„JCDecaux“: investuoti Rusijoje rizikinga, bet nereikia to vengti
Investuojant Rusijoje reikia būti pasiruošus krizėms, tačiau stovėti atokiai nuo tokios didelės rinkos yra klaida, sako Jeanas- Fran?ois Decaux, vienas iš Prancūzijos reklamos agentūros JCDecaux vykdomųjų direktorių.
Ponas Decaux Sankt Peterburge vykstančiame ekonomikos forume sakė, kad Rusija šiuo metu yra trečia pagal dydį reklamos rinka, savo dydžiu panaši į D. Britaniją, todėl galimybės nusveria bet kokią riziką.Tad Vakarų verslininkai, kurie vengė Rusijos dėl Vakarų inicijuotų sankcijų dėl įtampos Ukrainoje, klydo, įsitikinęs p. Decaux, kuris Rusijos pradėjo investuoti dar 1995 m.Jei neturi pakankamai drąsos investuoti čia, geriau likti namų rinkoje, - ironizavo p. Decaux, kurį cituoja CNBC.Lauko reklamos agentūra Rusijoje yra įdarbinusi apie 3.000 žmonių, jai priklauso 25% šalies didžiausios lauko reklamos kompanijos.Dalykai klostosi ne visada taip, kaip norėtųsi reikia būti pasiruošus krizėms. Šiuo metu esame investavę daug pinigų Maskvoje, bet mieste tebėra neišmontuota 40% neteisėtų reklamos stendų, kurie turėjo būti pašalinti, - sakė reklamos agentūros vadovas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti