apsipirkimo įpročiai
Atsirinkti nuoširdžius, bendrauti mokančius ir norinčius pardavėjus yra nelengvas uždavinys. Tačiau jį įveikę verslo savininkai jau gali būti beveik garantuoti, kad parduotuvės durys bus varstomos gana dažnai. Vaida Skorupskienė, VšĮ Ekologiškų sprendimų centro, valdančio parduotuvę Bobos daržas, vadovė, pasakoja, kad didelę dalį pirkėjų sudaro aplinkiniai gyventojai ar dirbantys netoliese.Mūsų pardavėjos juos pažįsta, kartais žino net jų šunų vardus. Taip pat žino, kur kai kurie klientai buvo išvykę atostogauti, kas buvo apsirgęs, kaip vaikams sekasi mokslai. Klientai ateina ne tik nusipirkti ekologiškų produktų jiems smagu pabendrauti, išsipasakoti, pasitarti, aiškina pašnekovė. Vis dėlto yra ir tokių pirkėjų, kurie nelinkę leistis į kalbas, aiškiai žino, ko nori, jiems nereikia jokių patarimų ar rekomendacijų. Anot verslininkės, pardavėjos jau žino jų apsipirkimo įpročius ir nelenda į dūšią .Tačiau kai tavo pirkėjas dar ir kaimynas, jauti ypač didelę atsakomybę. Ir kiekvieną pretenziją priimame nuoširdžiai, stengiamės, kad kitą kartą kokie nors nesklandumai nepasikartotų o juk joks verslas jų išvengti negali. Nuolatiniai klientai linkę atleisti klaidas, jei mato, kad jos nutiko ne iš blogos valios, sako p. Skorupskienė.
Padeda reklamuoti
Aplinkiniai gyventojai gali būti puikūs žinios apie įdomų verslą skleidėjai. Dainius Rudzevičius, UAB Ispaniškas maistas, valdančios tokio paties pavadinimo krautuvę Vilniaus centre, bendraturtis, pasakoja, kad atidarius parduotuvę pirmiausia čia pradėjo lankytis aplink gyvenantys žmonės.Dabar pirkėjai jau atvažiuoja iš viso miesto, matyt, suveikė bevielis telefonas tie, kurie pas mus apsilankė, papasakojo draugams ir pažįstamiems, taip pirkėjų ėmė gausėti, sako p. Rudzevičius. Vis dėlto vien malonaus aptarnavimo neužtenka reikia pasiūlyti ir kokybiškų produktų, įdomų asortimentą, o geriausiai tai, ko negausi kitur. Tada verslui sėkmė garantuota, nes pritrauks net patį išrankiausią vartotoją.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti