Restoranų rinką papildys naujas prekės ženklas

Auganti gyventojų perkamoji galia ir gausiau Lietuvą atrandantys turistai pernai padėjo maitinimo paslaugas teikiantiems tinklams ir picerijoms didinti pajamas ir toliau planuoti plėtrą. Tačiau vartotojai keičiasi, atkreipia dėmesį restoranų verslininkai, tad norint augti būtina prie jų taikytis.
UAB Amber food, valdanti picerijas Charlie pizza, blynines La Crepe, restoranus Katpėdėlė ir kt., dar šią vasarą rinkai pristatys naują prekių ženklą Manami azijietiškos virtuvės restoranus. Pirmas toks restoranas duris atvers liepą prekybos centre VCUP. Iš viso šiemet planuojama atidaryti 3 naujo ženklo restoranus, investicijos sieks apie 4 mln. Lt.Tai turbūt ilgiausiai kurtas prekių ženklas. Idėja gimė seniai, ją įgyvendindami intensyviai dirbome pastaruosius dvejus metus, sako Gediminas Balnis, Amber food direktorius. Naujo prekių ženklo restoranų meniu daug dėmesio bus skiriama sveikesniam, ant ugnies ruošiamam maistui, azijietiškų makaronų WOK pasiūlai.Koncepcija, tikimasi, patiks ir perkamąją galią atgaunantiems vietos klientams, ir miesto svečiams.Mes prisitaikome prie pokyčių. Didžiausia problema dabar rinkoje ta, kad gyventojų mažėja. Kita vertus, gyventojų pajamos kiek didėja, auga turistų srautai, tendencijas brėžia p. Balnis. Pasak jo, turistams įdomu išbandyti ir vietos virtuvę, tad lietuviško maisto perspektyvos taip pat vis geresnės. Bendrovė neseniai atnaujino vietos virtuvės restoranų Katpėdėlė koncepciją ir prekių ženklą. Atnaujintuose restoranuose rezultatai esą pastebimai šoktelėjo.
Efektyvi plėtra
Praėjusiais metais Amber food valdomų restoranų pajamos augo apie 12%.Mes negalime tiksliai matyti, kiek apsilanko turistų, bet pastebime didesnius srautus senamiesčiuose, vieną iš augimo priežasčių įvardija p. Balnis.Turistų labiau lankomu šiltuoju metų laiku bendrovė daugiau dėmesio skyrė ir plėtrai. Šiemet Vilniuje, šalia Šventaragio ir Pilies gatvių veiklą jau pradėjo bendrovės valdoma lauko terasa. Birželį numatyta lauko terasą įrengti ir atnaujintame Bernardinų sode.Tinklo valdomų blyninių, picerijų plėtra, pasak vadovo, vyksta ir kituose miestuose, atidaryta naujų vietų Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje. Iš viso bendrovė šiuo metu valdo apie 50 įvairių maitinimo taškų. Bet nuolat stebime rinką, nebijome ko nors uždaryti ar keisti. Štai Šiauliuose uždarėme 2 restoranus, atidarėme tris, ne plėtrą, o efektyvumą pabrėžia vadovas.Tinklo permainas vykdo ir kiti didieji restoranų tinklai. UAB Čili Holdings, valdanti picerijas Čili, taip pat Soya ir Forest restoranus, pernai iš esmės atnaujino 13 nuosavų valdomų restoranų, taip pat buvo atidarytos dvi visiškai naujos picerijos: viena Vilniuje, kita Latvijoje, Jūrmaloje. Šiemet bendrovė uždarė dvi picerijas Vilniuje, tačiau taip pat dar dvi ketina atidaryti. Nuolatos sekame bendrovės rezultatus, natūralu, kad efektyviname savo veiklą, tad nerentabilias vietas tenka uždaryti. Nuosekliai peržiūrime savo turimą restoranų portfelį. Mums aktualios nuomos kainos, tad kalbame ir toliau kalbėsime su nuomotojais dėl patalpų nuomos sąlygų, sako Donatas Vaitasius, Čili Holdings vadovas. Anksčiau ne sykį skelbta, kad Čili Holdings ieško investuotojų. Pasak p. Vaitasiaus, šiuo metu bendrovė dėmesį sutelkė į veiklą, jos gerinimą, efektyvinimą, tad apie investuotojus kalbėti dar anksti. Esant geriems veiklos rezultatams, rasis ir investuotojų į mūsų restoranų verslą, prognozuoja vadovas.
Visi atsinaujina
Konsoliduota Lietuvoje ir Latvijoje restoranus valdančios Čili Holdings apyvarta pernai augo 2,5% ir pasiekė 118 mln. Lt. Restoranų tinklai Lietuvoje augo 3,5%. Pasiekti geresnių rezultatų esą sutrukdė pernai atliekamas restoranų atnaujinimas, dėl to kai kurie jų buvo laikinai uždaryti. Restoranų ir maitinimo rinka Lietuvoje pastaruosius dvejus metus kasmet auga apie 10%. Augimo tikimės ir šiais metais. Pirmojo šių metų ketvirčio duomenimis, Čili picos restoranų apyvarta augo daugiau nei 5%, gerus rezultatus numato p. Vaitasius.Pernai pristatytų naujų koncepcijų restoranų Forest ir Soya rezultatai taip pat esą džiugina, atisnaujinimas buvo naudingas. Naujas vietas iš naujo atrado buvę bei nauji klientai. Taip pat restoranai tapo patrauklūs nuomotojams, sulaukiama daugiau pasiūlymų plėstis, kurtis naujose vietose. Čili Holdings šiuo metu valdo 44 restoranus, 28 iš jų Lietuvoje, kiti Latvijoje. Dar 23 restoranus valdo franšizės partneriai.Plėtrą ir atnaujinimus šiems metams planuoja ir UAB Delano, valdanti picerijas CanCan pizza. Gintaras Rutkauskas, bendrovės vykdomasis direktorius, skaičiuoja, kad per pirmą ketvirtį jau atnaujintos 4 picerijos. Nauja koncepcija apima tiek picerijų interjero pokyčius, tiek valgiaraštį, kuris dabar labiau orientuotas į šviežiai ruošiamą maistą.Delano pardavimo pajamos 2013 m. augo 10%. Šiemet bendrovė numatė kiek kuklesnį augimą 7%, mat antroje metų pusėje bendrovė toliau imsis atnaujinti tinklą. Iki metų pabaigos Delano planuoja atidaryti dar dvi naujas prekybos vietas iš viso jų bus jau 28.Straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti