„Google“ stumtelėjo „Apple“

Google, Apple ir IBM vertingiausi pasaulio prekės ženklai, skelbia WPP užsakymu atliktas atliktas pasaulinės rinkodaros tyrimų ir prekių ženklų vystymo bendrovės Millward Brown tyrimas.
Ketvirtoje vietoje rikiuojasi taip technologijų prekės ženklas Microsoft, penktoje McDonald's.Apple, tris metus karaliavęs šio kasmetinio tyrimo pirmojoje pozijoje, šiemet nusileido laipteliu žemyn į antrąją poziciją, ją užleisdama Google. Ši bendrovė šiemet tapo brangiausiai vertinamu prekės ženklu.Tyrėjai skaičiuoja, jog Apple vertė per metus smuktelėjo 20% iki 148 mlrd. USD.Pasaulis į Apple žiūri kaip prekės ženklą, kuris sukūrė pribloškiančią revoliuciją, tačiau dabar iš jų girdime kiek mažiau naujienų, tuo tarpu Google nuolat investuoja į įvairiausias naujienas, moderniausius IT įrenginius ir t.t. Google šuolį į viršų lėmė ir jų drąsa, novatoriškumas ir noras išbandyti kažką naujo, - komentuodamas tyrimo rezultatus adweek.com teigia Oskaras Yuanas, Millward Brown Optimor viceprezidentas.Google prekės ženklo vertė per metus šoktelėjo 40% iki 159 mlrd. USD.Brangiausiai pasaulyje vertinamų prekių ženklų sąraše karaliauja JAV bendovės.Tyrime buvo analizuojami 100 geriausių prekių ženklų maisto produktų ir gėrimų, technologijų, automobilių, mažmeninės prekybos, gėrimų, finansinių paslaugų ir prabangos prekių kategorijose.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti