Turizmo atstovai verslo misijoje Klaipėdoje keliavo ir virtualiai

Klaipėdoje šiandien baigiasi dvi dienas trukusi vietinio turizmo verslo misija, kurios metu buvo pristatytos turistinio sezono naujienos.
Dviejų dienų pažintinį turą iš Vilniaus per Kauną į uostamiestį ir verslo misiją Klaipėdoje organizavo Valstybinis turizmo departamentas prie LR Ūkio ministerijos.Didžiąją programos dalį sudarė pažintinis turas. Jo metu verslo misijos dalyviai lankėsi Kauno rajone veikiančiame laisvalaikio ir konferencijų centre Siesta. Klaipėdoje jie aplankė Mažosios Lietuvos istorijos, Laikrodžių muziejus, dalyvavo ekskursijoje Mėmelis XIX amžiuje, užsukant į gintaro muziejų Amber Queen. Šiandien dar numatyta kelionė į Smiltynėje esantį atnaujintą Jūrų muziejų ir delfinariumą bei už 7 km nuo Klaipėdos esantį pernai atidarytą kelių hektarų dydžio Dinozaurų parką. Misijos dalyviai projekto Baltic 360° kūrėjų buvo pakviesti ir į virtualų turą po Klaipėdą.
Klaipėda vilioja naujovėmis Šįryt viešbutyje Amberton Klaipėda buvo surengta verslo misijos dalyvių kontaktų mugė. Joje Romena Savickienė, Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro direktorė, pristatė turizmui patrauklias pajūrio regiono vietas ir šio sezono naujienas.Pasak p. Savickienės, naują turistinį sezoną Klaipėda pradeda su trenksmu. Uostamiestyje duris atvėrė naujas privatus gintaro muziejus Amber Queen su gintaro dirbtuvėmis ir didžiule gintaro ekspozicija. Muitinės patalpose, buvusiame KGB padalinio Klaipėdoje rūsyje, įkurta Rezistencijos ir tremties ekspozicija su autentiškomis kameromis. Aktyvaus turizmo mėgėjus turėtų pradžiuginti 150 km dviračių takai. Tokio ilgio takų neturi nė vienas miestas. Jais iš Klaipėdos galima pasiekti Nidą, Šventąją, Šilutės kraštą. Greitai bus baigtas ir naujas 12 km ilgio dviračių takas palei Danės upę nuo Klaipėdos centro iki Tauralaukio.Pasak p. Savickienės, didžiausia naujiena greitasis keltas Klaipėda-Juodkrantė-Nida-Klaipėda, kuris pradės kursuoti gegužės 31 dieną.
Baltic 360° projektas naujas ir jau patrauklus Klaipėdoje vykusios miestų turizmą skatinančios kontaktų mugės svečiai pakviesti ne tik į realias ekskursijas, bet ir virtualų pažintinį turą. Jiems pristatytas naujas viešųjų bei komercinių interaktyvių erdvių plėtros projektas, suteikiantis galimybę virtualiai aplankyti įvairius verslo ir viešus lankytinus objektus, Baltic 360°.Jonas Stankus, projektą kūrusios bendrovės JSC Fasecomm direktorius, pasakoja, kad sukurta skaitmeninė vaizdinė informacijos pateikimo sistema apjungia Baltijos šalių Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Suomijos, Švedijos, Danijos miestų viešas ir privačias erdves. Jei Google Maps vaikšto tik miestų gatvėmis, tai šios platformos lankytojas gali virtualiai užeiti į bet kurią įmonę, įstaigą, kavinę, parduotuvę, kultūros objektą, apžiūrėti aikštes, bažnyčias, parkus, skverus, muziejus, galerijas ir kitas įdomias vietas, - pasakoja p. Stankus.Interaktyvi 360° platforma yra sudaryta iš aukštos kokybės 360 l. kampu nufotografuotų interaktyvių scenų, kurios susietos tarpusavyje ir leidžia žiūrovams pasijusti taip, tarsi jie iš tikrųjų lankytųsi norimame mieste.Pašnekovas teigia, jog penkerius metus kurtas projektas pradėtas viešinti neseniai, bet jau jaučiamas didžiulis verslo susidomėjimas. Žmogus perka akimis. Ne veltui tyrimai rodo, jog tie viešbučiai, kurie savo internetiniuose puslapiuose įdiegia virtualius apžiūros turus, gerokai padidina pardavimus. Mūsų sukurtos platformos lankytojas gali pasižiūrėti, kaip atrodo viešbutis, kuriame apsistos, ar restoranai, kuriuose norės pietauti. Todėl verslui būti šioje platformoje labai naudinga, - tikina p. Stankus. Jis teigia, jog galimybe platformoje sukurti savo interaktyvią sceną jau susidomėjo ne tik apgyvendinimo, maitinimo paslaugų teikėjai, bet ir medicinos įstaigos. Jau kreipėsi ne viena medicinos klinika, kurios tikslas pritraukti daugiau pacientų iš užsienio, - kalba pašnekovas.Anot p. Stankaus pagrindinė projekto Baltic 360° misija reprezentuoti šalį: Norime, kad planuodamas kelionę turistas galėtų virtualiai pamatyti vietas, kurias norės apsilankyti. Esame tikri, kad virtuali ekskursija padės sukurti pasaulietiškos šalies įvaizdį, skatins turizmo plėtrą.
2013 m. Klaipėdoje apsilankė 75.000 turistų. Didžioji dauguma (20.000, t.y. 52%) iš Vokietijos. Klaipėdoje pernai lankėsi daugiau nei 4000 lietuvių turistų.
Taip pat Lietuvos uostamiesčiu domėjosi rusai (2500.), italai (1700 tūkst.), turistai iš JAV, Lenkijos bei Prancūzijos (po 1500), Anglijos (1100), Latvijos (1 000.). Klaipėdos senamiesčiu pernai buvo atvykę pasigrožėti ir po kiek mažiau nei 1000 ispanų ir šveicarų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti